Ben düzcede galericiyim bu araç stw olduğu için biraz ağır satılan bir araçtır ama alıcının takdirinde aracı kullanım amacı ile stw gereksimimi duyuyorsa fiyatta pazarlık yapılıp alınır ve cok memnun kalacagınızA eminim.şöle bir örnek vereyim 96 model sedan 1.6 xei klimasız ı 12500 e yeni sattım.bu araç ste kullanıcıları için cok güzel bir araçtır şiddetle tavsiye ederim 2000 model olması kliması olması da artısıdır.
eksi tarafı aracın arka kısmındaki kaporta parçaları pahalıdır aracınızın arkasına dikkat edin geri kalan bütün parçaları diğer sedan modelleri ile aynıdır.ve birde aracın altı yere çok yakındır kasislerde araç yüklü olduğunda aracınızın altı sürter dağa bayıra köy yolarında altını vurmamak için biraz gayret gösterdikten sonra hiç bir sıkıntı cıkaracağını sanmıyorum.
Aracın evveliyatında ağır bir kazası yoksa ufak tefek sürtmeler hariç alınıp kullanılabilinir.