- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Beyle Kucağınızdakileri ortaya dökmeyin çok ayıııp.
burda sular derinleşiyor bana müsade..
Kanat varmı, kekik ve pul biberli ::winkwink
Dün geldik kardeşim, kitlemşsin kapıları arıyorum açmıyosun falan? NE ayaksın ??
Mekanında korkup ta sanalda konuşma ya, muhattap olma benle ..
ne derin sulardan cıktık bundanda cıkarız be kadirim![]()
şindi ben pirzola getirecem adam parmak sucuk adaletli olmaz bence:bounce:
şindi ben pirzola getirecem adam parmak sucuk adaletli olmaz bence:bounce:
bu arkadaş önceden zayıfmış be ne olduda bu hale geldi acaba :bounce:
Kahretsin ayın 5 inde maaş alıyorum
Şimdide katılamadığım için üzüldüm diyebilirim oraya gidip şahane motorların yanında sabaha kadar ustalardan motor muabbetleri dinlemek isterdim, bir yandanda mangalda 2dk sucuk pişer dinlerken kaybettiğim enerjiyi alırdım
Bu arada mangaldan ateş yakmasından pişirme püflerinden anlarım orada çok yardımım dokunabilirdi bunlarla uğraşmak istemeyenlere
Sağlık olsun bir sonraki buluşmada buluşup tanışıp kaynaşmak üzere, herkese şimdiden iyi eğlenceler bol sohbetler.
sen gel ben senin o ay başına kadar bulamadıgın 10 lirayı veririm desem ayıp etmiş olurmuyum yanlış anlama yani:cat:
bende maaşı almamış oluyorum banada verirmisin?![]()
sen gel ben senin o ay başına kadar bulamadıgın 10 lirayı veririm desem ayıp etmiş olurmuyum yanlış anlama yani:cat:
Ben beş liraya razıyım.:cat:
SEN TEMELE GİDECEN canım:mrgreen:
SEN TEMELE GİDECEN canım:mrgreen:
Tamam O zaman olur .:queen:
hocam kırşehirli misin?
hocam kırşehirli misin?
Hayırdır.:silent:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/60750-[kirsehir-mt]-motosiklet-grubu.html
bu sayfadaki yazanlar kırşehirli de dedim herhalde bir hemşeri daha çıktı.@oglumve ben hocam siz kayserilisiniz heralde
![]()
az bi kayseri havası sezmişim pardonyok canım dolapdereliyim ben:queen: