- Katılım
- 15 Ara 2008
- Mesajlar
- 346
şimdimi abi

zaten afakanlardayım!!!!
buluşalımda kafa dağıtalım...
hatta hemen buluşalım...
ohooooo................. saat kaç olmuş SEMKO haaaalaaaa ONLİNE!!!!
evladım çıksana hadi!!!!