Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
H4 uyabilir dediğin gibi h4 duy aldığım zaman ama far açma kapama düğmeside taktıracağım için akü fazla zorlanmaz diye düşünüyorum

Xenon değil normal sarı halojen ampul ve 55w-60w olucak birde farın baş bölümüne tas yarleştirecem eğer uygun bulursam buda ışığın kenarlara yayılmasını engeller orjinal far çok az aydınlatıyor:pale:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
H4 uyabilir dediğin gibi h4 duy aldığım zaman ama far açma kapama düğmeside taktıracağım için akü fazla zorlanmaz diye düşünüyorum

Xenon değil normal sarı halojen ampul ve 55w-60w olucak birde farın baş bölümüne tas yarleştirecem eğer uygun bulursam buda ışığın kenarlara yayılmasını engeller orjinal far çok az aydınlatıyor:pale:

sana tavsiyem ister dinle ister dinleme

orj far ayarlarını ve far aynasını sistemini asla ve asla bozma!!

innovada çok mükemmel bir far ayna sistemi var 35-35w için en iyi verimi veren ayna diyebilirim eğer fazla ışık istiyorsan xenon taktır onuda nasıl yapacağını sana izah ederim diğerleri asla çözüm olmuyor boşa uğraşırsın :cat:
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
23
adnan şimşek kardeşim sen innova al gel ben senden özür dileyeceğim ilk deponuda ben dolduracağım :cat:

safi rüzgar yapmadığını ozaman ispatlarsın :wiinkk:

fazla celallenme! innovayı alınca ozaman beni anlar eski mesajlarına bakar kendi yazdıklarına gülersin :cat:


ayrıca yazındaki imla dan birşey anlaşılmıyor, biraz daha dikkat et alıntılar birbirine girmiş

yaşın kaç onuda bilmiyorum


ayrıca kişisel bilgilerimden msn bölümünü sileceğim bu güne kadar en az 20 kişi ekleyip "innova alıcam abi" diye 2 saat bana dil döktürmüştür ee ne oldu o 20 kişiden hiç biri bisiklet bile almamıştır

kusura bakmayın benimde sinirlerim allak bullak oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:12 ----------

valla honda cub konusunda kralını tanımam (@aykan hariç) varsa daha çok şey bilen çıksın konuşsun, başka bilen anlayan adam varsa saygı duyarım. honda cub sadece innovadan ibaret de değildir

ben yaşayarak öğrendim googleden değil :cat:

amacım herkese yardımcı olmak ve öylede yaptım bildiğimi hep yazdım bilmediğime sustum

honda cub saygı duyulacak bir motordur her konuda yardımcı olurum ama benzin hesabı yaparak innova alınmaz :cat:

hem kralım hem ukalayım bu saatten sonra:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:30 ----------



1. innova S2 duy kullanır H7 ampul zaten olmaz biraz uydurarak H4 taklıyor

2.mtec dediğin xenon sa eğer ben önceki innovaya taktırmıştım! innovaya H4 xenon lar oluyor fakat innovanın devre yapısı motorlu denilen xenonları çalıştırmıyor yani uzun kısa yapamıyorsunuz, xenon için kısa ama güçlü bir farın oluyor

3. sakın 55w-60w H4 halogen ampul takma hem verimli yanmıyor hemde akünü zora sokuyor :cat:

peki herkezın onunde soz verdın bende adamla anlastım hayırlısıyla bı aksaklık cıkmazsa alıyorum ayrıca o konustugun cocuklarla karıstırma benı bu benım 6. motorum ayrıca tecrubelerını tabıkı motordan alacaksın googleden alacagın tek sey memnunıyet olur bende memnunıyetını arastırdım bu saatten sonra kralda olsaaan ukalada olsan burdakı kımseyı baglamaz bence sımdı hıııc bısey demıyorum daha sana aldıktan sonra konuscaz bıde o dalga gecmelerını konuscaz...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
peki herkezın onunde soz verdın bende adamla anlastım hayırlısıyla bı aksaklık cıkmazsa alıyorum ayrıca o konustugun cocuklarla karıstırma benı bu benım 6. motorum ayrıca tecrubelerını tabıkı motordan alacaksın googleden alacagın tek sey memnunıyet olur bende memnunıyetını arastırdım bu saatten sonra kralda olsaaan ukalada olsan burdakı kımseyı baglamaz bence sımdı hıııc bısey demıyorum daha sana aldıktan sonra konuscaz bıde o dalga gecmelerını konuscaz...

tekrar söylüyorum 0.1lt - 0.2lt - 0.5lt lerin defalarca hesabı yapılarak innova alınmaz, aldığın zaman beni anlarsın. hayırlısıyla bir aksaklık çıkmadan innova alırsan ben sözümün arkasındayım, seninle istediğin yerde istediğin zaman. :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
24
arkadaşlar innovanın uzun yol perfonmansı nasıl.artçıyla beraber şöyle bir istanbul edirne arası gidebilirmiyiz.çok yorarmı.teşekkürler. saygılar...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
İnnovam innovam Karakaçanım karakaçanım Mil'in piyanolarından gene sesler gelio şıngırr şıngırrr...
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
23
benım hesaplarımda senı baglamaz ıns hakkımda bıda ileri geri konusursunda ozaman yazacaklarımı ıyı okursun....1.8 ı bıle cok dıyo o yazmıssın o yazıyı goster dedım hala gosteremedın bıda hakkımda ılerı gerı yapma!!!!tatlıca uyarıyorum
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Hey millet neler oluyor burda:bounce: bedava benzinmi dağıtıyon mustafa:pgeliyimmi kanka benim waveyede ayar çek ayarı vermişsin:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Hey millet neler oluyor burda:bounce: bedava benzinmi dağıtıyon mustafa:pgeliyimmi kanka benim waveyede ayar çek ayarı vermişsin:wiinkk:

murat ayıpsın kankam bodruma bi gelirsem 1 depo doldurucam sana :queen:


adnan ile işi tatlıya bağladık, o beni anladı :cat:

inş bir innova sahibi olur allah nasibeder.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Arkadaşlar merhaba ;

Orj. Lastikleri aldım sonunda Dunlop ön 2010 arka 2007 olmak zorunda honda ana merkezinde dediği üzere lastik kullanım ömrü 5 seneymiş. ona nazaran 2007 ye evet dedim çifti 152 Tl. ye denk geldi şukadarını söylüyorum motoru en yakışıklı gösteren, en iyi tutuş sağlayan en az kayan lastik gerçekten buymuş ne durolar kullandım ne irc ler kullandım hepsi yalan Orj. lastik en iyisi.
sipariş etmek isteyen varsa 2 gün içinde bayi ye geliyor. (Konşuk Motor)


Bu arada çıkma innova arka (komple) jantının gören duyan varsa benimle irtibata geçerlerse sevinirim iyi forumlar...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Arkadaşlar merhaba ;

Orj. Lastikleri aldım sonunda Dunlop ön 2010 arka 2007 olmak zorunda honda ana merkezinde dediği üzere lastik kullanım ömrü 5 seneymiş. ona nazaran 2007 ye evet dedim çifti 152 Tl. ye denk geldi şukadarını söylüyorum motoru en yakışıklı gösteren, en iyi tutuş sağlayan en az kayan lastik gerçekten buymuş ne durolar kullandım ne irc ler kullandım hepsi yalan Orj. lastik en iyisi.
sipariş etmek isteyen varsa 2 gün içinde bayi ye geliyor. (Konşuk Motor)


Bu arada çıkma innova arka (komple) jantının gören duyan varsa benimle irtibata geçerlerse sevinirim iyi forumlar...

Kanka hayırlı olsun lastiklerin benim lastikler yeni olmasa alırdım bir çift bende bir ara gelip bakayım orjinal dunlop lastiklerine:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşlar merhaba ;

Orj. Lastikleri aldım sonunda Dunlop ön 2010 arka 2007 olmak zorunda honda ana merkezinde dediği üzere lastik kullanım ömrü 5 seneymiş. ona nazaran 2007 ye evet dedim çifti 152 Tl. ye denk geldi şukadarını söylüyorum motoru en yakışıklı gösteren, en iyi tutuş sağlayan en az kayan lastik gerçekten buymuş ne durolar kullandım ne irc ler kullandım hepsi yalan Orj. lastik en iyisi.
sipariş etmek isteyen varsa 2 gün içinde bayi ye geliyor. (Konşuk Motor)


Bu arada çıkma innova arka (komple) jantının gören duyan varsa benimle irtibata geçerlerse sevinirim iyi forumlar...

ee ben boşamı kendimi yırtıyorum 2 yıldır :) ama çok kızdığım bir konu var 5 yıldır innova getiren honda lastikerini daha bu sezon getirdi 125i nin hatırına :pr:

bu iyi haber işte:cat:

bu arada benim lastikler 16500km de ve 5 yaşında, miyadı doldu artık bende bir çift sipariş edeceğim ama önce topcase, lastiklerin 20bin e kadar yolu var :p
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
12
Herkeze merhaba arkadaşlar.
Motorumla ilgili bazı sıkıntılarım var.Bilen arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
Bu aletin farı rolantide çalışırken az ışık veriyor, gaz verdiğinizde ışık artıyor.bunun sebebini bilen arkadaş detaylı bilgi verirse sevinirim.Motorun normal halimimi bu. yoksa sorunmu var. 2. sorum bu muturun farı sürekli açık.far kapanmıyormu.kitapcığındada yazmıyor.(yoksa nereden kapandığınımı bilmiyorum:pale:))
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
Herkeze merhaba arkadaşlar.
Motorumla ilgili bazı sıkıntılarım var.Bilen arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
Bu aletin farı rolantide çalışırken az ışık veriyor, gaz verdiğinizde ışık artıyor.bunun sebebini bilen arkadaş detaylı bilgi verirse sevinirim.Motorun normal halimimi bu. yoksa sorunmu var. 2. sorum bu muturun farı sürekli açık.far kapanmıyormu.kitapcığındada yazmıyor.(yoksa nereden kapandığınımı bilmiyorum:pale:))
,
ewet rolantide az yanar gaz verdiginde ısık artıyorsa gitmek içinde gaza basman gerektigine göre :))) sorun yok,far olayı güvenlik sebebiyle tamamen farkedilebilmenle ilgili kapama sansın yok
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Herkeze merhaba arkadaşlar.
Motorumla ilgili bazı sıkıntılarım var.Bilen arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
Bu aletin farı rolantide çalışırken az ışık veriyor, gaz verdiğinizde ışık artıyor.bunun sebebini bilen arkadaş detaylı bilgi verirse sevinirim.Motorun normal halimimi bu. yoksa sorunmu var. 2. sorum bu muturun farı sürekli açık.far kapanmıyormu.kitapcığındada yazmıyor.(yoksa nereden kapandığınımı bilmiyorum:pale:))

baksettiklerin sorun değil motorun orjinal hali :cat:


arkadaşlar hiç innovalarınızın aküsünü değiştiren oldumu?

kaç kuruş orjinali ?

ayrıca orj akünün üzerinde honda yazıyor
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
site sakinleri innovacı arkadaşlar lütfen yardım edin naparsam yapayım bu motorun sorununu çözemedim hala motor vitese takınca gaz yemiyo hava filtresinden kaba bi ses geliyo ama sorun orda mı değil mi bilmiyorum motor ısınma yapmaya başladı lütfen yardım edin...
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
23
arkadaslar arastırmalarım sonunda bende ınnovacı oldum cok sukur aldıktan sonra 500 km kullandım ve gercekten kullanması zevklı motor tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst