- Katılım
- 9 Ocak 2010
- Mesajlar
- 2,425
cup larda en avantajlı motor oalrak 100 ukh yi görüyorum yedek parça bol ucuz heryerde servisi var :wiinkk:
cup larda en avantajlı motor oalrak 100 ukh yi görüyorum yedek parça bol ucuz heryerde servisi var :wiinkk:
valla bence yuki 100 lük çok memnunum yakıtta cimri hem de deli gibi çekiyor
motorlar hakkında her konu tartışılır ama bu konuda hiçbişey tartışılmaz
honda innova 125i enjeksiyonlu kaç litre yaktığını kullananlara sorun ben sölersem inanmazsınız![]()
Kardeş benden sana bir tavsiye kanuni zebra al süper bir motor cok rahat edersin....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...motordan-lifan-100-bandurolsuz-kampanya/detayHepinize selamlar arkadaşlar adım selim bende cup motor kullanıcıyım,Lifan LF-100 A modelini kullanıyorum.Tavsiye ederim 1.parça sıkıntısı hiç yok ramzey kanuni mondialin parçaları birebir uyuyor.2.ise 3V (sübab) oluşu birçok durumda çekişi arttırıyor.Aslında o veya bu marka meselesi değil konu bircok marka çin menşeili üretim yapıyor yani parçaları hemen hemen aynı önemli olan motora bakmasını bilmek.Adam alıyor afedersiniz eşşeğe binermiş gibi biniyor sonra arıza yaptı diyor,cup motorlarda bakım cok önemlidir yağını bujisini hava filtresini belirli periyotlarla değiştirin,ama en önemlisi 6 ayda bir karbüratörü temizletin maalesef ülkemizde benzin hala kirli buda motorlarımızı mahvediyor çok şahit oldum kötü benzin yüzünden pistonu,krankı değiştireni,he birde aldıktan sonra mümkünse lastiklerini kaliteli olanlarla değiştirin,cup motorlarda orjinal lastikler hiç yol tutmuyor ne yazıkki,yakıtta cimriliği vergiden muaf olması avantaj,,(Kendi adıma konuşayım) Belirli bir zaman sonra sıkıyor kısa mesafeli yolculuklarda bile oturuş pozisyonundan sırtınız ve beliniz ağırmaya başlıyor en azından bende böyle oluyor.açıkçası motorumu cok seviyorum ama bakımlı bir scooter bulursam takas etmek istiyorum,neyse biraz uzun yazdım galiba k.bakmayın yeni başlayan veya başlayacak olan arkadaşlar herşeyi sorabilir elimden geleni yaparım,,saygılarla,,"Tekeriniz düs bassın"![]()