[MT-İstanbul] 21 Mart 2010 Hereke Gezisi Fotoğrafları

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar kusura bakmayın lütfen yanlış çözünürlükte attığımız için konumuz

silindi yeniden açmak zorunda kaldım buyrun içeri resimlerimiz hazır.çok güzel

birgündü herkese çok teşekkür ederim

kapımız herkese açıktır,yeter ki;yaşama ve insana saygı göstersin





---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:40 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:41 ----------




racing gemi





---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:43 ----------






---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:44 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:45 ----------

 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.









---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:53 ----------









---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:55 ----------

Mustafa bakıyorumda kaynaşmışınız grupla falanda insan bizede haber verir...

bi dahaki sefere söz:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çatalla corba içen ulvi(kadir)

doğrusu da bu




---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:12 ----------








---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:13 ----------






---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:14 ----------

 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.





---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:29 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:29 ----------

Yanlış çözünürlük tamam da, konunun silindiği nereden çıktı?

http://www.motosiklet.net/forum/etk...982-21-mart-2010-ballikaya-hendek-gezisi.html[/QUOTE

dalga mı geçiliyo anlamadım birinz sildim diyo biriniz o nerden çıktı diyo bi karar verin ama ben baktım vallahi de silinmişti

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:31 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:32 ----------

başlık aynıydı olcan138 belkide ondandır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:33 ----------

olcan moderatörüm o başlıkta resimler açılmıyordu,ben alayını tek bir başlıkta toplamak istedim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:40 ----------





 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Olay git gide karıştı, şu durumda bu fotoğrafların olduğu 3 başlık açılmış demek ki...:mrgreen:

Diğerini de siliyorum, madem tüm fotoğraflar burada ve uygun boyutta toparlanmış, buradan devam edelim...
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

kasklarımız

şeref konuğumuz hakan abi istanbuldan katıldı kendisine teşekkür ederiz



---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:46 ----------






---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:48 ----------

Olay git gide karıştı, şu durumda bu fotoğrafların olduğu 3 başlık açılmış demek ki...:mrgreen:

Diğerini de siliyorum, madem tüm fotoğraflar burada ve uygun boyutta toparlanmış, buradan devam edelim...

desenize ortalık darmaduman oldu :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:49 ----------






---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:58 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:07 ----------











---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:10 ----------




---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:16 ----------




---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:17 ----------













---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:20 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:28 ----------









---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:31 ----------

afiyet olsun







---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:35 ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:37 ----------

herkesin yüreğine sağlık,geerçekten çok memnun kaldım organizasyondan,bir dahaki sefere görüşmek üzere

by_dengesiz
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
Canım kardeşim seninde ellerine sağlık.Daha yeni başladık gezilere....

(Bizi kimse kafese koyamaz.Biz özgür yaşamaya inanırız.)

Ünal TÜRKYAZICI
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
121
arkadaslarr merhaba eger kabul edersenız bende katılmak ısterım sızlere dıger gezı ne zaman acabaa ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst