Cumartesi Bostancı BEERS buluşması, bekleriz :)

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Ben şimdi maltepe sahile iniyorum...
Ennn geç 16'da ordayım.
Isteyen gelsin... Benim motor kırmızı mondial zat 150 :)

mc donald's ın ordayım....
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
tamam abi :) ararım seni gelince:) bnm sarı kız da göbekte büfenin orda olur gelenler bulur:) :)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ohooooo................. saat kaç olmuş SEMKO haaaalaaaa ONLİNE!!!!

evladım çıksana hadi!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst