morrigan ,zaten frenleme yaptığı için karşıdan gelen araba yakınmış gibi görünüyo .
hafif gazı bırakıp solundan makas atsa rahat gecer ve arkadan patlama riski olmaz
Şimdi abi zaten iki seçenek var kurtarabilmesi için; biri senin dediğin diğeri de bunun yaptığı.
Bir anlık bakışla karşıdan araba geldiğini görüp, virajda sollayamayacığını, sollarsa karşı yönden gelenle kafadan çakışacağını düşünmüş buna karar vermiş.
Ben de böyle düşünürdüm eğer o arabayı görseydim çünkü 1 sn lik bir bakış karşıdan gelenin hızını kestirmene yetmez. Hızını kestiremediğimden de ne zaman karşılaşacağımızı bilemem.
Ama herkesin yeteneklerini ve sınırları farklı. Ben kazıklama fren yapıp duramasam bile minimum hızda arabaya arkadan çarparak en az hasarla kurtulmaya çalışırdım.
Benim virajım seninki kadar iyi değil nihayetinde. Sen virajlarda tecrübelisin o şekilde geçmeyi seçmen, kazıklama fren yapmandan haliyle daha olumlu sonuçlar doğuracaktır.:cat: