Peril' Alıntı:ah nurullah be canım arkadaşım benim ,senin o güzel anıların olmasa nasıl geçerdi zaman...seninle tanışmak ta güzeldi en azından efsane değil de gerçek olduğumu görmüş oldun
![]()
gazlama olayım meşhurdur zaten,onsuz motosiklet neye yarar dimi:mrgreen:
seninlede vakit geçirmek gerçekten güzeldi gerçi fener yemeseydi o golleri daha mutlu olacaktın ya neyse :queen:
O gece ii gazladık ama bakma ortam süperdi :wiinkk: