- Katılım
- 10 Kas 2008
- Mesajlar
- 458
H4 uyabilir dediğin gibi h4 duy aldığım zaman ama far açma kapama düğmeside taktıracağım için akü fazla zorlanmaz diye düşünüyorum
Xenon değil normal sarı halojen ampul ve 55w-60w olucak birde farın baş bölümüne tas yarleştirecem eğer uygun bulursam buda ışığın kenarlara yayılmasını engeller orjinal far çok az aydınlatıyor
ale:
Xenon değil normal sarı halojen ampul ve 55w-60w olucak birde farın baş bölümüne tas yarleştirecem eğer uygun bulursam buda ışığın kenarlara yayılmasını engeller orjinal far çok az aydınlatıyor