Ozzy Osburne Türkiye'ye Geliyor

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bekleyiş Sona Erdi!
Günümüzün yaşayan rock efsanelerinden Ozzy Osbourne Türkiye’ye Geliyor!

Her biri hit olmuş şarkılar, liste başı albümler, Ozzyfest ile desteklediği
sayısız müzik grubu, nefes kesen performanslar ve 50 yıla uzanan bir müzik geçmişi ile Ozzy Osbourne yaşayan bir efsane!

1948 yılında İngiltere’nin Birmingham kentinde doğan ve gerçek adı John Osbourne olan ‘’Ozzy’’, heavy metal ve rock dünyasının en köklü gruplarından biri olan Black Sabbath ile birlikte yaptığı çalışmalarla profesyonel müzik kariyerine başladı ve sonrasında solo kariyeri boyunca da milyonlarca albüm sattı.

Sahne performansı ve renkli kişiliğiyle tanınan Ozzy Osbourne’un hayranlarının merakla beklediği İstanbul konseri 30 Eylül’de BKM tarafından Turkcell Kuruçeşme Arena’da gerçekleşecek. Ozzy Osbourne’un konser öncesinde ve Temmuz ayında Sony Music etiketiyle yayınlanacak olan 10. stüdyo albümünün adı ise “Scream” olacak. Ozzy Osbourne konserde hem bu yeni albümünden hem de eski albümlerinden şarkılar söyleyecek.::cheeeeer::xrock::
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Engin abi duymasın osburne'nin türkiyeye geldiğini.
2 Osburne bu ülkeye fazla kanu :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Engin abi duymasın osburne'nin türkiyeye geldiğini.
2 Osburne bu ülkeye fazla kanu :)

:queen::queen::queen::queen::queen:
Engin abiye özel yer lazım konserde sahne önü yada kulis gibi. :queen:

Geçen ay biletimi aldım ben aklıma gelmemişti konseri buraya yazmak..

Beklerim katılımcıları efendim..Sahne önü 200 TL cik ::eek:hmy:::pr:
Bu arada Ozzyfest diye bir şey yok ortada..Sadece İstanbul konseri var, haberiniz olsun..Bu yıl İstanbul konsere doyacak cidden..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:57 ----------

Ayrıca başlığın düzeltilmesini talep ediyor ve kanucan'ı kınıyorum :mrgreen:
Doğrusu Ozzy Osbourne'dur
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Geçen ay biletimi aldım ben aklıma gelmemişti konseri buraya yazmak..

Beklerim katılımcıları efendim..Sahne önü 200 TL cik ::eek:hmy:::pr:
Bu arada Ozzyfest diye bir şey yok ortada..Sadece İstanbul konseri var, haberiniz olsun..Bu yıl İstanbul konsere doyacak cidden..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:57 ----------

Ayrıca başlığın düzeltilmesini talep ediyor ve kanucan'ı kınıyorum :mrgreen:
Doğrusu Ozzy Osbourne'dur

Amaneeeeen!!!::sas::

Vallahi hiç ''osburne'' yazdığımı farketmemişim yahu.
Kusura bakmayın''Osbourne'' üstadım. :)
Konserlere bile zam geldi yav 200 tl nasıl bi fiyattır.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Amaneeeeen!!!::sas::

Vallahi hiç ''osburne'' yazdığımı farketmemişim yahu.
Kusura bakmayın''Osbourne'' üstadım. :)
Konserlere bile zam geldi yav 200 tl nasıl bi fiyattır.

Resmen fahiş..Ayakta 75 sahne önü 200..
Cücük kadar yer kuruçeşme arena diye geçirmişler gene..Neyse artık almış bulunduk bir kere :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Resmen fahiş..Ayakta 75 sahne önü 200..
Cücük kadar yer kuruçeşme arena diye geçirmişler gene..Neyse artık almış bulunduk bir kere :)

O kadar para verilmiş artık yapılacak tek şey konserin tadını çıkarmak olur. :)
Ozzy amca sahne şovu konusunda iyidir verilen paranın hakkını verir bence :queen:
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
20
Büyük babadan Bir Delinin Günlüğünü ve Paranoidi canlı dinleme fırsatı benide keyiflendirdi...
Aklıma takılan bişeyi bilenlere sormak istedim.
Ozzy amcanın yürürken hareket ederken neden zorlanır gibi bi hali var? :silent:
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
52
Büyük babadan Bir Delinin Günlüğünü ve Paranoidi canlı dinleme fırsatı benide keyiflendirdi...
Aklıma takılan bişeyi bilenlere sormak istedim.
Ozzy amcanın yürürken hareket ederken neden zorlanır gibi bi hali var? :silent:

Ozzy kaçık biri gençliğinde yapmadığı uçukluk kalmamıştır muhtemlen. Üstüne üstlük burundan çekmişliği de var dı sanırım :) Rahat durmuyor. Birde illet bir eşi var tam bir cadı :) Bunlar onu yormuş olmalı :)
 
Katılım
17 Mar 2010
Mesajlar
20
Bi dönem alkol tedavisi görmüş diye hatırlıyorum. Sadece burundan çekmişliği varsa yine iyi, metalin yaşayan efsanesi olarak. Ortalığı salladıkları yıllarda asit (Lsd) kullanımıda popülermiş.
Bende bu gibi durumların bi kalıntısı mı, bi çeşit hastalık mı, kaza hasarımı merak ediyorum.
Çılgın çocuktu, metalin büyükbabası oldu ama neden böyle oldu...:silent: :)

Karısıda hakkaten dişli...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Uyuşturucunun kalıntısı illaki kalmıştır. :)
Pekte normal bi amca olduğunu söyliyemem ama iyidir kendisi severim. :)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
kuruçeşme arena akustik olarak güzel bir yer Ozzy konseri için seçilmesi gayet isabetli olmuş...Fiyatlar genel olarak pahalı ama diğer konserlerle karşılaştırınca Ozzy için gayet normal kalıyor...bi paranoid dinlesek fena olmaz yada sabbath günlerinden "sabbath bloody sabbath"...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
inşallah ozzy ninde sonu dio gibi olmaz.:salut: konser veremeden öte tarafa yolculuğa çıkmaz. yaş itibariyle bir gözleri toprağa seyiriyor bu tertiplerin.:)
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
inşallah ozzy ninde sonu dio gibi olmaz.:salut: konser veremeden öte tarafa yolculuğa çıkmaz. yaş itibariyle bir gözleri toprağa seyiriyor bu tertiplerin.:)
gerçekten ya ronnie james dio nun ölümüne üzüldüm böyleleri zor gelir sıra ozzy de galiba:)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ozzy gelirde gidilmez mi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst