güzel bir gün olmuşa benziyor,
muhabbetiniz daim olsun,
bende tamirhanemi açmış bulunuyorum
eray bizim bakkalın 10 mt altında haberin olsun,
ve bırde bendeki motor senın eskı motor,
1206 ve ruhsatın arasında senın garantı kartın var,
haberın olsun ne yapayım bunu,
içinde para varsa biraz daha dursada olur![]()
Evet gerçekten harika bi gündü, gelen herkeze çok teşekkürler![]()
resimleri yarın atarım arkadaşlar şarzda makina...
gelen gelmeyen herkeslere teşekkürler...
organizasyonun en güzel kısmı benim için dönüşte işe yetişmek için slalom harekatıydı...![]()
Avcılardaydım tabiki, mangal yaptım atladım zıpladım![]()
Gördüm seniO denize çıplak giren senmiydin
))
(Dip not: Ten rengi mayo)
şirinevler metro durağına yakın aynen dediğin gibi gidiyordu birisi yanımdan geçti ataköye dönüyordum ben de sen olabilirmisin
O zaman sen kafasını görmüşsün benim bildiğim GKN şapkasız çıkmaz :cherry:
Kalbim sizinleydi kalbim![]()
merhaba arkadaşlar uzun bir zamandan sonra canerin mangal organizasyonuna gidelim ve arkadaşları görelim dedik ama geldimiz gibi bir grup arkadaş gitti bize selam dahi vermeyenler vardi biz ne yaptık ve bize selam verilmedi onu anlamıs degılım eger bir problem varsa gelınsın karsıma konusulsun kaçmakla olmuyor arkadaşlar...arkadaşımızı,dostumuzumu gördük bilemiyoruz....oysaki biz mt'nin aile olduğunu düşünüyorduk...
duydum öyle bişey 15-20 kişi ayrılmış hayırdır inş