Günde 75 Liraya????

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ayrıca yanınıza bir keser alın hacet için kazacağınız bir karış çukur çok iyi oluyor.
Üzerinide tekrar örtüyoruz.Aynı zamanda keser faideli bir alettir.

Kamp yerlerini boşverin.Gözünüzün kestiği bir kıyı şeridi hem sakin hemde ihtiyaçlar için uygun yer bulma konusunda rahat olmanızı sağlar.

Keserin diğer faideleri nelerdir acaba merak ettim:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Vallahi bu başlığı yaz hasretiyle yanan motorcular patlatacak gibi,benden söylemesi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kamp çadırını her yere kurmayın riskli bide tüfek al yanına ama 2 paket sigara içip günlük 25 lirayla akşam etmen zor canın hiçmi bişey çekmiyecek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

Türkiye'de kamping olayı yaygın değil, çoğu güvenlik ve temizlikten yoksun. Gel seninle bir yunan-italya turu yapalım, kimse gelmezse ben haziran veya temmuzda tek başıma 1 hafta gideceğim. Oralarda mükemmel kampingler var diyorlar, benzin de yarı fiyatına.
eylülde gidersen bende gelirim hala sıcak olur eylül
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Silifkeden dönerken hiçbir yere takılmadan direk dönerseniz zaman kaybı olmaz.Zaten giderken yolu sindirmiş olacaksınız.Dolayısıyla dönüş yolu için en fazla 15-18 saat koyun.

Benim niyetim 5-6 günde Silifkeye varmak ve 4-5 günde aynı güzergah üzerinden değişik yerlerde kalarak geri dönmek.Herşeyden önemlisi motosikletçilerin hacı yolu sayılan Gazipaşa-Taşucu arasını geliş ve gidişte geçmek.
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
kabaaak....kabaaağa mutlaka uğrayın
kabak+k%C3%B6y%C3%BC2.jpg
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
ben yazın plan yapmadan sırt çantamı çadırımı alıp gittim...kelebekler vadisinde 2-3 gün kaldım ordan bi balıkçı teknesi bulup kabağa geçtim...kabakta 3-4 gün kalıp olimposa geçerim diyodum....8-9 gün çakıldım kaldım güzelliğe...aman senide yolundan etmiyim:)...şaka bi yana umarım sadece kabak faslı değil bütün yolculuk 10 numara geçer...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
http://www.motosiklet.net/forum/etk...rbi-senda-ile-800-km-yolculuk-bol-fotolu.html
buraya bakabilirsiniz ;)

bence marketten konserve balık alın reçel alın yanınıza tost ekmeği bide soğuk su akan çok yer göreceksiniz kabı soğuk suyun altına koyarsınız reçl buz gibi olur zaten bol bol domates peynir ekmek 3 lüsünü çok kolay bulursunuz sigarayı da azaltın onun yerine kendinize ödül olarak tatlı ısmarlayın hayırlı yolculuk ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı altında bmw var belliki zenginsin günde 25 harcayım diyon olmaz yanına tava al evde et kavur şişeye tep yanına al tavada ısıtır yersin ne reçele talim edecen bmw 3 tane motor
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
hocam nacizane fikrim,sigara olayını tütünle veya olmadı en ucuz sigara ile halletme konusunda karar aldıysan,konaklama ve banyo işindede buraki yazılanları uygularsan,(hamam,plaj duşu gibi) bence sana sadece rotajı belirlemek kalmış,"zaten gençlik yıllarımdaki gibi olsun" diyosan yol nereye götürürse şeklinde gideceksin,anılarınıda bize yazacaksın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıgarayı azalt dıcem ama tatıldede 3 pakete cıkıyo melet aksamları bıra falan ooooo 75 deyıl 175 anca keser :mrgreen: bol sans
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
hocam nacizane fikrim,sigara olayını tütünle veya olmadı en ucuz sigara ile halletme konusunda karar aldıysan,konaklama ve banyo işindede buraki yazılanları uygularsan,(hamam,plaj duşu gibi) bence sana sadece rotajı belirlemek kalmış,"zaten gençlik yıllarımdaki gibi olsun" diyosan yol nereye götürürse şeklinde gideceksin,anılarınıda bize yazacaksın :)[/QUOT
Aynen dediğin gibi olacak.rüzgar nereye savurursa.zaten amacımda bu.Sadece varış yerim belli.Gidişte veye dönüşte sizlerden gelecek tavsiyelere göre konaklama yapacağım ve her gün günlük tutacak ve bol fotolarla sizlerle paylaşacağım.:)
Şimdiden o gezinin moduna girdim bile:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 ----------

hacı altında bmw var belliki zenginsin günde 25 harcayım diyon olmaz yanına tava al evde et kavur şişeye tep yanına al tavada ısıtır yersin ne reçele talim edecen bmw 3 tane motor

Hacı abi konuyu açarken belirttiğim gibi lüksten uzak zorluklarla dolu bir tatil istiyorum:bounce:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Hacı abi konuyu açarken belirttiğim gibi lüksten uzak zorluklarla dolu bir tatil istiyorum:bounce:

Şimdiden hayırlı yolculuklar diliyorum abicim sana, birazdan yolculukta seni yanlız bırakmayacak arkadaşlar çıkacaktır eminimki.. öyle olursa 3-5 kişi, kişi başına daha ucuza kapatırsınız yemek olayını..
Birde abicim benim takıldığım konu lüksten uzak zorluklarla dolu bir tatil istiyorum demissin.. Eğer gerçekten öyleyse BMW ile 75 lira yerine, BWS ile yola çık derim :cat: bütçeyide 60 tl.ye düşürürsün süper olur .. :cat:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Şimdiden hayırlı yolculuklar diliyorum abicim sana, birazdan yolculukta seni yanlız bırakmayacak arkadaşlar çıkacaktır eminimki.. öyle olursa 3-5 kişi, kişi başına daha ucuza kapatırsınız yemek olayını..
Birde abicim benim takıldığım konu lüksten uzak zorluklarla dolu bir tatil istiyorum demissin.. Eğer gerçekten öyleyse BMW ile 75 lira yerine, BWS ile yola çık derim :cat: bütçeyide 60 tl.ye düşürürsün süper olur .. :cat:

BWS ??? Şaka yapıyorsun herhalde:)
Zaten şimdiden bana katılacak bir arkadaşım var.Eğer böyle bir geziye katılmak isteyen arkadaşlar olursa memnuniyetle aramıza katılabilir.Ama şartlar bu günde herşey dahil maksimum 75 lira.:wiinkk:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
BWS ??? Şaka yapıyorsun herhalde:)
Zaten şimdiden bana katılacak bir arkadaşım var.Eğer böyle bir geziye katılmak isteyen arkadaşlar olursa memnuniyetle aramıza katılabilir.Ama şartlar bu günde herşey dahil maksimum 75 lira.:wiinkk:

abicim tehlikeli olmaz mı

neden dersen polat abi ne demiş

"kurtlukta düşeni yemek kanundur"

maazallah ben uyurken dürüm döner krizine giren biri çadırda bacağımıza saldırmasın sonra:queen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
maksat eski zamanların tadıysa

bence güzergahın migros şubelerine göre yapılanması,

protein ihtiyacı için köylere yakın yerlerde yol kenarında yurdunu arayan küçükbaşlara yardımcı olmak suretiyle hilton tadında geçirilebilir.

hatta kafaya alınan köy gençliği de taze yumurta, lavaş, lor vs.

konu kafaya almaksa sen onu biliyon artık derler:queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Benim niyetim 5-6 günde Silifkeye varmak ve 4-5 günde aynı güzergah üzerinden değişik yerlerde kalarak geri dönmek.Herşeyden önemlisi motosikletçilerin hacı yolu sayılan Gazipaşa-Taşucu arasını geliş ve gidişte geçmek.

geçen pazar günü,motorla ADANA'dan ANTALYA'ya gittim,p.tesi geri döndüm.aydıncık-taşucu arası yıllardır bitmeyen yol çalışmaları var.kısalı-uzunlu.hatta dönüşte dinamitleme çalışması nedeniyle beklemek durumunda da kalmıştım.bilginiz olsun.size şimdiden iyi yolculuklar diliyor,anı ve resimlerinizi bekliyorum.olaki silifkeden sonra bi ADANA KEBEBI+ŞALGAM canınız çekerse,seve seve misafir eder,üstünede buzlu BİCİ BİCİ ikram ederim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst