hacı usta naber ya yenı kask almıssın hayırlısı olsun allah kaza bela yasatıp test ettırtmesın inşallah:wiinkk:
Teşekkür ederim Murat kardeşim. Sağolasın.:rendeer:
Görüşemiyoruz yaa, geçen hafta sonu benim AÖF sınavı vardı. Sınavdan çıkıncada bi dolanayım hemde kaskın uzun yoldaki durumunu denemek için Kırıkkaleye gittim geldim. 200km.
Elmadağın oradaki viyadükleri süper yapmışlar. O eski zigzaglı berbat yollardan arındırılmış yol. Uzuuun ve çok tatlı virajlar olmuş. Tapagaz motoru yatırarak viraj almanın tadına vardım

110km/h ile viraj çok tatlı oluyormuş bee :cherry:
(Şehrin içinde bi tur attım geri döndüm deli mi neyim :queen
Görüşelim en kısa zamanda :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------
Erdi camdaki Atatürk stikırı çok güzel olmuş. Ama sanki arka planı matlaştırmasan daha iyi olurdu :cat:
Bende Kırıkkale yolundan iki resim atıyım benim pasaklı motordan