motoruma küçük modifiyeler yaptım, sizce nasıl olmuş?

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
motor süper :)
herşeyiyle harika
bide tam önden bi foto koysan farla ilgili goruslerimzi dha kolay yapabiliriz
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
31
ya arkadaşlar bende motoruma modifiye yapmak istiyorum ama abartılı istemiyorum sade bişeyler ama ondan önce bu 100ukhlerde devir saati yok acaba onu dışardan ek olarak takabilirmiyiz zorlandığımdan deil ama daha bi hoş durur diye düşünüyorum bide sizin fikrinizi alıyim dedim :cherry:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Motosikletin yakıyor ortalığı çok temiz maşallah..:cat:

Güle güle kazasız belasız kullan..

Sade hali bence daha güzel ama genç insan bir başka olur değişiklik ister..:)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
abisi o eksozu değiştir scooter eksozu gibi olmuş çok kötü dürüyo bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst