4-5-6 haziran kumof

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
5 haziran c.tesi günü sabah saat 8 de yola cıktık ve önce motorlarımızın ervisine ugradık daha sonrada fesatival alanına geçtik.



























resimlerin devamı geliyor...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443


















---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 ----------

aga hoş gezi olmuş fakat radara yakalanmışsınız :queen:

:Daslında biz radarı yakaladık.ihtiyaç molası vermişdik tabelanın yanında durduk foto cekinelim dedik.
ama tabelaya yakından baktıgımızda bi yazı ile karsılasdık. :D:D:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------















---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------















---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 ----------















---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------















---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------















---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:30 ----------












---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------

evetttt 4.kumof'dan da bu kadar.
güzel sayılabilecek bir etkinlikdi.
seneye hep birlikde gitmek dileğiyle.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst