Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Abiler ben haziran gibi 0 km CBF 150 siyah alıcam yükseliş bornovadan ordan motoru sürerek mi yoksa kamyonetin arkasına atıp getirmek mi daha sağlıklı olur ya hani sürerek getircem ama hani rodaj fln diyorsunuz belirli bi hızı geçmemek lazım ne yapabilirim?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Biraderin ilk yağ değişimimde deneyeceğim...zaten kaybedeceğim bir şey yok bu saatten sonra...

senin mesajından beri Motul araştırıyorum piyasada...bi fotosunu koysana hacı kabın...ne kadar bayıldın...


şu IPONE koymak ne zaman nasip olacak bilemedim...:cat:


http://www.motoek.com/IPONE-104-10W40-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2312.html

http://www.motoek.com/IPONE-155-15W50-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2313.html


15.5 (15W50), 4 zamanlı bütün motosiklet tipleri için uygun sentetik motor yağıdır.

Avantajları:

• Köpük ve korozyon önleyici katkı maddeleri
• Özel şanzıman ve debriyaj katkı maddeleri
• Yüksek viskozite kararlılığı
• Geniş viskozite aralığı
• Motor iç temizliğini sağlayan deterjan katkı maddeleri
şu özelliklere bak yakında bunun motor kullnananı da yaparlar:queen: ev hanımı gibi her şey geliyor elinden :p benim motor çok duygusal böyle yağ alırsam duygulanır cikle çekmiş gibi gaza boğar kendini :queen:hiç kullanan varmı ki..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Abiler ben haziran gibi 0 km CBF 150 siyah alıcam yükseliş bornovadan ordan motoru sürerek mi yoksa kamyonetin arkasına atıp getirmek mi daha sağlıklı olur ya hani sürerek getircem ama hani rodaj fln diyorsunuz belirli bi hızı geçmemek lazım ne yapabilirim?

Ani hızlanma ve yavaşlama yapmadan, 5. vites max 80 ile gidersin bişeyde olmaz evelallah.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bende dün 2000 bakımına 2400 de girdim.13,07TL aldılar. 1000 de işcilik almadılar bunda aldılar. Cokta fark etmedim acıkcası Bir değişiklik varmı. Artık 4000 e giderim. 4000 de ne ediyorlar yine yağ değişimi mi?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Abiler ben haziran gibi 0 km CBF 150 siyah alıcam yükseliş bornovadan ordan motoru sürerek mi yoksa kamyonetin arkasına atıp getirmek mi daha sağlıklı olur ya hani sürerek getircem ama hani rodaj fln diyorsunuz belirli bi hızı geçmemek lazım ne yapabilirim?

Rodaj motoru sürerek yapılır :cat:

Tam gaz gitmezsen sorun olmaz. Yüksek vites kullan sürekli.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Merhaba,

Arkadaşlar 0 cbf150 için 12ay vadeli 5.000 TL kredi kullanmayı düşünüyorum honda efe 'den ve motoru alacağım zaman;

- CBF 150 / 4.140 TL
- Trafik / 300 TL civarı
- Banka / 400 TL civarı
- Geri kalan ücret içinde herhangi bir aksesuar

olarak kullanılacaktır denildi, şimdi bu fiyat iyimidir yoksa çok para vermiş olurmuyum. İlk defa kredi çekeceğim ve bu konuda bilgim yoktur. Veya başka bir bankadan tüketici kredisi çekip nakit olarakmı alayım ve herşey dahil almak istiyorum ( koruma demirleri, yan ayaklık, çanta vs... )

Son aşamadayım arkadaşlar, yardımlarınızı bekliyorum :pale: ve parayı zor kazanıyoruz yani kazık mı yerim yoksa kar mı ederim bilmiyorum.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Merhaba,

Arkadaşlar 0 cbf150 için 12ay vadeli 5.000 TL kredi kullanmayı düşünüyorum honda efe 'den ve motoru alacağım zaman;

- CBF 150 / 4.140 TL
- Trafik / 300
- Banka / 400
- Geri kalan ücret içinde herhangi bir aksesuar

olarak kullanılacaktır denildi, şimdi bu fiyat iyimidir yoksa çok para vermiş olurmuyum. İlk defa kredi çekeceğim ve bu konuda bilgim yoktur. Veya başka bir bankadan tüketici kredisi çekip nakit olarakmı alayım ve herşey dahil almak istiyorum ( koruma demirleri, yan ayaklık, çanta vs... )

Son aşamadayım arkadaşlar, yardımlarınızı bekliyorum :pale:

500 tl fazla vermiş olcaksin gibi geliyor bana bu fiyatların icinde aksesuar varsa. Şimdi ertelersen para birikmiyor 3üne 5 ine bakma almak isiyorsan al ben şuna para verim sonra alırım, biriktirim alırım, işe girim alırım, okul bitsin alırım derken bir baktım 29 olmuşum. Almak istiyorsan al gezdigin yanına kar kalıryor ama o kadar meraklısı degilim beklerim biraz daha dersen biriktir paranı canavar gibi alırsın 500 tl cebinde kalır 0 alırsan cebinde paran varsa ve kelepir düşürürsen 2000-2500 tl cebinde kalır....
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
4.000 Bakımı

Motorum 3.000 kmde 1000'de yağını değişmiştim, 4000 bakımına cumrtesi günü sokmayı düşünüyorum erkenmi sizce veya sadece bayiye gidip yağınımı değiştirsem shell koyuyo mototal. ne dersiniz?
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Mete abi,ben yağı 27.00tl. aldım.

Sabah çalıştırmadan önce,ulandedim kendi kendime,şimdi istermisin yağ hem soğuk hem kalın,birde motorda soğuk,istermisin zorluk çıkarsın...Düşündüğümün tam tersi oldu:)5dk önce park etmiş gibi çok sessiz bir şekilde çalıştı...

Çevre yolunda, ışıklarda duruyorum.''TOK,TOK,TOK,TOK bir ses duyuyorum,yemin ederim şimdi honda cbf150 kullandığımı anladım:)

Ben bu yağda şunu farkettim,il sabahları ilk alınan 1km/s sonra yağ ısınıncaya kadar yağın kalınlığını,motorun gaz kolundan anlıyorsunuz''çok net bir şekilde''...

Yağ ısındıktan sonra,mübalasız (sanki boşa atmış rampa aşağı iniyorsun gibi oluyor...

Abi buyur buda resmi...

http://www.google.com.tr/imgres?img...+5100+15w/50&um=1&hl=tr&sa=X&gbv=2&tbs=isch:1
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Sonuç: Benden ''geçer''not aldı.

Tavsiye edermiyim: Tabiki tavsiye ederim (yaşadığı il de yazları hava sıcaklığı ''30'' ''40''dereceyi buluyorsa kesinlikle MOTUL 5100-15/50 diyiyorum:cat: )

Daha önce kullandığım yağlar: Castrol - Mobil

Şanveren kardeşim detaylı anlatımın için teşekkürler.
Kullandığın önceki yağ Mobil1 15W-50 Racing olanmıydı?

Şu anda mobil1 kullanıyorum bir sıkıntım yok. Bakalım ilerleyen kilometrelerde de görüşlerini yazarsan güzel olur. Bende motula dönebilirim.
Misal 1000km. sonra performansı hala aynı devam edecekmi yağın?

bugün 12,000 bakımı oldu benımkının.

aydoğann pm ne baaak :)

Maşallah nice kazasız belasız 12bin km.lere.
Baktım, cevap attım biraderim :)

dostum hayırlısı olsun yenı cbf in allah kaza bela vermesın bol bol gezdırıp yuzunu guldursun aglatmasın ınsallah

dostlar valla bu cbf benı degıstırdı uzmeye basladı bıraz benım motordan kaynaklanıyor bı ugursuzluk var ama allah hayra yorsun ınsallah bugun kızılayda yakalandım muayene eksıklıgınden dolayı hıc yapmadıgım olayı bu motorda yapmaya basladım ve muayenemı yaptırmadan bınıyordum yaklasık olarak 4 aydan berı oyle gezıyorum ıcıme bısıy kactı ve sacma bı dusunce ıle ulen nolcak yaptırma gıbısınden takılıyordum ve 3.kez evet yanlıs duymadınız 3 .kez yakalandım ve motor su anda trafıkten men :pr::pale: ankarada gulveren otoparkında yatıyor garıbım bı ara gıdıp kosturacam bu ısın pesınden hayırlısıyla su ıcımdekı vurdun duymazı cıkarmam gerekıyor :silent:


Ah Murat ah ne desem bilemiyorumki. Mübarek insan Kızılay meydanından niye geçersin ki? Daha öncede aynı yerde yakalatmadınmı?
O değil şu xenon yüzünden muayeneyi erteledin durdun. :pr::pr:

Geçmiş olsun ne diyelim. Şimdi ki işleyiş nasıl olacak motoru alıp direk muayeneyemi götüreceksin.
Otoparktan nasıl çıkartacaksın?
Elimizden gelen bişey olursa çekinme ara.

Merhaba,

Arkadaşlar 0 cbf150 için 12ay vadeli 5.000 TL kredi kullanmayı düşünüyorum honda efe 'den ve motoru alacağım zaman;

- CBF 150 / 4.140 TL
- Trafik / 300 TL civarı
- Banka / 400 TL civarı
- Geri kalan ücret içinde herhangi bir aksesuar

olarak kullanılacaktır denildi, şimdi bu fiyat iyimidir yoksa çok para vermiş olurmuyum. İlk defa kredi çekeceğim ve bu konuda bilgim yoktur. Veya başka bir bankadan tüketici kredisi çekip nakit olarakmı alayım ve herşey dahil almak istiyorum ( koruma demirleri, yan ayaklık, çanta vs... )

Son aşamadayım arkadaşlar, yardımlarınızı bekliyorum :pale: ve parayı zor kazanıyoruz yani kazık mı yerim yoksa kar mı ederim bilmiyorum.

@worldwideweb
Parayı kimse kolay kazanmıyor kardeşim.
Ruhsat işlemlerini kendin hallet 100 lira civarına belki yeni sisteme göre daha az paran gider. Ben geçen sene kendim halletmiştim 105 lira gibi bir ücret gitmişti emniyete.

400 ne ücreti? Kredi dosya masrafımı?

Birde Çanta vs. gibi aksesuarları Ankara'da daha uygun fiyatlara bulabilirsin.
Bayiden sadece motoru ve yan ayaklığı almanı tavsiye ediyorum. yan ayaklığıda 4140 liraya dahil ettir. Yani ekstra para verme, sıfır motor alıyorsun.

Motor koruma demirinin fiyatıda en son 30 liraydı. Eğer bayi 30 liradan daha yüksek bir fiyat isterse koruma demirini alma, başka bir şekilde motor koruma demirini vs. temin edebiliriz.

Hadi hayırlısı olsun şimdiden. Profilimde MSN adresim var, aklına takılan bir konu olursa çekinmeden sor.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Şanveren kardeşim detaylı anlatımın için teşekkürler.
Kullandığın önceki yağ Mobil1 15W-50 Racing olanmıydı?

Şu anda mobil1 kullanıyorum bir sıkıntım yok. Bakalım ilerleyen kilometrelerde de görüşlerini yazarsan güzel olur. Bende motula dönebilirim.
Misal 1000km. sonra performansı hala aynı devam edecekmi yağın?



Ben teşekkür ederim.Nekadar açıklamalı anlatılırsa (+ ve -) olarak okadar faydalı ve işine yarayıp yaramayacağı barizleşir.Paylaşmak güzeldir:)

Zaten ilk yazdıklarımı kendi kişisel günlüğümde not şeklinde tutuyorum.İlerleyen km lerdekileride yazıcam,hem buraya hemde kendi günlüğüme.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum hayırlısı olsun yenı cbf in allah kaza bela vermesın bol bol gezdırıp yuzunu guldursun aglatmasın ınsallah

dostlar valla bu cbf benı degıstırdı uzmeye basladı bıraz benım motordan kaynaklanıyor bı ugursuzluk var ama allah hayra yorsun ınsallah bugun kızılayda yakalandım muayene eksıklıgınden dolayı hıc yapmadıgım olayı bu motorda yapmaya basladım ve muayenemı yaptırmadan bınıyordum yaklasık olarak 4 aydan berı oyle gezıyorum ıcıme bısıy kactı ve sacma bı dusunce ıle ulen nolcak yaptırma gıbısınden takılıyordum ve 3.kez evet yanlıs duymadınız 3 .kez yakalandım ve motor su anda trafıkten men :pr::pale: ankarada gulveren otoparkında yatıyor garıbım bı ara gıdıp kosturacam bu ısın pesınden hayırlısıyla su ıcımdekı vurdun duymazı cıkarmam gerekıyor :silent:


Dostum şimdi muyanesiz gezmek iş mi allasen...cenabetlik maturda değil hacı sende bak yanlış anlama:p geçmiş olsun...neden üşendin ki...65 lira...bi sıkışıklık varsa tamamlarız kanka her türlü...:wiinkk: yeter ki mağdur olma...

15.5 (15W50), 4 zamanlı bütün motosiklet tipleri için uygun sentetik motor yağıdır.

Avantajları:

• Köpük ve korozyon önleyici katkı maddeleri
• Özel şanzıman ve debriyaj katkı maddeleri
• Yüksek viskozite kararlılığı
• Geniş viskozite aralığı
• Motor iç temizliğini sağlayan deterjan katkı maddeleri
şu özelliklere bak yakında bunun motor kullnananı da yaparlar:queen: ev hanımı gibi her şey geliyor elinden :p benim motor çok duygusal böyle yağ alırsam duygulanır cikle çekmiş gibi gaza boğar kendini :queen:hiç kullanan varmı ki..

Mübarek yağ değil Dünyayı Kurataran Adam...:queen: her bi haltı var..neredeyse Harward mezunu bile yazacaklar...:p bi denemekte fayda var bilhakika...:p

Abiler ben haziran gibi 0 km CBF 150 siyah alıcam yükseliş bornovadan ordan motoru sürerek mi yoksa kamyonetin arkasına atıp getirmek mi daha sağlıklı olur ya hani sürerek getircem ama hani rodaj fln diyorsunuz belirli bi hızı geçmemek lazım ne yapabilirim?

Rahat gidersin uzun yolda kasmadan rodaj için bence en ideali uzun yoldur...:cat:

Bende dün 2000 bakımına 2400 de girdim.13,07TL aldılar. 1000 de işcilik almadılar bunda aldılar. Cokta fark etmedim acıkcası Bir değişiklik varmı. Artık 4000 e giderim. 4000 de ne ediyorlar yine yağ değişimi mi?

Yahu bu servis senin dayıoğlun falanmı...:cherry:servis ücreti yağ değişimi standart 25 lira...en son servisten tek satın aldığım yağ bile 20 liraydı...nası oluyor bu iş kanki bi sır ver bizde senin servise gidelim...:p evet 4.000 de ana bakım 6.000 de yağ vs diye bi yağ bi ana bakım şeklinde gider durur...

Merhaba,

Arkadaşlar 0 cbf150 için 12ay vadeli 5.000 TL kredi kullanmayı düşünüyorum honda efe 'den ve motoru alacağım zaman;

- CBF 150 / 4.140 TL
- Trafik / 300 TL civarı
- Banka / 400 TL civarı
- Geri kalan ücret içinde herhangi bir aksesuar

olarak kullanılacaktır denildi, şimdi bu fiyat iyimidir yoksa çok para vermiş olurmuyum. İlk defa kredi çekeceğim ve bu konuda bilgim yoktur. Veya başka bir bankadan tüketici kredisi çekip nakit olarakmı alayım ve herşey dahil almak istiyorum ( koruma demirleri, yan ayaklık, çanta vs... )

Son aşamadayım arkadaşlar, yardımlarınızı bekliyorum :pale: ve parayı zor kazanıyoruz yani kazık mı yerim yoksa kar mı ederim bilmiyorum.

Biraderim kredi faiz oranları çok uygun...300 trafik demişsin plakalı kendin çıkartırsan 120 lira tutuyor...kredi faizi 400 lira bişey değil...sonucta başka türlü alamayacağın malum...sezon açıldı havalar güzelleşti...Angara sıcaktır fena yakar bilirim...sıcağı sıcak soğuduğuda sağlam soğuktur...

Tahminlerime göre küçükte olsa cbf 150 bir zam düşünülmekte...sezon zammı diyelim...

Bu arada Efe nin kredi faiz oranıyla senin şahsi çekeceğin kredinin faiz oranları ve dosya masraflarını öğrenirsen aradaki kıyaslamayı sen yap...

500 tl fazla vermiş olcaksin gibi geliyor bana bu fiyatların icinde aksesuar varsa. Şimdi ertelersen para birikmiyor 3üne 5 ine bakma almak isiyorsan al ben şuna para verim sonra alırım, biriktirim alırım, işe girim alırım, okul bitsin alırım derken bir baktım 29 olmuşum. Almak istiyorsan al gezdigin yanına kar kalıryor ama o kadar meraklısı degilim beklerim biraz daha dersen biriktir paranı canavar gibi alırsın 500 tl cebinde kalır 0 alırsan cebinde paran varsa ve kelepir düşürürsen 2000-2500 tl cebinde kalır....

bence de üçe beşe bakma bu zamanda...ama Satıcının önerdiği banka faizi daha yüksek olabilir...plakayıda kendin çıkartırsın...tembellik yapma...Trafik Tescile git...satıcının sana vereceği evrakları aynen götür 1 gün sonra ruhsatın plakan hazır olacaktır...bir EK1 formu doldurma işi var sadece...onuda 10 liraya trafik mişavirinin birine rica edersin...basit yani...sıfır plaka çıkartmak daha kolay...işin trafik tescilde bitiyor...tek binada işin hazır yani...sağa sola gitmicen...

Motorum 3.000 kmde 1000'de yağını değişmiştim, 4000 bakımına cumrtesi günü sokmayı düşünüyorum erkenmi sizce veya sadece bayiye gidip yağınımı değiştirsem shell koyuyo mototal. ne dersiniz?


biraderim yağı bi ölçtürmeni rica edicem...nednei 1000 le 4000 arasında bi 2500 de çağırıyorlardı...madem 3000 km yaptın makinan sıfır...merak ediyorum makinanın yağ akeisltmesi ne alemde...servisin mıymıylık yapabilir...görmek istiyorum de...tammış sorun yok vs deyip sallamasınlar...mototali tavsiye etmi,yorum...orada ilgilenmiyorlar ne sağına soluna bakıyorlar...DB ye gidersen yakın alaka göürürsün...ustama yönlendireyim mototalin yapmadığı karbüratör temizliğinide ekstra ücret almadan yapsınlar...bak hiç bir servis yapmaz üşenir...bazı servisler var makinaya binmiyorlar bile bakım sonrası turlama...

genelde servislerin yapmaya üşendikleri vey0 ayapmadıkları...

karbüratör temizliği...(ulan 5 dakkanı almaz sök bi benzinle hava kompresyonuyla temşizle elinemi yapışır)


arka fren kontrolü... ki arka fren illaki yumuşar ayar gerekir...

gaz kolu yağlanması...

debriyaj yağlanması ...

sinyal kısmının yağlanması...

kontak...benzin depo kapağı sela altı kilidinin yağlanması...

ön balata disk bölümüne temizleyici sprey sıkılması...

yan ayaklık sehpanın yağlanması...

ana bakımlarda takip edin bunları yapmıyorsa servisiniz bilin ki sizi düşünmeden hemen göndereyim diye düşünüyordur...ve bakım sonrası DB Konşuk mutlaka turunu yapar...ses inler kalkış vs...bakım dediğin böyle olur...

ana bakımda hava filtresini bujiyi takıp yağı değiştirip 75 lirayı almak kolay...

asıl mevzu şu benim yazdıklarımı yapmakta...:cat:

Mototalı takip et bunları yapmasını gözlemle...neden yapılmadığını sor...

ya da DB Ümraniyeye git...



Mete abi,ben yağı 27.00tl. aldım.

Sabah çalıştırmadan önce,ulandedim kendi kendime,şimdi istermisin yağ hem soğuk hem kalın,birde motorda soğuk,istermisin zorluk çıkarsın...Düşündüğümün tam tersi oldu:)5dk önce park etmiş gibi çok sessiz bir şekilde çalıştı...

Çevre yolunda, ışıklarda duruyorum.''TOK,TOK,TOK,TOK bir ses duyuyorum,yemin ederim şimdi honda cbf150 kullandığımı anladım:)

Ben bu yağda şunu farkettim,il sabahları ilk alınan 1km/s sonra yağ ısınıncaya kadar yağın kalınlığını,motorun gaz kolundan anlıyorsunuz''çok net bir şekilde''...

Yağ ısındıktan sonra,mübalasız (sanki boşa atmış rampa aşağı iniyorsun gibi oluyor...

Abi buyur buda resmi...

http://www.google.com.tr/imgres?img...+5100+15w/50&um=1&hl=tr&sa=X&gbv=2&tbs=isch:1

kanka sağol ışık oldun karanlık dünyama...kafam karışıktı zaten 20 liraya en son Mobilimi alıp kendim koymuştum...Motuluda repsolüde ıponuda deneyip sizlerle paylaşacağım...yağ demek taze kan demek...motoruma en fresh kanı kaç paraysa olsun almak boynumuzun borcudur...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
NGK Firmasına attığım maile gelen cevap:

Gönderdiğim mail :




NGK'dan yanıt:


İridyum buji taktım performans süper oldu diyen arkadaşlara duyurulur.
Bizim motosikletlere uyan iridyum buji yokmuş. En yetkili ağızdan tekrar teyit etmiş olduk.

Orijinal bujiden şaşmayın motora zarar vermeyin :cat:

peki ismail aga bılıyorsunkı bızım uzun yol performans bujısı olan ve ngk yetkılısı beyfendınınde dedıgı gıbı yazın kunlamamızın uygun oldugu bujıyı temın edemıyoruz degılmı bence kendılerıne bırde bu konuda maıl atarsan cevap verıp ılgıleneceklerdır bızde o zaman yaz sıcaklarında uygun bujıyı kunlanıyor olabılırız belkım:wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
peki ismail aga bılıyorsunkı bızım uzun yol performans bujısı olan ve ngk yetkılısı beyfendınınde dedıgı gıbı yazın kunlamamızın uygun oldugu bujıyı temın edemıyoruz degılmı bence kendılerıne bırde bu konuda maıl atarsan cevap verıp ılgıleneceklerdır bızde o zaman yaz sıcaklarında uygun bujıyı kunlanıyor olabılırız belkım:wiinkk:

Evet, NGK'nın CPR9EA-9 yani uzun yol bujisi yada sıcak havalarda kullanılmasını önerdiği buji hakkında da soru yönelttim.

Ankara'da ki toptancılarına yönlendirdiler. Fakat Ankara ostimdeki toptancıyı aradığımda en az 10 adet koli olarak satın alabileceğimi bildirdi. Adet fiyat 10lira + kdvymiş.

Yani 10 tane buji 118TL yapıyor. Eğer yeterli miktarda isteyen arkadaş olursa alıp paylaşabiliriz. Ben 2 adet alırım. Varmı başka isteyen :)

Yada İstanbuldaki arkadaşlar bu bujiyi bi araştırabilirlermi? NGK'nın resmi websitesinden bulduğum bir toptancı, piyasada bolca bulunan "çakma" NGK lardan satmaz sanırım.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Yahu bu servis senin dayıoğlun falanmı...:cherry:servis ücreti yağ değişimi standart 25 lira...en son servisten tek satın aldığım yağ bile 20 liraydı...nası oluyor bu iş kanki bi sır ver bizde senin servise gidelim...:p evet 4.000 de ana bakım 6.000 de yağ vs diye bi yağ bi ana bakım şeklinde gider durur...

Valla selam veriyorum giriyorum 1000 bakımında 10 tl verdim 2000 bakımında da 13,07 tl verdim 3 küsür tl işcilik 9 küsür tl de 1 lt Shell 20w50 yağ koymuşlar. elinize sağlık diyorum çıkıyorum ben memnunum şimdilik herşeyise Anesten alıdım şimdiye kadar dün eldiven alcaktım lafa daldık kaldı eldiveni sevdim alırım buyuk ihtimalle ama yazlık eldiven bogazlı olsun mu? olmasın mı? kararsızım.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bujinin modeli hakkındaki ek bilgi, servislerin standart olarak taktığı buji CPR8ea-9
Hatta bazı servisler bunu bile bulamayıp farklı koddaki bujileri takmışlar (Örnek:Metanecho'nun CBF)

Önceki mailde NGK'nın belirttiği gibi CPR serisi bujiler çok fazla bulunmayan özel bujilermiş. Bu yüzden piyasada çok fazla yok.

Kullanma kılavuzumuzdan sayfa 68
2044.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Şanveren kardeşim detaylı anlatımın için teşekkürler.
Kullandığın önceki yağ Mobil1 15W-50 Racing olanmıydı?

Şu anda mobil1 kullanıyorum bir sıkıntım yok. Bakalım ilerleyen kilometrelerde de görüşlerini yazarsan güzel olur. Bende motula dönebilirim.
Misal 1000km. sonra performansı hala aynı devam edecekmi yağın?



Maşallah nice kazasız belasız 12bin km.lere.
Baktım, cevap attım biraderim :)




Ah Murat ah ne desem bilemiyorumki. Mübarek insan Kızılay meydanından niye geçersin ki? Daha öncede aynı yerde yakalatmadınmı?
O değil şu xenon yüzünden muayeneyi erteledin durdun. :pr::pr:

Geçmiş olsun ne diyelim. Şimdi ki işleyiş nasıl olacak motoru alıp direk muayeneyemi götüreceksin.
Otoparktan nasıl çıkartacaksın?
Elimizden gelen bişey olursa çekinme ara.



@worldwideweb
Parayı kimse kolay kazanmıyor kardeşim.
Ruhsat işlemlerini kendin hallet 100 lira civarına belki yeni sisteme göre daha az paran gider. Ben geçen sene kendim halletmiştim 105 lira gibi bir ücret gitmişti emniyete.

400 ne ücreti? Kredi dosya masrafımı?

Birde Çanta vs. gibi aksesuarları Ankara'da daha uygun fiyatlara bulabilirsin.
Bayiden sadece motoru ve yan ayaklığı almanı tavsiye ediyorum. yan ayaklığıda 4140 liraya dahil ettir. Yani ekstra para verme, sıfır motor alıyorsun.

Motor koruma demirinin fiyatıda en son 30 liraydı. Eğer bayi 30 liradan daha yüksek bir fiyat isterse koruma demirini alma, başka bir şekilde motor koruma demirini vs. temin edebiliriz.

Hadi hayırlısı olsun şimdiden. Profilimde MSN adresim var, aklına takılan bir konu olursa çekinmeden sor.

ismail sorma allah cezamı verdı kızılayda ısım vardı gırıyım gırmıyım derken gırmıs buldum kendımı hopp allahın ısı polıs hemen dur dur dur kacakcımıs gıbı onume atladı alnımda yazıyo sankı muayenemın olmadıgı :pr: motor cekıldı aga su anda gulveren otoparkında bu sefer temız kagıdı almam gerekıyor ve buyuk ıhtımalle polıs gozetımınde muayeneye gıdıcem galıbaeyv aga sagolasın belkı senın kafa grenajını yada far setı ıhtıyacım olabılır muayeneye gıderkene
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Valla selam veriyorum giriyorum 1000 bakımında 10 tl verdim 2000 bakımında da 13,07 tl verdim 3 küsür tl işcilik 9 küsür tl de 1 lt Shell 20w50 yağ koymuşlar. elinize sağlık diyorum çıkıyorum ben memnunum şimdilik herşeyise Anesten alıdım şimdiye kadar dün eldiven alcaktım lafa daldık kaldı eldiveni sevdim alırım buyuk ihtimalle ama yazlık eldiven bogazlı olsun mu? olmasın mı? kararsızım.

@Zenon
Abi o yağ otomobil yağı olmasın? Shelli tekrar gözden geçirdim 20-50 motosiklet yağı yok yada ben bulamadım? Üzerinde motosiklet resmi varmıydı kutunun? Advance VSX serisi olması lazım.
Hangi servis koydu bu yağı? Yetkili servismidir?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet, NGK'nın CPR9EA-9 yani uzun yol bujisi yada sıcak havalarda kullanılmasını önerdiği buji hakkında da soru yönelttim.

Ankara'da ki toptancılarına yönlendirdiler. Fakat Ankara ostimdeki toptancıyı aradığımda en az 10 adet koli olarak satın alabileceğimi bildirdi. Adet fiyat 10lira + kdvymiş.

Yani 10 tane buji 118TL yapıyor. Eğer yeterli miktarda isteyen arkadaş olursa alıp paylaşabiliriz. Ben 2 adet alırım. Varmı başka isteyen :)

Yada İstanbuldaki arkadaşlar bu bujiyi bi araştırabilirlermi? NGK'nın resmi websitesinden bulduğum bir toptancı, piyasada bolca bulunan "çakma" NGK lardan satmaz sanırım.

Aydoğna NGK nın çok sağlam ve uzun ömürlü bir serisi varmış...el altından satılna az tuzlu olan ve gerçekten uzun ömürlü bilgin varmı...genelde satmamayı tercih ediyorlarmış uzun ömürlü diye vs...

Valla selam veriyorum giriyorum 1000 bakımında 10 tl verdim 2000 bakımında da 13,07 tl verdim 3 küsür tl işcilik 9 küsür tl de 1 lt Shell 20w50 yağ koymuşlar. elinize sağlık diyorum çıkıyorum ben memnunum şimdilik herşeyise Anesten alıdım şimdiye kadar dün eldiven alcaktım lafa daldık kaldı eldiveni sevdim alırım buyuk ihtimalle ama yazlık eldiven bogazlı olsun mu? olmasın mı? kararsızım.

Hacı yağın fiyatı zaten 20 gayme o açıdan...yağ değişiminde işçilik alınmıyor sadece yağ parası alınıyor...bildiğim o...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Evet, NGK'nın CPR9EA-9 yani uzun yol bujisi yada sıcak havalarda kullanılmasını önerdiği buji hakkında da soru yönelttim.

Ankara'da ki toptancılarına yönlendirdiler. Fakat Ankara ostimdeki toptancıyı aradığımda en az 10 adet koli olarak satın alabileceğimi bildirdi. Adet fiyat 10lira + kdvymiş.

Yani 10 tane buji 118TL yapıyor. Eğer yeterli miktarda isteyen arkadaş olursa alıp paylaşabiliriz. Ben 2 adet alırım. Varmı başka isteyen :)

Yada İstanbuldaki arkadaşlar bu bujiyi bi araştırabilirlermi? NGK'nın resmi websitesinden bulduğum bir toptancı, piyasada bolca bulunan "çakma" NGK lardan satmaz sanırım.


Ben Çorum dayım,2 adette ben isterim.hesap adresi alalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst