Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Videoları izleyemiyoruz arkadaşlar. İstediğiniz linki aşağıya girin şeklinde bir yazı geliyor.

Ayrıca DeLi ci ler olarak kendi sitemiz var. Ondan burası pek yoğun olmaz heralde. MT doğup büyüdüğüm yer, vstromturkiye de yaşadığım yer :)
 
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
586
Arkadaşlar selamlar,

Ben şu an Hyosung GV650 kullanıyorum. Ama sizin alet ciddi dikkatimi çekiyor. Diğer enduroları çirkin bulmama sebep olan gövdedeki "boşluk" lar çok güzel doldurulmuş. Anladığım kadarıyla uzun yol özellikleri arazi özelliklerinden daha baskın gelen bir makina, ki bana gayet uyuyor.

Sizce hangi modeli almalıyım? 2004 yılından bu yana model gelişimi şöyle olmuş:

Model Year changes
2009


All steel locknut on rear axle, instead of cotter pin style. Silver wheels on Gray bike.
Signal lights are clear as opposed to amber in previous years.
2008


Alternator output increased from 375 to 400 watts.
2007


Optional ABS (anti-lock braking)
Wheelbase increased from 60.6 in (1539 mm) to 61.2 in (1554 mm) with an increase in the swingarm length by .597 in (15 mm)
Dual sparkplugs at each cylinder, for increased combustion efficiency and improved emissions.
Revised underseat tray to accommodate ABS
Graduated Chevron Tank Graphic (previously, Lightning Bolt)
New rubber boot protectors at swingarm pivot
The hazard switch was moved outboard of the Hi-Lo beam switch and changed from a rocker to a button
The kill switch is larger and the starter button is a larger sprung rocker switch instead of a button.
Luggage rack revised from silver to black.
Deletion of idle adjustment screw (requiring special tooling for throttle body synchronization).
Dry weight increases from 418 lb (190 kg) to 427 lb (194 kg)
2005


Frame & swingarm changed to Black, Silver before. Lightning Bolt tank graphic added. Headlight interrupt when starting added.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mrb

Arkadaşlar selamlar,

Ben şu an Hyosung GV650 kullanıyorum. Ama sizin alet ciddi dikkatimi çekiyor. Diğer enduroları çirkin bulmama sebep olan gövdedeki "boşluk" lar çok güzel doldurulmuş. Anladığım kadarıyla uzun yol özellikleri arazi özelliklerinden daha baskın gelen bir makina, ki bana gayet uyuyor.

Sizce hangi modeli almalıyım? 2004 yılından bu yana model gelişimi şöyle olmuş:

Model Year changes
2009


All steel locknut on rear axle, instead of cotter pin style. Silver wheels on Gray bike.
Signal lights are clear as opposed to amber in previous years.
2008


Alternator output increased from 375 to 400 watts.
2007


Optional ABS (anti-lock braking)
Wheelbase increased from 60.6 in (1539 mm) to 61.2 in (1554 mm) with an increase in the swingarm length by .597 in (15 mm)
Dual sparkplugs at each cylinder, for increased combustion efficiency and improved emissions.
Revised underseat tray to accommodate ABS
Graduated Chevron Tank Graphic (previously, Lightning Bolt)
New rubber boot protectors at swingarm pivot
The hazard switch was moved outboard of the Hi-Lo beam switch and changed from a rocker to a button
The kill switch is larger and the starter button is a larger sprung rocker switch instead of a button.
Luggage rack revised from silver to black.
Deletion of idle adjustment screw (requiring special tooling for throttle body synchronization).
Dry weight increases from 418 lb (190 kg) to 427 lb (194 kg)
2005


Frame & swingarm changed to Black, Silver before. Lightning Bolt tank graphic added. Headlight interrupt when starting added.

bu gidişle enroocu olacaksın senin motorun abs li ve az yüksek daha sadesidir kızlar bakmaz ancak bir daha motor alacaksan kaya abin bir incelesin derim :)
bende ondan baya bir bilgi aldım kendi sitesini hazırlıyormuş haber vereyim:cat:
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Herkese merhaba...

Sitenin eski ama bu sayfanın yeni üyesiyim..
600f en son makinemdi ve onun altında 600 lük 250 lik çok makine kullandım yıllarca
ve şimdi yaşlandım endrouya geçmeye karar verdim :))

DL 650 veya DL 1000 bakıyorum alacağım tek makine bu...

Tabi temiz bulmam lazım öncelikle...

Artık buralardayım... Tekrar merhaba
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Arkadaşlar Şu Aralar Enduro Motosikletlere Acayip Merak Salmış Durumdayım Özellikle DL650 Ye Tam Benim İstediğim Makina Görüntüsüyle Olsun Gidişiyle Sağlamlığıyla Olsun Yanlız Benim Şöyle Bir Problemim War Boyu 1.67 Olanlar Bu Motosikleti Kullana Bilir Mi Acaba Bi Sıkıntısı Olur Mu Tecrübeli Arkadaşlardan Cevap Bekliyorum Yada Ekstra Olarak Bir Çözümü Warmıdır ?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar Şu Aralar Enduro Motosikletlere Acayip Merak Salmış Durumdayım Özellikle DL650 Ye Tam Benim İstediğim Makina Görüntüsüyle Olsun Gidişiyle Sağlamlığıyla Olsun Yanlız Benim Şöyle Bir Problemim War Boyu 1.67 Olanlar Bu Motosikleti Kullana Bilir Mi Acaba Bi Sıkıntısı Olur Mu Tecrübeli Arkadaşlardan Cevap Bekliyorum Yada Ekstra Olarak Bir Çözümü Warmıdır ?

1.67 cm boy için dl650 mümkün değil...
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Bu boyda olupda benimle aynı motor hayalini paylaşan bir arkadaşım aldığım motora binip trafiğe çıkınca hayalini direk iptal etti. Fuar alanlarında üzerine oturmayla anlaşılmıyor ne yazıkki. He azmin elinden bişey kurtulamaz ona birşey diyemem...
 

blk

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
2
arkadaşlar DL hastalık yapıyor.:(

2 yıl DL1000 kullandım.yakıt maliyeti yüzünden sattım.1150 GS aldım ama neredeyse rüyalarıma girecek DL özlemi. Bu yüzden şu an DL 650 arıyorum.
GS nemi oldu.garajda üstü örtülü...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
slm

1.70 boyundayım:pr: k11 beyaz dl650 mi dün itibariyle kavuştum, umarım daha iyileri motosiklet aşkıyla yananlara istiyenlere nasip olur diyerek konuya giriyorum ... yaklaşık 6 senedir motosiklet kullanıyorum, scooter den kle 500'e geçtim, ilk vitesli tecrübemdi, bir çok defa stop ettirdiğimde yatırdım ve neredeyse motosiklet tutkumdan tamamen soğumama neden olacaktı ki dragstar650 imdadıma yetişti... bununla bir süre vitesli motosiklet kullanım tecrübem pekişti ve f650gs ile yola devam ettim, sonrasında r1150gs (alçak sele) bu boyla hiç zorlanmadım desem yeridir... devamınında xl700 transalp (alçak sele) 1150 den sonra bisiklet gibi geldi... nihayetinde dl650... mutlu son:) :cat:

Değerli dostlar gerçekten her motor her marka kendine göre muhteşem ve çok kıymetli ama dl 650 bir çok özelliği kendisinde barındıran ilginç bir motosiklet gibi görünüyor... yıllardır takip ediyorum konuları yakından takip ediyorum, konuda bilgilerini paylaşan çok değerli çok kıymetli tecrübeli dostlar var onların yanında bize konuşmak pek doğru olmaz ama bende istenildiğinde kullandığım marka ve modeller hakkında dilimin döndüğünce kısaca bilgi aktarabilirim...
dl650 şimdilik tek kelimeyle muhteşem. Bayiden aldıktan sonra arka amortisör sonuna kadar sıkılmıştı sertleştirilmiş çok zorladı ama ilk benziklikte ayarını 0 a alınca daha da rahatladım. Sanki frenleri diğer kullandığım marka ve modellere göre biraz zayıf gibi geldi tepkiyi hemen vermiyor gibi arka frene biraz daha fazla yüklenmek gerekiyor gibi geldi ama benim acemiliğimden de kaynaklanıyor olabilir.

Kendime göre bir kaç madde paylaşmak istiyorum;
Acemi motoru asla değil, uzun km ler tecrübe kazanıldıktan sonra tercih edildecek bir model olduğuna kanaat getirdim,
Selka kardeşin dediği gibi yüksek ve selesi geniş... dolayısıyle bacaklarınızın açısı genişliyor ve daha yüksekmiş gibi bir duruma sokuyor 1. 70 cm boy ile biraz riskli ancak amortisör ayarını sıfır konuma getirdim sehir içinde birazdaha rahatladım... tek ayak yere sağlam bastığı sürece... trafik de balerin hareketleri (parmak uçlarında yürüme gibi:))hareketler yapmadığın sürece kesin kararlı duruşlar ve kalkışlar yaptığınız sürece binin gitsin diyecem ama şehir trafiğinde birçok sürprizle karşı karşıya gelinebiliyor bunlarda cabası diyelim tedbiri elden bırakmamak lazım...) ,

Anlatıldığı gibi tercih edilecek bir motosiklet keşke daha önceleri alsaymışım bir sürü zarar etmemiş olacaktım ama neyse önemli olan geç de olsa doğru yolu bulmakmış...

Ön amotisör lerin alçaltıldığını duymuştum ancak bir çok yerli ve yabancı forum sitelerinde aerodinamik yapısını olumsuz etkileyebileceği durumu söz konusu olduğundan söz ediyorlar dı... alçaltma kitlerinde de aynı durum söz konusu gibi, en geçerli çözüm selenin tıraşlanması gibi görünüyor... başka tavsiyeleriniz varsa paylaşın lütfen...

tek sorunum şimdilik boy gibi görünüyor ama arazi kullanımı yapmayı düşünmüyorum, boyu da bu yaşdan sonra uzatamayacağıma göre dl'den de vazgeçemeyeceğime göre çok fazla seçeneğim yok gibi (olmadı değiştireyim desem hanım kapının önüne bırakacak zaten)...
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Hayırlı olsun....Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin...Ben de başlangıç motorumu(CBF 250) 15bin km kadar kullandıktan sonra 2007 ve üstü DL 650 almak istiyorum..Hayalimdeki tek makine bu..Şu anda yaz başından beri motorsuzum ve yolda gördüğüm her türlü motora ağzımın suyu akarak bakıyorum...MAlesef ekonomik durum şu anda müsait değil.

İyi sürüşler...Keyifli sürüşler. İzlenimlerinizi bizlerle paylaşırsanız çok sevinirim
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
slm

çok teşekkür ediyorum, sizlerede nasip olur inşallah acele etmeyin tecrübe kazanmaya bakın... hepsi olur birgün yeterki yüreğinizi temiz tutun gerisi geliyor zaten...

kullandıkça deneyimlerimi sizlerle paylaşmaktan zevk duyarım...

selamlar.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tekrar almam gerekse yine dl650 alırım

Bayağı yorum yapılmış buarada da...DL650mi almadan önce tarz itibarı ile bir çok farklı 650cc motosikleti sadece üzerine oturarak da olsa denedim. Oturarak diyorum çünkü daha önce kullandığım farklı segmentlerin bana kazandırmış olduğu bir his-iç güdü edindim...bir motosikletin kendime uygun olup olmadığını üzerine oturup gidonu kavrayarak dahi netleştirebiliyorum...illkaki yüzlerce km test etmem gerekmiyor. DL650nin üzerine bir kez oturdum ve bu dedim, eşim de aynı benim gibi, başka bir motosiklet aramamıza gerek yok dedi. 2008 Nisandan bu yana yaklaşık 50.000km yaptım uzunuyla kısasıyla, şehir içi ve dışı. Uzun yolculuklarda 1000km ve üstü, yaz - kış asla naz yapmadı, artçım ve üç çanta ile birlikte yaklaşık 400kg'a ulaştığımız zamanlar oldu, asla titremeden yol aldı...yakıt sarfiyatına değimek bile istemiyorum çünkü, DL'm yakıyor dahi diyemem...o kadar mutluyum.
DL650-1000 farketmez ve asla yolda bırakmaz...en azından ben duymadı şu ana kadar:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 ----------

çok teşekkür ediyorum, sizlerede nasip olur inşallah acele etmeyin tecrübe kazanmaya bakın... hepsi olur birgün yeterki yüreğinizi temiz tutun gerisi geliyor zaten...

kullandıkça deneyimlerimi sizlerle paylaşmaktan zevk duyarım...

selamlar.

Hayırlı olsun kardeşim. Allah her koşulda uzun yıllar kazasız / kedersiz kullanmak nasip etsin:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 ----------

arkadaşlar DL hastalık yapıyor.:(

2 yıl DL1000 kullandım.yakıt maliyeti yüzünden sattım.1150 GS aldım ama neredeyse rüyalarıma girecek DL özlemi. Bu yüzden şu an DL 650 arıyorum.
GS nemi oldu.garajda üstü örtülü...

DL1000'e hiç gerek yok eğer 25-30km fazla hız önemli değil ise...buna karşılık, yakıt,vergi,bakım tutarları bayağı fark yaratıyor 650 ile 1000 arasında.
DL650 ile de çok mutlu olacağına eminim:wiinkk:
Sağlam ve güvenilir DL'ler satan bir tanıdığım var Antalya'da Oğuz Motor. Sahibinden de yine bir iki Dl satıyor...bir ara derim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-dl-650-full-aksesuarli-temiz-33087112/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-motor-full-dolu-dl-650-abs-li-32105055/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
dele neden endüro değildir? :)

dele neden endüro değildir.

bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. dele de
bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
daha güzeldir . ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. bu
yüzden endüro değildir. tel jant sert darbede yamulur , sökülür
düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
üzülürüz.

delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
ama kuru aküde güzeldir . ama endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
amörtüsörleri yumuşatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
çünkü endürolar güzeldir.

dele 'de tork yerine beygir vardır . endüro beygirden çok torku sever
. dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
değiştirilir , vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . endüro kırılmaz , fiteside
zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . tork güzeldir , eğer
güzel se demekki o endürodur. tork bize çok faydalıdır , beygir
yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
çalışır ( tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
filan yoktur . çünkü o endüro değildir . koruma olmazsa korunamaz ,
korunamazsa bozulur . bozuldumu kızar tekme atarız . tekme atarsak
yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
endüroo değildir.

dele nin lastikleri tüpsüzür. endüro tüp vardır . demek ki dele ye
eksik parça koymuşlar . parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
yüzden dele endurö değildir. ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
pompa ilede şişip canta oturmaz. yerine oturmazsa çirki gözükür , o
zaman endürö olamaz.

peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . eğer bir beyazla
bir siyah bir birlerini çok severse , leylek onlara melez verir. melez
iyimidir , iyidir . enduromudur , değildir çünkü melezdir. peki melez
güzel olmazmı... olur. eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
yapar. ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. çok güzeldir...

alıntıdır :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
234
dele neden endüro değildir.

bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. dele de
bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
daha güzeldir . ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. bu
yüzden endüro değildir. tel jant sert darbede yamulur , sökülür
düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
üzülürüz.

delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
ama kuru aküde güzeldir . ama endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
amörtüsörleri yumuşatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
çünkü endürolar güzeldir.

dele 'de tork yerine beygir vardır . endüro beygirden çok torku sever
. dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
değiştirilir , vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . endüro kırılmaz , fiteside
zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . tork güzeldir , eğer
güzel se demekki o endürodur. tork bize çok faydalıdır , beygir
yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
çalışır ( tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
filan yoktur . çünkü o endüro değildir . koruma olmazsa korunamaz ,
korunamazsa bozulur . bozuldumu kızar tekme atarız . tekme atarsak
yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
endüroo değildir.

dele nin lastikleri tüpsüzür. endüro tüp vardır . demek ki dele ye
eksik parça koymuşlar . parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
yüzden dele endurö değildir. ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
pompa ilede şişip canta oturmaz. yerine oturmazsa çirki gözükür , o
zaman endürö olamaz.

peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . eğer bir beyazla
bir siyah bir birlerini çok severse , leylek onlara melez verir. melez
iyimidir , iyidir . enduromudur , değildir çünkü melezdir. peki melez
güzel olmazmı... olur. eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
yapar. ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. çok güzeldir...

alıntıdır :)

ayip degil mi arkadas yaptigin, milletin istahini kaciriyosun ::pala:: :p hem senin ne isin var dele topiginde
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Hayalimdeki makina işte buu:bounce:
Bakarsın 5 yıl , bakarsın 15 yıl sonra ama bu olacak:)
Belkide oda aynı şeyleri düşünüyo, aynı hesapları yapıyodur:p
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
7
ülkemizin en lerinden biri 650cc. ancak belli bir zamandan sonra kesmiyor 650cc. olmuşken 1000 cc. olsun,yakıtta ve vergide pek bişey oynamıyor zaten, keyifli,güvenli,zevkli olsun da 3 e 5 bakma dersen tabiki 1000 cc. derim..:queen:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
ülkemizin en lerinden biri 650cc. ancak belli bir zamandan sonra kesmiyor 650cc. olmuşken 1000 cc. olsun,yakıtta ve vergide pek bişey oynamıyor zaten, keyifli,güvenli,zevkli olsun da 3 e 5 bakma dersen tabiki 1000 cc. derim..:queen:

Yalnız bu yeni fiyatı insanı ürkütüyo, şeytana uydurup başka alternetiflere götürüyo::evil:::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst