- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ikinci el mondial 100 kh aldım şimdilik memnunum ama bikaç sorum olucak.
kalkarken genelde 2. vitesi kullanıyorum çok rahat zorlanmadan kalkıyor ama motora bi zararı var mı bunun? hızım sıksık 100ü buluyo bu kadar hız sorun çıkarır mı motorda?
şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar.
kalkarken genelde 2. vitesi kullanıyorum çok rahat zorlanmadan kalkıyor ama motora bi zararı var mı bunun? hızım sıksık 100ü buluyo bu kadar hız sorun çıkarır mı motorda?
şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar.