- Konu Yazar
- #1
Motorumun Stickerlerini söktüm iz kaldı bu izler nasıl geçer?Birde motorumun amörtisörlerini (ynls yazdıysam özür dilerim) indirmeyi planlıyorum.Arkadasimin dedigine göre kesmeyip sadece indirilecekmis.Rahatlıkla eski halini alacakmıs.Bu mümkün mü?İndirdigim taktirde,motoru yatıramama yada laka larda fazla sarsılma yasarmıyım?Tesekkürler Simdiden :rendeer: