19 Mayis Gençlik ve Spor Bayramınız Kutlu Olsun.

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu gün 19 Mayis.....

19may%C4%B1s2008.jpg


Gençler!!!!
Bayraminiz kutlu olsun.....:cat:


[NOT]19 MAYIS'TA DÜŞÜNCELER

Sen, geceyi gündüze katan
Kaputa sarınıp karda yatan
Sen, müstesna ölümsüz kahraman
Çanakkale'nin çelik kalesi
Sen, düşmandan kaçılmaz, diyen
Bir avuç, cephanesiz, keşif koluyla
Dağ gibi zırhların karşısında duran
Duru durup, Dumlupınar'da
Turnayı gözünden vuran
Çarıksız, tüfeksiz, ekmeksiz
Kağnıyla, Ayşeyle, Fatmayla
Ordulara Akdeniz'i gösteren
Senin yolundayız bugün de...
Yorulmaz Usanmayız
Yenilmeyiz, dönmeyiz
Senden aldık ışığımızı,
Gökte bile kalmasa bir kıvılcım
Yine sönmeyiz.
Gözlerin güneş bize,
Sözlerin ateş bize,
Bir kavuşturdun sevdiğimize,
Hürriyet, vatana.
Bugün 19 MAYIS
Senin yolundayız.
Dönmeyiz bir adım sağa, sola,
Dönmeyiz bir adım geri.
Hep aynı heyecanla görüyoruz seni
At üstünde,
Parmağın ufukta
"-Ordular, Hedefiniz Akdeniz'dir, İleri!"
Hep böyle görüyoruz seni,
Hep aynı heyecanı taşıyoruz,
Hep aynı heyecanla
9 Eylül'de İzmir'e girer gibi
Yaşıyoruz.
Hep dev gibiyiz
Hep aslan gibi,
Şimdi hep senin gibiyiz.
Kimse yan bakamıyor artık bize,
Hattı müdafaa yok,
Sathı müdafaa var.
Edirne'den Kars'a,
İzmir'den Rize'ye kadar
Akdeniz'den Karadeniz'e,
Yalın kılıç,
Kükremiş,
Bekliyoruz.
Bugün elle tutuyor, gözle görüyoruz
"Yurtta sulh, cihanda sulh" dediğini.
Dumlupınar'da yatıyor şehitler,
Her gün gidip geliyoruz
Senden onlara mekik dokuyoruz.
Silah çatıyor, süngü takıyoruz...
19 Mayıs'ta Samsun'a çıktığın gibi heyecanla
Her yıl okuldan çıkıyoruz.
Biz de sen olduk şimdi
Her köyde, her okulda, her fabrikada
Cumhuriyeti emanet ettiğin
GENÇLİK VAR!...

[/NOT]
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Teşekkür ederim üstad.
Bursaspor'da şampiyon oldu hani.:cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Teşekkür ederim üstad.
Bursaspor'da şampiyon oldu hani.:cherry:

:cherry:
Sulandirma len!!
Onu baska yerde kutlariz.:wiinkk:

Bu arada sagda solda hala sevinen fenerliler varmis.:p

Neyse topigi cozutmayalim.:)
 
Katılım
18 May 2010
Mesajlar
24
Yani beni kastedmedin...:pale:

Neyse,
genclerin bayrami kutlu olsun...:rendeer::rendeer::rendeer:

ben genç olmayı yaş olarak değil de ; genç fikirli olarak almak istiyorum çünki cumhuriyet fikri hür vicdanı hür ve yüksek karakterli muhafızlar ister ve unutmayalım ki bizim atalarımız 10 yılda 15 milyon genç yarattı her yaştan ve şimdi bizim 70 milyon genç olmamız gerekir diyorum ve hepimizin bayramını içtenlikle kutluyorum
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
19 Mayis Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu Olsun. :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hepimizin Ulusal Egemenlik, Gençlik ve Spor bayramını kutlarım.

Yenik ve yorgun bir milletin, Yüce bir Lider önderliğinde, küllerinden yeniden varolup, bağımsızlıkla bitecek mücadelesinin adımlarını ilk attığı tarihtir bugün.

Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ü, bu bayramı bize armağan ettiği için bir kez daha rahmet ve saygıyla anıyorum.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Öncelikle ulusal kurtuluşumuzun 91. yıldönümü ve fikirleri, idealleri genç tutan "her gencin" Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun...:cat:
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
19 Mayıs Gençlik Ve Spor Bayramınız Kutlu Olsun

Bu gün, büyük önder Mustafa Kemal Atatürk 'ün Samsun'a ayak bastığı gün. Bugün, bir ulusun kaderini değiştiren kurtuluş mücadelesinin tohumlarının atıldığı gün. Bugün "Gençlik ve Spor Bayramı".

Bayramınız Kutlu Olsun..
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Arkadaşlar

İstanbul Ticaret Odası (İTO), Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün, 1927 yılında Cumhuriyet Halk Fırkası 2’nci Kurultayı’nda TBMM’de okuduğu ve ilk basımı Osmanlıca yayınlanan Nutuk’un tıpkı basımı ve Türkçesini yayınlamış.


Bu Nutuk ta Atatürk'ün Kurtuluş Savaşı'nda kullandığı haritalar da varmış.

Ne kadar unutturulmaya ve aşağılanmaya çalşılsada
Mustafa Kemalin ne büyük bir dahi olduğunu gerçeği gün gibi ortada
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Turkiyenin genc , durust ve Ataturkcu gencleri dunya ya verilen bir hediyedir. Bayramimiz kutlu olsun. (Geberinceye kadar kutluyacam ben bunu, hic yaslanmiyacam:mrgreen:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Eh!!!
19 Mayis bitti.
Topigin halinden de anlasilacagi gibi coskuyla kutladik.
Umarim 19 mayislari, 23 nisanlari aramazsiniz sonra.
Bu gidisle zor ya neyse.:pr:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bugün Şükrü Saraçoğlu stadındaydım kutlamalar için. Gayet güzeldi.

Tekrar kutlu olsun...
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
19 Mayıs Atatürk'ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutlarım. (Bir gün gecikmeyle yazdım. Çünkü, 19 Mayıs günü törenler nedeniyle çok yoğundum)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst