[İstanbul M.T.] Avcılar Mangal Organizasyonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Kanat varmı, kekik ve pul biberli ::winkwink

KANAT varsa bende varım...:queen::queen::queen:
(az tavuk yiyoruz ya...)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:59 ----------

Dün geldik kardeşim, kitlemşsin kapıları arıyorum açmıyosun falan? NE ayaksın ??
Mekanında korkup ta sanalda konuşma ya, muhattap olma benle ..

Dün bizi resmen TÜKKAN dan kovdu ya.... 3 kişiyi birden şahitlerim var...:queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ne derin sulardan cıktık bundanda cıkarız be kadirim:)

al yanında dursun çıkamazsan buna tutunursun.. :mrgreen::mrgreen:

Rubber_Duck_large_image.jpg
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
şindi ben pirzola getirecem adam parmak sucuk adaletli olmaz bence:bounce:

sen bence tavuk getir bende Emre hepimiz tavuk getririz...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 ----------

şindi ben pirzola getirecem adam parmak sucuk adaletli olmaz bence:bounce:

bu arkadaş önceden zayıfmış be ne olduda bu hale geldi acaba :bounce:

rahmetli SRAD...:bounce:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
70
Kahretsin ayın 5 inde maaş alıyorum :)
Şimdide katılamadığım için üzüldüm diyebilirim oraya gidip şahane motorların yanında sabaha kadar ustalardan motor muabbetleri dinlemek isterdim, bir yandanda mangalda 2dk sucuk pişer dinlerken kaybettiğim enerjiyi alırdım :D

Bu arada mangaldan ateş yakmasından pişirme püflerinden anlarım orada çok yardımım dokunabilirdi bunlarla uğraşmak istemeyenlere :D
Sağlık olsun bir sonraki buluşmada buluşup tanışıp kaynaşmak üzere, herkese şimdiden iyi eğlenceler bol sohbetler.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Kahretsin ayın 5 inde maaş alıyorum :)
Şimdide katılamadığım için üzüldüm diyebilirim oraya gidip şahane motorların yanında sabaha kadar ustalardan motor muabbetleri dinlemek isterdim, bir yandanda mangalda 2dk sucuk pişer dinlerken kaybettiğim enerjiyi alırdım :D

Bu arada mangaldan ateş yakmasından pişirme püflerinden anlarım orada çok yardımım dokunabilirdi bunlarla uğraşmak istemeyenlere :D
Sağlık olsun bir sonraki buluşmada buluşup tanışıp kaynaşmak üzere, herkese şimdiden iyi eğlenceler bol sohbetler.

sen gel ben senin o ay başına kadar bulamadıgın 10 lirayı veririm desem ayıp etmiş olurmuyum yanlış anlama yani:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst