Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
süsledi püsledi senin için alladı pulladı buyur gel al...:p


Methandrooooo, köftestarım bak ne dicem;
haftaya full İstanbuldayım, özellikle Perşembe ve Cuma günü müsait olacağım, o ara seni ararım, müsait olursan görüşürüz, bi köfte yeriz, ne dersin?:cherry::cherry:

BU arada söyle o Barışa, motoru daha fazla süslemesin, bak nazar filan değecek sonra, karışmam valla :queen::queen:
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
metehan bu konu hakkında yanılıyorsun. teknik olarak mümkün, sübap ayarı düzgün olmasına rağmen ispatlayabilirim :D

250'de yedeğe geçtiğimi de biliyorum. geçenlerde 310da falan yedeğe geçtim uzun zaman sonra şaşırdım :D

tamamen kullanımla alakalı, 3,5 civarlarında yakıyorum ben, dediğin gibi şehiriçi ve devamlı dipgaz şeklinde yüksek devirli ve seri. istanbuldaki dipgaz gibi olmuyor burada, sonuçta trafik yok devamlı dipgaz :D

geçen gün amasraya gittik geldik depoyu doldurdum dedim bi dipgaz kullanmayayım bakalım nolacak, ve dipgazdan çok az gevşek halde kullandım devamlı, kalkışlarda dipgaz kalkmadım devrini aldırarak kalktım. 150 kmde benzin ibre yarıya inerdi, 160 oldu ve yarıya hala 2 diş var. bu depoyu dipgaz kullanmadan bitireceğim ve tahminimce 3ün altına inecek gibi duruyor.

Evet bende yanlış hesapladığımı zannetmiyorum.Depo full olduğu zaman 250 km de stop etti ve çalışmadı.:silent:Ancak yedeğe alarak çalıştırabildim.Yani depoyu fulleyerek test ettim.Ama her ihtimale karşı verilen formülle de sarfiyatı hesaplamaya çalışırım.

Ayrıca havalar soğukken çok yaktığına da katılıyorum.Zaten en başta hava soğukken motoru ısıtmak için daha fazla gaz veriyoruz buda normal olarak sarfiyatı arttırır diye düşünüyorum.

Saygılar...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Methandrooooo, köftestarım bak ne dicem;
haftaya full İstanbuldayım, özellikle Perşembe ve Cuma günü müsait olacağım, o ara seni ararım, müsait olursan görüşürüz, bi köfte yeriz, ne dersin?:cherry::cherry:

BU arada söyle o Barışa, motoru daha fazla süslemesin, bak nazar filan değecek sonra, karışmam valla :queen::queen:

Hacı abi ben müsait olamıcam gibi...4 gün yatışın bedeli ağır olur iş ortamımda...:pale: işverenin sanki canını aldık 4 gün yoktuk ya...normalde bu akşam izinliydim...gel dendi...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
atak1, dipgaz giderken yedeğe çok düştüm öksürerek düşer, başka bir problem vardır seninkinde. ve ilk öksürmede hiç debriyaj falan uğraşmadan yedeğe geçirir marşa basarsan yavaşlamadan devam edersin.

Bazı benzin muslukları.. mesela benim eski motor musluğu kapatınca bile az da olsa benzin kaçırıyordu, dolayısıyla yedeğe geçerken birden stop etmeden titreyerek, gaz yemeyerek yedeğe geçtiğini hissettiriyordu. Ama benzin muslukları, musluk kapalıyken benzini tamamen kesen, damla dahi kaçırmayan cbf lerin yedeğe geçme aşamasında motoru, birden ve (işaret vermeden duracaktır.

Benim eski motorum benzin musluğundan çıkan benzin hortumunu sökünce görmüştüm, musluk kapalıykende hafif damlama şeklinde benzin akıtıyordu. Bu ufak kaçak bile yedeğe geçerken kullanıcıyı uyarıyor ve trafikte bi avantaj sağlıyor. Ama benzin muslukları tamamen sağlam olanların böyle bi şansı yok :)
Kapalıyken benzini tamamen kesmeyen bi benzin musluğu, yedek depoyuda, kapalı olduğu anda kaçırdığı benzin oranı kadar aktif tutuyor ve motoru tamamen durdurmuyor.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
metehan abi 4 değil 5. vites 70le 4. vites çok yakar. bu değerler genelde 2 kişi kullanım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:01 ----------

çok dik ve hızlı bir rampada 5. viteste gazı bıraktınız. 80 km hızda motor gazsız kompresyon halinde iniyor. bir anda TSS! diye bir valften ya da eksozdan biryerden bir ses geliyor. başına gelen var mı? aynı yerden her geçişte deniyorum. yuksek hızlarda sağlam rampada kompresyona girerse biyerden otobüs gibi TSS! sesi geliyor?

nedir şimdi bu?
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Hacı abi ben müsait olamıcam gibi...4 gün yatışın bedeli ağır olur iş ortamımda...:pale: işverenin sanki canını aldık 4 gün yoktuk ya...normalde bu akşam izinliydim...gel dendi...

Canın sağolsun köftestarım, ben yine de müsait olduğumda ararım, zaten istanbulda arabayla gezmek olmaz şimdi, bir arkadaşın DL 650'sini emaneten alacağım, bakalım özlemişmiyim:cherry::cherry:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
çok dik ve hızlı bir rampada 5. viteste gazı bıraktınız. 80 km hızda motor gazsız kompresyon halinde iniyor. bir anda TSS! diye bir valften ya da eksozdan biryerden bir ses geliyor. başına gelen var mı? aynı yerden her geçişte deniyorum. yuksek hızlarda sağlam rampada kompresyona girerse biyerden otobüs gibi TSS! sesi geliyor?

nedir şimdi bu?

@jr.
Bahsettiğin ses acaba motorun kompresyon sesi olabilirmi ?
Bahsettiğin gibi yokuş aşağı giderken 100 km. hızdan gazı bırakınca 80 civarına inme anında bahsettiğin "vııınnnnnnn" diye azalan bir ses geliyor.

Eğer o sesten bahsediyorsan motor freni kullanınca da geliyor. misal 4 ten 60km/h hızda iken vites 3e çekince aynı ses geliyor. Bu normal.

Birde hava emiş sesi geldi aklıma bir ihtimal o da olabilir.
Koltuk açıkken motoru çalıştırırsanız rölantide bile "hüüüüüüp" der gibi hava çekiyor filtre girişinden.

Belki bahsettiğin gibi 5.vites ve devir çok yüksek olmadığı zaman sürüşte bu ses duyulabilir oluyordur.

Başka bir fikrim yok.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ismail yanyana gidelim birgün oradan hava kaçırır gibi anlık bir fıss sesi geliyor. tıpkı otobüslerin çıkardığı ses gibi.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bu musluk olayında benimde bir sorunum var. hiç yedeğe düşürmediğimden yedek açık yada kapalı konumunu bilmiyorum :)
son zamanlarda sulu ve pis benzinler revaçta unutmayalım ki su benzine karışmıyor. deponun dip kısımlarında yılların biriken suyu artmış olabilir :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İyi geceler arkadaşlar.
Bu gün topik sessiz ::lac::

Murat, 15 ön dişliyi taktırdınmı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

:mrgreen: Aynı zamanda yazmışız yahu.
15 dişlin hayırlı olsun biraderim :rendeer: Zincir gergisi ile halloldumu?
Bakla sökme takma vs. gibi bir durum yaptımı usta?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------

Arkadaşlar kullanma kılavuzu sayfa 67' deki işlemin amacı nedir?
Aşağıya bu sayfayı ekliyorum.
Siz bu bakımı yapıyormusunuz?

Sebep sonuç ilişkisini açıklayabilecek bir arkadaşımız varmı?

103.jpg
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
ben hıç açmadım ama. yağmurda toplam 1,000km kadar gezmışliğim var. yarın bi açar bakarım ne çıkacak içinden :D
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
İyi geceler arkadaşlar.
Bu gün topik sessiz ::lac::

Murat, 15 ön dişliyi taktırdınmı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

:mrgreen: Aynı zamanda yazmışız yahu.
15 dişlin hayırlı olsun biraderim :rendeer: Zincir gergisi ile halloldumu?
Bakla sökme takma vs. gibi bir durum yaptımı usta?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------

Arkadaşlar kullanma kılavuzu sayfa 67' deki işlemin amacı nedir?
Aşağıya bu sayfayı ekliyorum.
Siz bu bakımı yapıyormusunuz?

Sebep sonuç ilişkisini açıklayabilecek bir arkadaşımız varmı?

103.jpg

eyvallah hayırlı geceler cümleten hacı dün hızır ustaylan bırlıkte taktık ve bakla sokmeye fılan gerek kalmadı hallettık gergı ıslemıyle hacım :) bıde bu arada motoru ılk aldıgım zaman bu ıslemı yapmıstım ve oradan yag gıbı bısıyler pıslık fılan cıkmıstı ancak bı + sını gordum desem yalan olur hos gercı gormedım desemde yalan olur :queen::wiinkk: bu arada imageshack mıdır nedır bu zımbırtıda problem var ısmaıl fotoları yukluyemıyorum olmassa sana gondereyım sen dene bırde :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst