Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Arkladaşlar niğdede havalar daha ısınmış değilki.Benim garagız aşağıda yatıyo.Isparta ile buranın havası aynı. İnşallah havalar ısınırda bizde deh deriz.Haaa binenler yok değil ama ben doğru bulmuyorum,soğuklarda motor kullanmayı Dert kolay girip zor çıkıyor.Onun için size kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
6
500 bakımını yaptırdım..hava filteresi yağı değişti.birkaç yeri kontrol ettiler.motor rodaj döneminde olduğundan 45 gecmedim.şimdi motoru açmak istiyorum.nasıl yapmalıyım arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
12
Merhaba 150 HS kullanıcısıyım.
Motor gaz verme anında çok ses çıkarıyor.Rahatsız edici şekilde.Eksoz sağlam görülüyor kaçak yok.Sizce nedendir.Diğer merkalar fısır fısır deyim yerindeyse,Bizimki sesiyle ürkütüyor.Çocuğunu kapan kaçıyor kenarı.
Başka bir sorumda;2.El sağlam uygun fiyata çocuk motoru arıyorum.Kross tercihim.Yakında sünnet düşünüyoruz.
Herkese Selamlar
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Merhaba 150 HS kullanıcısıyım.
Motor gaz verme anında çok ses çıkarıyor.Rahatsız edici şekilde.Eksoz sağlam görülüyor kaçak yok.Sizce nedendir.Diğer merkalar fısır fısır deyim yerindeyse,Bizimki sesiyle ürkütüyor.Çocuğunu kapan kaçıyor kenarı.
Başka bir sorumda;2.El sağlam uygun fiyata çocuk motoru arıyorum.Kross tercihim.Yakında sünnet düşünüyoruz.
Herkese Selamlar

150hs nin debriyajı biraz geç kapıyor, benimde vardı eskiden 150hs'em kalkışlarda aynen dediğiniz gibi çok ses yapardı, ama sabit hızlarda fazla ses yok 50-60km hız civarında yarım gazdan biraz az gazda motor sesinin aynen yamaha ybr125 gibi çıktığını fark edeceksiniz, scooter olmasına rağmen vitesli motor sesi vermesi güzel bir ayrıntı. bide kalkışlarda debriyaj geç kaptığı için aragaz verebiliyosunuz bol bol. ayrıca bütün marka scooter'lar arasında en karizma egzoz sesi çin malı 150cc lerin bence, mondial 150hs'de buna dahil. honda activa'lar gibi teneke ses vermiyor. tam gazda activa sivrisenek gibi ses çıkarırken, çin malı 150cc'ler aynı tok sesi veriyor. bide motorun başkalarını kaçırmasına kafayı çok takmayın, A2 ehliyetiniz olduktan sonra egzozu modifiye edilmemiş orjinal bir motosikletin sesine kimse karışamaz, motosikletlerin çok sessiz olmasıda iyi değildir, trafikte ufacık bir taşıtsınız motor sesiniz diğer taşıtlara biraz daha görünür kılar sizi.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
150 hs nin normal sesi ki o sorun değil yani o elalem sesi çok güzel çıkıyor der sen sesi ürkütüyor diyorsun bırak ürkütsün olsun o kadar farkımız dersin
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
12
Yorumlar için teşekkürler.
Çözüm olarak ne olabilir diye sormuştum.Ses gerçekten rahatsız ediyor beni.
-Ayrıca ben korna kullanmayı tercih ederim.- :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya kardeşim o motorun kendi sesi motordan gelen sese ne yapabilirsin ki akıllı ol azcık düşün sese çare diyorsun hadi bir yerden sallantı falan yapsa tamam diyecem bi akıl vereyimde motordan gelen sese ne yapıcan ses istemiyorsan alcan başka motorların motorunu takacan hani o fısır fısır ses çıkaranlardan motorundan bir daha öle ses çıkmayacak
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
bazı 150lik scooterlar yani bizimkilerinin aynıları sanki çalışmıyor denecek kadar az ses çıkarıyor ama bizimkiler farklı biraz kalın bir ses veriyor ama bence rahatsız edecek kadar çok değil senin motorunda egzozunda orta ayakta yada marş kolunda bir sorun olabilir bir baktır derim
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
uzun bi aradan sonra tekrar döndüm arkdaşlarr:)en son geçen yaz motorla 70 km yol gittim motoru fazla zorlamadan ama yazlığa yakın kayış kopardı.kayış aldım bu seferde debriyaj sorunu çıktı motor çalışıyo ve gitmiyodu.anliyacağınız motor ağustos ayından beri yatışta.geçen hafta sonu motoru bi minibüs bulup getirdim ve bugunde servise verdim.akşama doğru aradılar.245 tl masraf çıkardılar.ön arka varyatör değişicek yağ buji değişicek karbüratör temizlenicek bir iki bişey daha saydılar ama şimdi hatırlamıyorum verdim yapılıyo bakalım nasıl olucak çıkınca.fiyat nasıl geldi size bana biraz yüksek geldi yetkili mondial servisine bıraktım?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ben sana söyleyim 100 lira fzladan para belki daha fazla alıyorlar bu saydıklarına göree
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
dün itibari ile motoru aldım canavar gibi olmuş.banarlı yukarda eksik yazmışım yapılanlar bunlar:yağ,buji,hava filtresi,triger,ön varyatör,arka varyatör,lastik,ayak marş dişlileri kopmle,karbüratör temizliği ve akü değişmiş.orta sehpa ve direksiyon burçlarınında değişmesi gerektiğini sölediler.duro marka lastik takmışlar.lastiklerin gerçekten çok iyi.orjinal lastikleriyle uzaktan yakından alakası yok ıslak zeminde kaydırmıyo yol tutuşu çok iyi.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bugün motorun benzin şamandırasını değiştirdim amma uğrastırdı anasını satayım motoru toplarken herifler nasıl sokmus deponun içine şamandırayı bende demirleri yamultarak soktumda zoruna oldu sonra tekrar düzeltim yamulttuğum yerleri
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
ooo arkadaslar forum ölmüş ya:salut: hadi ben size bi derdimi anlatayımda coşturalım forumu:cherry: şimdi beyler sabah işe gitmek için motorun çalıştırıyorum 200 mt gittikten sonra kendiliğinden stop ediyor marşa basınca çalışıyor ama gitmiyor baya bi 5 dakka falan gazı pompalıyorum düzeliyor akşama kadar ne kadar stop edersen et bastığında gidiyor bi tek sabahları bu sorunu yapıyor benzini hep aynı yerden alıyorum subap ayarları falanda yeni yapıldı akşama kadar işte oldgm için motorcuya götürecek fırsatım yok acaba sizce bu sorun neden oluyor olabilir:silent:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
otomatik jikle den yapar benim motorda ısınana kadar gazdan elini çekince stop ediyor ama bu bir sorun değil
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
6
k-585006-beyler_buda_benim_motorum.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:39 ----------

beyler buda benim motorum..gözüm gibi bakıyorum herzaman.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
dün itibari ile motoru aldım canavar gibi olmuş.banarlı yukarda eksik yazmışım yapılanlar bunlar:yağ,buji,hava filtresi,triger,ön varyatör,arka varyatör,lastik,ayak marş dişlileri kopmle,karbüratör temizliği ve akü değişmiş.orta sehpa ve direksiyon burçlarınında değişmesi gerektiğini sölediler.duro marka lastik takmışlar.lastiklerin gerçekten çok iyi.orjinal lastikleriyle uzaktan yakından alakası yok ıslak zeminde kaydırmıyo yol tutuşu çok iyi.

Üstad kaç lira saydın bunlara sorması ayıp benimkine de yapılması gerekiyo da korkuyorum tamirciye gitmeye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst