ilk motor ybr 125 tercihim yorumlarınızı beklıorum

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
öncelikle s.a sımdı ilk motorumu alıcam inş 4 gün sonra ve ybr düşünüorum ama şimdiye kadar hiç vitesli motor kullanmadım hep scooter kullandım sizce tercihim nasıl alışmam uzun sürer mi beni kullanırken zorlar mı


görüş ve önerileriniz için şimdiden tşk ederrim
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biraz yüksek gelebilir , daha önce araba kullandıysan zorlanmazsın.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Biraz yüksek gelebilir , daha önce araba kullandıysan zorlanmazsın.

hocam bu belli olmuyor valla daha dün yıllardır araba kullanan arkadaşıma motor sürmeyi ögretiyim dedim motoru haşat etti:)2 saatte motoru kaldırmayı kavradı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 ----------

tercihin güzelmiş arkadaşım ama,motordan çok şey bekliyorsan cbf 150 derim:cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Bence iyi bir tercih olmuş..
Alışma en az 2000 km sonra tam oturur acele etme..boş yollarda denemeye başla yavaş yavaş..ilerle...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Al başlangıç motoru geçiyor zaten.Hava ayarıyla oynama ama ben gibi :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
iyi tercih. alıştım zannettiğinde daha alışmaya bikaçbin kilometren vardır. mutlu sürüşler.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Al başlangıç motoru geçiyor zaten.Hava ayarıyla oynama ama ben gibi :mrgreen:

kardeşim valla sana gerçekten üzülüyorum ya:)senin bu yaptığını cup motorumu aldıgımda yapmıştım bi oynadım karburatorle daha duzeltemedım sıfır karburator aldım:)heralde sende en son karburatoru degiştircen yada ölebi usta bulcaksın ki halledicek:)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
boyum 1,65 lerde sölemesi ayıpdır idman jokeyiyim de o yüzden yüksek gelir mi sele yüksekliği ortalama kaç cm acaba bilen var mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------

Bence iyi bir tercih olmuş..
Alışma en az 2000 km sonra tam oturur acele etme..boş yollarda denemeye başla yavaş yavaş..ilerle...

ilk 1 . 2 hafta boş arazide alışmayı planlıorum zaten abim ama 2000 km çok deil mi :S
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Hiç zorlanmassın merak etme.:wiinkk:
Bol bol alıştırma yap,daha sonra trafiğin az olduğu yerlerde alıştırma yap.
Yokuşta kaldırma,ani durma ve kalkma,slalom çalış. :)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
Hiç zorlanmassın merak etme.:wiinkk:
Bol bol alıştırma yap,daha sonra trafiğin az olduğu yerlerde alıştırma yap.
Yokuşta kaldırma,ani durma ve kalkma,slalom çalış. :)

tşkler bilgilendirdigin için de suana kadar hep scooter kullandım vitesli motorsiklet deneyimim hiç yok vitesli motorlarda arabadaki gibi stop edio mu yanlıs debriyaj kullanımında acaba ? 2 hafta alışırım gibime gelio ama inş boyum kısa kalmaz motora
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
tşkler bilgilendirdigin için de suana kadar hep scooter kullandım vitesli motorsiklet deneyimim hiç yok vitesli motorlarda arabadaki gibi stop edio mu yanlıs debriyaj kullanımında acaba ? 2 hafta alışırım gibime gelio ama inş boyum kısa kalmaz motora

Stop ettirme bu işin olmazsa olmazı.:cherry:
İlk öğrendiğin zamanlarda stop ettirme illaki olucak ve balataları bitirme derecesine getirebilirsin.(benim gibi)
Sandığın kadar zor değil merak etme.
Ybr çok doğru bi karar taş değil,kaya gibi motordur.
İçini rahat tut. :)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Herkez başlarda zorlanır ama alışırsın...
Boyunda kısa değil o boyla millet neler kullanıyo sende kullanırsın kısada değil ayrıca...
Takma:cat:
Hayırlı olsun ama korumalarını hep takarak bin eksik etme kazasız sürüşler
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
valla bende çabuk alışacağıma inanıorm yaklaşık 2 seneden beri arabada kullandım akrabaların şuana kadar yolda hiç stop ettırmedım de bi kaç kez kaldırırken ettırdım sadece motorudada allahın izniyle becericez inş zaman ne göstericek görecez :mrgreen: öğrenelimde giden balatalar olsun valla :D
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bıkmadan uzun yılar kullanabileceğin bir motor .. iyi tercih.. çok kasmadan özellikle trafiğe kapalı yerlerde alıştıra alıştıra kısa sürede hakim olabileceğin bir motor..
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
motorsiklet mağazalarında ki 2. el motorlarda sorun çıkar mı bi tane buldum sahibinden.comdan 10 15 tane ybr satıor adam 2.250 istior 2008 model 10000 km de fiyat olarak nasıl uygun mu bılmıorm ama 2.250 tl ödeyebileceğim bi fiyat sorun çıkarır mı acaba
bnm sahsi görüşüm çıkarmaz die ümit ediorum
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
Kullanması en kolay vitesli motorlardandır. sağlamlığı da cabası şimdiden hayırlı olsun :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst