Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 10 May 2010
- Mesajlar
- 41
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben daha önce mondial 150Hs veye 151Rs kullandım.Ancak şimdi yeni bir motor almak istiyorum.Alacağım motor da 100ukh.Ancak daha önce hiç yarı otomatik motor kullanmadım.zorlukları varmıdır.Ben o motoru sırf modfiye etmek için alacağım.Nasıl bir modifiye sistemi uygunabilir.Bu arada modifiye sadece dış görünüm olacaktır.Motorla oynamak vs. daha düşünmüyorum.En fazla bir egsoz değişikliğine giderim.Fikirlerinizi ve paylaşımlarınızı bekliyorum.
Şimdiden Teşekkürler... :bestmt:
Şimdiden Teşekkürler... :bestmt: