4 vitesli yarı otomatik motor kullanımı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben daha önce mondial 150Hs veye 151Rs kullandım.Ancak şimdi yeni bir motor almak istiyorum.Alacağım motor da 100ukh.Ancak daha önce hiç yarı otomatik motor kullanmadım.zorlukları varmıdır.Ben o motoru sırf modfiye etmek için alacağım.Nasıl bir modifiye sistemi uygunabilir.Bu arada modifiye sadece dış görünüm olacaktır.Motorla oynamak vs. daha düşünmüyorum.En fazla bir egsoz değişikliğine giderim.Fikirlerinizi ve paylaşımlarınızı bekliyorum.

Şimdiden Teşekkürler...
:bestmt:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Modıfıye kısmına bırsey dıyemem hıc yapmadıgım ıcın bilgim yok.ancak kullanım olarak motorun bır zorlugu yok gazı kes vıtes at o kadar 10 dakıkanı almaz motoru kavramak :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnş.tabi motor elime geçmeden bir kaç pratik yapmam gerekli.Ama artık otomatik motorlardan zevk almamaya başladım.Resmen bisiklet gibi geliyor.En iyisi bütün kontrol sende olacak. :wiinkk:
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
Konu Yalnış yere açmıssın ama genede cevap vericem..
Bende Cup kullanıyorum motor sürmeyi cup da öğrendm zor ( bana göre ) ama gazı direk açmaman gerekir yoksa tek teker gezersin :) Seri motordur 1 Haftaya Alışırsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemen hemen herkes aynı şeyleri söylüyor.Zorun üstesinden gelmek zevkli olacaktır.:)
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Debriyajlı vıteslı motorları sevıyorsan ybr125 i dusunebılırsın baslangıc olarak
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla kullanımı çok zor değil ama bence sıkıcı, kontrol tamamen sende değilmiş gibi geliyor. Ben bu yüzden düz vitese geçmeyi düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlangıç için 4 vitesli yarı otomatik ideal değilmi ?
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
başlangıç için 4 vitesli yarı otomatik ideal değilmi ?

Bence scoterdan daha ideal. Sonuçta vitesli motor kullanıyorsun.
__
Cup ilk kullanmaya başladığımda 10 dk da adepte oldum. Vites değiştirmek kolay aşağı doğru vites artıyor, yukarı doğru azalıyor.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
3
1. vitesle kalkış yaptıktan sonra hızını alıyorsun gazı bırakıp tekrar vites yükseltiyorsun işte bu kadar kolay :) düşürmek içinde tekrar aynısı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst