En Hızlı Hintli bajaj pulsar 220 dtsi

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
hastayım bu hintlilerin ingilizcesine. :) Bu arada ben çok sevmedim tipini motorun
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
cok harika............
Tesekkurler paylasim ve arastirmaci ruh icin....:cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Adamların aklı başında....herkes 250cc ve ötesini aramıyor ki...220cc bence harika bir hacim ve şehir içinde kullanılabilecek en ideal motosiklet.
Paylaşım için teşekkürler:cat:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381

ohooo bmw s1000rr bile hondadan yamahadan suzukiden çalıyosa bunlar hayli hayli çalar :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
sitenin introsu hoşuma gitti (ilk linkteki)

loading yaparken 145'e kadar gidiyor yani sanırım motorun son hızı demeye getirmişler...

hoş olmuş...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Nerden bulursunuz şöyle cins cins markaları :)motor çakma yandan suzuki badite benzetmeye çalışmışlar önden aynı şekil :farao:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
birde ortadan amartisör olsa tadından yenmezdi ama TR ye gelsin 6-7 arası peynir ekmek gibi gider
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Nerden bulursunuz şöyle cins cins markaları :)motor çakma yandan suzuki badite benzetmeye çalışmışlar önden aynı şekil :farao:

Bu firmayı iki senedir takip ediyorum, pek öyle cins marka sayılmaz çünkü şu anda dünyada sınıfının en performanslı motorlarından biri (21 BG güç, 19 Nm tork). Karşılaştırmalarını da genelde Yamaha'nın R15 diye bir modeliyle yapıyorlar. Sağlamlığını falan konuşmuyorum bile çünkü Apache kalitesinde taş gibi motorlar bunlar. Bugün 220 cc modeli Türkiye'ye gelse, titreşim problemi yoksa eğer ki olduğunu sanmıyorum, CBF150 ile YBR125 satışları yarı yarıya düşer. Youtube'daki testlerini izleyin, performansını öve öve bitiremiyorlar.

Bir diğer konu da fiyatı. Şu anda Hindistan satış fiyatı oranın para birimiyle 80000 INR. Türk parasına çevirince 2700 TL gibi birşey yapıyor. Bunu Türkiye'de 5000 TL'ye satabilirseniz peynir ekmek gibi gider.

Distribütörlük almak için neler gerekiyor acaba ?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu firmayı iki senedir takip ediyorum, pek öyle cins marka sayılmaz çünkü şu anda dünyada sınıfının en performanslı motorlarından biri (21 BG güç, 19 Nm tork). Karşılaştırmalarını da genelde Yamaha'nın R15 diye bir modeliyle yapıyorlar. Sağlamlığını falan konuşmuyorum bile çünkü Apache kalitesinde taş gibi motorlar bunlar. Bugün 220 cc modeli Türkiye'ye gelse, titreşim problemi yoksa eğer ki olduğunu sanmıyorum, CBF150 ile YBR125 satışları yarı yarıya düşer. Youtube'daki testlerini izleyin, performansını öve öve bitiremiyorlar.

Bir diğer konu da fiyatı. Şu anda Hindistan satış fiyatı oranın para birimiyle 80000 INR. Türk parasına çevirince 2700 TL gibi birşey yapıyor. Bunu Türkiye'de 5000 TL'ye satabilirseniz peynir ekmek gibi gider.

Distribütörlük almak için neler gerekiyor acaba ?

''cins cins'' deyimi işin espri yönü yanlış anlamayın:cat:birazda tr deki 50 den 250 cc ye kadar olan hacimin darlığından bi nevi isyan:pr:bajaj eski markadır bilirim ancak tr deki imaj eksikliği distribitörün olmaması suzukiye aşırı benzerliği titreşim konusunun bilinmemesi bu markayı cazip kılamıyor yanlız tvs apache gibiyse tercih meselesi dahi olamaz tvs çok titreşimli bi motor tvs den inip cbf e bindiğimde derin bi oh çekmişliğim vardır..birde euro 3 değil galiba euro 2 hindistanda serbest şu an ancak gelecek seneden itibaren tr de yasak olacak 0 araçların euro 2 normlu versiyonlarının satılması.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok harika............
Tesekkurler paylasim ve arastirmaci ruh icin....:cat:
Rica ederim Uğur DÜNDAR'a selamlar.:cherry:
Yahu bu hintlilerin hepsi apacheye benziyor nedense.
Bana göre de bütün pulsarlar birbirine benziyor.

Adamların aklı başında....herkes 250cc ve ötesini aramıyor ki...220cc bence harika bir hacim ve şehir içinde kullanılabilecek en ideal motosiklet.
Paylaşım için teşekkürler:cat:

Rica ederim, biraz ağır 150 kg ,o yüzden şehir dışına daha uygun bana göre.

birde ortadan amartisör olsa tadından yenmezdi ama TR ye gelsin 6-7 arası peynir ekmek gibi gider
Cbf 150 den sonra çıkan Cbf 125'de de mono süspansiyon yok.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
on numero motor mus ya harbiden yamaha ve hondaya bin basar. eger dediğiniz fiyatlarda satısı varsa sen distrubutorluk al hemen gelim alim bi tane :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

bana masal anlatma biraderim...geliyomu ondan habar ver...İsotlar grubu bi ara yeni TVS lere nolmuş hacı ...

Satoyamanın selamı var sana...Adam senin yüzünde psikiyatrlara gidiyo be Allahtan kork zalım hoca...:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana masal anlatma biraderim...geliyomu ondan habar ver...İsotlar grubu bi ara yeni TVS lere nolmuş hacı ...


Yeni Tvs Apache enjeksiyonlu, Hindistan'da satılıyor bu cihazla birlikte 4 cihaz karşılaştırmalı testini yapmış Hindu, buraya gelir mi bilmem. Buna da garanti vermiş değilim,gerçekleri masal yapan sensin bilo.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst