MERHABA arkadaşlarım abilerim,bugün sabah 8:00 de başlayıp aksam saat 21:00 de biten bir bakımdan yeni çiktım

motorum 125 kt,3 gün önce sipağiş vermiş olduğum parçalarım bugün sabah gelmiş ve 8:30 aldım ben hemen bi koşu.Neyseki kargo açıkmış yoksa beklicektim sanırım 9:00 a kadar.Eve gelir gelmez benim çinlinin üstüne çöktüm hemen,başladım depiştirmeye parçaları.Arka dişli takozları,zincir gergisi,fren balatası,arka dişli citaları,debriyaj balatası,debriyaj levyesi,devir dişlisi,marş rolesi,debriyaj teli,karbüratör,manifold,hava filtresi,yağ tapası ve süzgeci,4 adet sinyal,sübap vidaları,conta takımı sağ sol ve külbütör kapağı,benzin musluğu,fıltresı ve hortumları ,15 40 4t yağıda salladım ve artık marş zamanı geldi:queen:3 gündür çalışmadığı için biraz nazlandı ama aldı sonunda.Neyse ısınmasını bekledim 15 dakika kadar.Sonra dışarı çıkardım bi denem sürüşü yapıyım diye!10 km kadar gezdim ve birşeyin farkına vardım motor son devire ulaşamıyordu 9500 dvr de kalıyor üstüne çıkamıyor.Aldım tekrardan aşağı motoru hava ayarına bakıyım dedım ama karbüratör yenı oldugı ıcın fabrıka ayarı vardır uzerınde dıyerekten ellemedım.Hava fıltresı ve kutusna baktım delık yırtık mı var dıye yıne bısıy yok sübaplarını tekrar ayarladım.Bas marşa yıne aynı olay son devıre gelemıyo patır patır patır sınır olmaya basladım ıyıce,hersey yenıyken nıye bole yapıyo dedım.1 saat kadar da o sekıdle ugrastım ama nafile!Arkadaşlar son devırde patırdamanın sebebı nedır acaba kafayı yıcem artık onca emekten sonra????Unuttugum atladıgım es gectıgım bır yeremı var onca kalabalagın arasında acaba dıye dusunuyorum bulamadım hala bısıy hersey tam gıbıme gelıyo ne yapmalıyım bu konu hakkında arkadaslar yhaaa?????

ale:

ale:

ale:

ale:

ale: