[İzmir - MT]

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
11
tesekkürler forrap hosbulduk
üstüme aldım cünkü bende aranızda yeniyim
bu arada benim bisan pasifik 150 tamirde en yakın zamanda eqer toplantı qeziniz varsa bende katılmak istiyorum sırf bunlar icin bakıma verdim motoru
ha bide aklıma gelmisken ben otomotik vites kullanıyorum motoru siz daa i bilirsiniz manuel herzaman iidir ama ben alısmısım bi kere bana tawsiye edebileceginiz otomatik vites scooter tarzı motor varmı hani bisandan daga saglam ve kaliteli olabilir
cünkü bisanın lastikleri ufak ve mıcırlı yollarda kayma riski cok fazla
scotter tarzi lastik boyutu daha yüksek olan bulabilirmiyim acaba
umarım anlatmak istedigimi dogru dile getirmisimdir
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tesekkürler forrap hosbulduk
üstüme aldım cünkü bende aranızda yeniyim
bu arada benim bisan pasifik 150 tamirde en yakın zamanda eqer toplantı qeziniz varsa bende katılmak istiyorum sırf bunlar icin bakıma verdim motoru
ha bide aklıma gelmisken ben otomotik vites kullanıyorum motoru siz daa i bilirsiniz manuel herzaman iidir ama ben alısmısım bi kere bana tawsiye edebileceginiz otomatik vites scooter tarzı motor varmı hani bisandan daga saglam ve kaliteli olabilir
cünkü bisanın lastikleri ufak ve mıcırlı yollarda kayma riski cok fazla
scotter tarzi lastik boyutu daha yüksek olan bulabilirmiyim acaba
umarım anlatmak istedigimi dogru dile getirmisimdir
Kymco agility ya da beverly250 tam aradığın lastik ebatlarına sahip.... Daha ekonomik diyorsan hd200 ve asyanın 150 lik scoterları da var aynı lastik ebatlarında.... :cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:52 ----------

Dalbaşı tarafına bi organizasyon yapında bende katılayım :mrgreen:

Özellikle de bizim karakolun o tarafların manzarası güzel:cherry::cherry:



Yok abi elim çarpmış:p mehtap bile karanlık şafağı es geçtim :queen::queen:
Aman dikkat..Çok çarpırtırttırma elini.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hayırlı akşamlar herkese...

Yeni katılan arkadaşlar, MT'nin medarı iftarı il gruplarından İzmir MT'ye hoş geldiniz:cat:
Kalıcı olmanız dileği ile:wiinkk:
 
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
43
selam herkese...
izmirde yaşamıyorum ama izmirliyim. temmuzda nasipse oradayım. varsa bir gezi planınız ege sahilleri civarında sizlere katılmaktan büyük mutluluk ve onur duyarım... saygılar:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yol,gezi,mangal,semaver,çadır,fasıl,tekne gezisi,sahil keşifleri,balık yakalama,festivaller,toplantılar,davetler derken çok vakit kalmıyor siteye :queen: aslında herkez bakıyor takip ediyor fakat yazan yok ( yakında bir toplu organizasyon olacakmış gibi bir his var içimde :cat:)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
11
ah be abim bende marmarise gidiyorum calısmaya umarım marmarise yolunuz düser sizleri orada agırlamaktan cok mutlu olurum ama hayalimdeki suzuki burgman 400 ü almak icin izmirden marmarise calısmaya gidiyorum ama herzaman takip edecegim sizleri hele burgmanımı alayim ozaman herdaim yanınızda olacagım saglıcakla kalın abilerim kardeslerim allaha emanet olun
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese selamlar..
Yarın 3-4 motor olarak çeşme tarafına doğru yol yapacağız.Gelmek isteyen olursa;

Buluşma yeri : İnciraltı girişi levent marina önü
Buluşma saati: 10:00

Gelmek isteyen herkes gelebilir.

Görüşmek üzere..
 
Katılım
6 Haz 2010
Mesajlar
15
Mesajı çok geç okudum. Şimdi çıksam yetişemem size.

Ben İzmir-Urla-Mordoğan-Karaburun-Ildır-Uzunkuyu-İzmir rotasını gideceğim bugün. Eğer bu mesajı okuyup katılmak isteyen arkadaşlar olursa 537 788/34/99'dan bana ulaşabilir. Saat 10:15 gibi Karşıyaka'dan tekerlek çeviricem.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Herkese selamlar..
Yarın 3-4 motor olarak çeşme tarafına doğru yol yapacağız.Gelmek isteyen olursa;

Buluşma yeri : İnciraltı girişi levent marina önü
Buluşma saati: 10:00

Gelmek isteyen herkes gelebilir.

Görüşmek üzere..

hayırdır otoban motorcusu mu oldun yoksa sahilden denizyıldızı mı toplayacaksınız. ben sizin çeşmede olduğunuzu Maden Teknik Arama da sondaj kısmında çalışan bir arkadaş sayesinde öğrendim. ama saat 16 falandı ve ben foçayı geçtikten sonra birdaha gitsem bile yolunu bulamayacağım bir dağın tepesindeydim gelemedim. neyse umarım güzel geçmiştir.:cat:

Mesajı çok geç okudum. Şimdi çıksam yetişemem size.

Ben İzmir-Urla-Mordoğan-Karaburun-Ildır-Uzunkuyu-İzmir rotasını gideceğim bugün. Eğer bu mesajı okuyup katılmak isteyen arkadaşlar olursa 537 788/34/99'dan bana ulaşabilir. Saat 10:15 gibi Karşıyaka'dan tekerlek çeviricem.

Görüşmek üzere.

o rota da güzeldir. fotolar varsa yayınlar mısın?:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben foçayı geçtikten sonra birdaha gitsem bile yolunu bulamayacağım bir dağın tepesindeydim gelemedim. .:cat:

Bak sen... :wiinkk::wiinkk:
Bizim yanımızda da övünüyordun er5 le böyle enduro yaparım ben diye.... Hay maşallah kle500 müsün be diye eksozunu öpüyordun er5 in... :p:p:p
Resimlere bakınca herkes anlayacak nasıl güzellikte bir yer olduğunu... :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bak sen... :wiinkk::wiinkk:
Bizim yanımızda da övünüyordun er5 le böyle enduro yaparım ben diye.... Hay maşallah kle500 müsün be diye eksozunu öpüyordun er5 in... :p:p:p
Resimlere bakınca herkes anlayacak nasıl güzellikte bir yer olduğunu... :cat:
şşş genç yer 10 numaraydı ona lafım yok ama tekrar o tarafa gitsem nerden girdiğimizi zor bulurum. :cat::p hem ben er-5 le bile ağlamadım:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adam 3 zıpladı motoru dağıldı naapsın..... :queen:

Başka müsait bir zamanda çadırlı kamp yapalım orada... :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
KaPTaN' Alıntı:
dsc00039nf.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00043f.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00044l.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00045hy.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00046wi.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00047t.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00047xj.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00048ky.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00049pp.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00050of.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
dsc00051oo.jpg

By kaptanh at 2010-06-27
konuyla ilgili bol resimli topic açılacaktır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst