- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
az bi kayseri havası sezmişim pardon![]()
he sen beni uyanık falan sandın yok be kardeşim sessiz adamın biriyim vur agzına al lokmayı derler ya öyle bişe işte
az bi kayseri havası sezmişim pardon![]()
http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/60750-[kirsehir-mt]-motosiklet-grubu.html
bu sayfadaki yazanlar kırşehirli de dedim herhalde bir hemşeri daha çıktı.@oglumve ben hocam siz kayserilisiniz heralde
![]()
KATILIM LİSTESİ
1- CaneRR (canercamalan)+5
2- Eren54
3- Görkem (bygrm)
4- Akileos
5- Arwen
6- Buğra Polat
7- Szman! (Serhat Çelen)
8- Karasahin (Şahin Kara )
9- Ozan150zc (Ozan )
10- Funny SALİH
11- Kerem abi
12- Hasanpınar
13- TOEX
14- Genç kaptan (eray )
15- .Mhmt.
16- Barisayd
17- Kuyucadısı
18- KyCd
19- Kelon(yasar)
20- Korkut 250
21- Hlmyk85
22- OGLUMVE BEN23- Apaçi kadir
24- Peoples
25- Taytıs
26- STeReO
27- Askon
28- Avkan
29- Ünaltürkyazıcı
30- Trhakan + serpil
31- Aparat
32- Mutto +1
33- Energy+1
34- The Gent
35- Hanedan
36- BiLaL_22
37- E-M-R-E
38- B-A-N-U
39- RoMeO
40-
beni kim buraya yazdıysa cıksın ortaya ben hiç gelicem demedim
Benden laf alamazsın kesinlikle öldürsen söylemem....Baş harfi Çağla![]()
tahmini zor degilki zaten :mrgreen:
bizim başka plan larımız olamazmı kardeşim :bounce:
Avizemi takmaya gideceksin.:cyclopsan
benim meslek ne bilmiyormusun eletrik teknisyeniyim :bounce:
benim meslek ne bilmiyormusun eletrik teknisyeniyim :bounce:
Senin listeden çıkma şansın yok Aka
he sen beni uyanık falan sandın yok be kardeşim sessiz adamın biriyim vur agzına al lokmayı derler ya öyle bişe işte![]()
gelmiycem demedimi? bende çıkardım. sende beni çıkarmışsın yeni listede? ne iş![]()
Arkadaşlar bildiğiniz üzere sezon açıldı ve avcılar sahilde güzelleşmeye canlanmaya başladı tıpkı geçen seneki gibi katılım bekliyoruz .
YER : AVCILAR SAHİL
TARİH: 4 NİSAN PAZAR
SAAT : 14:00
ADRES BİLGİLERİ
Not:AvcılarMangal organizasyonunu geçen sene yaptıgımızda alışverişi burda yapmıştık para toplamıştık bu sene farklı olarak mangalı hazırlıyacağız biz avcılar team olarak herkes yiyeceğini içeceğini getirecek kendin pişir kendin ye hesabı yapılacak ücret talep edilmeyecektir
![]()
GEÇEN SENEKİ BULUŞMADAN KARELER
![]()
![]()
![]()
![]()
Ücretlendirme konusu kesinleşince bilgilendirme yapıılacaktır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------
KATILIM LİSTESİ
1-CaneRR (canercamalan)
2-Eren54
3-Görkem (bygrm)
4-
KATILIM LİSTESİ
1- CaneRR (canercamalan)+5
2- Eren54
3- Görkem (bygrm)
4- Akileos
5- Arwen
6- Buğra Polat
7- Szman! (Serhat Çelen)
8- Karasahin (Şahin Kara )
9- Ozan150zc (Ozan )
10- Funny SALİH
11- Kerem abi
12- Hasanpınar
13- TOEX
14- Genç kaptan (eray )
15- .Mhmt.
16- Barisayd
17- Kuyucadısı
18- KyCd
19- Kelon(yasar)
20- Korkut 250
21- Hlmyk85
22- OGLUMVE BEN
23- Apaçi kadir
24- Peoples
25- Taytıs
26- STeReO
27- Askon
28- Avkan
29- Ünaltürkyazıcı
30- Trhakan + serpil
31- Aparat
32- Mutto +1
33- Energy+1
34- The Gent
35- Hanedan
36- BiLaL_22
37- E-M-R-E
38- B-A-N-U
39- RoMeO
40- gkhnkzy
41- elronds+1
42-
bir yanlışlık olmuş heralde soun değil öyle şeyler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------
ARKADAŞLAR ÜCRET TOPLANMIYACAK HERKES YİYECEĞİNİ KENDİ SEÇİP GETİRECEK GÖRMEYEN DUYMAYAN KALMASIN :rendeer::rendeer::wiinkk: