En iyi cup 100-125 cc Hangisidir..?(Honda ve Yamaha Dışında)

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
cup larda en avantajlı motor oalrak 100 ukh yi görüyorum yedek parça bol ucuz heryerde servisi var :wiinkk:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
motorlar hakkında her konu tartışılır ama bu konuda hiçbişey tartışılmaz:)

honda innova 125i enjeksiyonlu kaç litre yaktığını kullananlara sorun ben sölersem inanmazsınız:)
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
4
bende ramzey karaca 100 lük var mtorumdan çok memnunun 150 200 km hiç durmadan gezdik mtorda boğulma namına hiç bişey yok tavsiye ederim fiyatı brz pahalı ama performansı fiyatının bağlı olmasını kapatıyor
vergisi yok bişeyi yok debriyajlı 4 vites mtor tipi 125 lik mtor tipiyle hemen hemen aynı
 
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
34
iyi günler abiler ben mondial 100ukh tavsiye ediyorum 100cc ama ruhsata 99cc olarak yazıldığından vergi ödemek zorunda kalmıyorsun ben çok araştırdım o motoru çoğu en fazla 110km hız yapıyo diyo ama bir keresinde benim dayımın oğlu araba ibresiyle 130km hız yaptı ben öneririm sana hem o modellere sade modifiye çok yakışıyo hem fiyatıda uygun 2.el alacaksan 500tl den başlıyor 0 alacaksan 1500tl den başlıyor
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Hepinize selamlar arkadaşlar adım selim bende cup motor kullanıcıyım,Lifan LF-100 A modelini kullanıyorum.Tavsiye ederim 1.parça sıkıntısı hiç yok ramzey kanuni mondialin parçaları birebir uyuyor.2.ise 3V (sübab) oluşu birçok durumda çekişi arttırıyor.Aslında o veya bu marka meselesi değil konu bircok marka çin menşeili üretim yapıyor yani parçaları hemen hemen aynı önemli olan motora bakmasını bilmek.Adam alıyor afedersiniz eşşeğe binermiş gibi biniyor sonra arıza yaptı diyor,cup motorlarda bakım cok önemlidir yağını bujisini hava filtresini belirli periyotlarla değiştirin,ama en önemlisi 6 ayda bir karbüratörü temizletin maalesef ülkemizde benzin hala kirli buda motorlarımızı mahvediyor çok şahit oldum kötü benzin yüzünden pistonu,krankı değiştireni,he birde aldıktan sonra mümkünse lastiklerini kaliteli olanlarla değiştirin,cup motorlarda orjinal lastikler hiç yol tutmuyor ne yazıkki,yakıtta cimriliği vergiden muaf olması avantaj,,(Kendi adıma konuşayım) Belirli bir zaman sonra sıkıyor kısa mesafeli yolculuklarda bile oturuş pozisyonundan sırtınız ve beliniz ağırmaya başlıyor en azından bende böyle oluyor.açıkçası motorumu cok seviyorum ama bakımlı bir scooter bulursam takas etmek istiyorum,neyse biraz uzun yazdım galiba k.bakmayın yeni başlayan veya başlayacak olan arkadaşlar herşeyi sorabilir elimden geleni yaparım,,saygılarla,,"Tekeriniz düs bassın":)
 
Katılım
25 Şub 2007
Mesajlar
116
bence mondiallar iyi :) parça sıkıtınsı yok parça çok ucuz az yakio :)
 
Katılım
10 Haz 2010
Mesajlar
14
kuba motor xy100-e kullanıcısıyım. bence honda yamaha kymco gibi büyüklerden sonra en iyiysi parçalrı çin ama yerli üretim. mondialla kıyasla ii bi bak istersen araştır
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Kanuni Elite, Tigrina S ya da Cup 100 tavsiye ederim. Servisi ve yedek parçası ucuz. Ve bilinen bir marka Kanuni. Mondial de tercih edebilirsin Kanuni ye göre yedek parça fiyatı daha ucuz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş benden sana bir tavsiye kanuni zebra al süper bir motor cok rahat edersin....
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize selamlar arkadaşlar adım selim bende cup motor kullanıcıyım,Lifan LF-100 A modelini kullanıyorum.Tavsiye ederim 1.parça sıkıntısı hiç yok ramzey kanuni mondialin parçaları birebir uyuyor.2.ise 3V (sübab) oluşu birçok durumda çekişi arttırıyor.Aslında o veya bu marka meselesi değil konu bircok marka çin menşeili üretim yapıyor yani parçaları hemen hemen aynı önemli olan motora bakmasını bilmek.Adam alıyor afedersiniz eşşeğe binermiş gibi biniyor sonra arıza yaptı diyor,cup motorlarda bakım cok önemlidir yağını bujisini hava filtresini belirli periyotlarla değiştirin,ama en önemlisi 6 ayda bir karbüratörü temizletin maalesef ülkemizde benzin hala kirli buda motorlarımızı mahvediyor çok şahit oldum kötü benzin yüzünden pistonu,krankı değiştireni,he birde aldıktan sonra mümkünse lastiklerini kaliteli olanlarla değiştirin,cup motorlarda orjinal lastikler hiç yol tutmuyor ne yazıkki,yakıtta cimriliği vergiden muaf olması avantaj,,(Kendi adıma konuşayım) Belirli bir zaman sonra sıkıyor kısa mesafeli yolculuklarda bile oturuş pozisyonundan sırtınız ve beliniz ağırmaya başlıyor en azından bende böyle oluyor.açıkçası motorumu cok seviyorum ama bakımlı bir scooter bulursam takas etmek istiyorum,neyse biraz uzun yazdım galiba k.bakmayın yeni başlayan veya başlayacak olan arkadaşlar herşeyi sorabilir elimden geleni yaparım,,saygılarla,,"Tekeriniz düs bassın":)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...motordan-lifan-100-bandurolsuz-kampanya/detay

Bence de en iyileri İnnova sonrasında Crypton var, onlar değilse en iyi seçim bu.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst