Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
hiç şüphem yok ismail teşekkür ediyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------

l bi arkadaşım geldi üzerinde eski zincirim takılı daha yenısını daha taktırmadım ama zincir çok sıkı üzerindeki olan diyor zararı olurmu sence gerçi yeni ziciri bu hafta sonu takacağım..

Zincirin çok sıkı olması iyi değildir. Hatta kopma bile yapabilir.
En iyi ayar için birisi motorun üzerindeyken ayar yapılmalı. Yani motor yüklü olmalı. Bu şekildeyken zincirin bolluğu 1 ile 1,5cm arasında olmalı.

Unutmadan ekleyim, dişlilerini de kontrol etmeyi unutma,
Ön ve arka dişlide aşınma varsa yeni takacağın zinciri kısa sürede bozabilir.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
ismail ürünün direk buradan tıklanması için nasıl koyuyorsun buraya ls2targa kask yazmıssın tıkladım hemen geldi nede öyle yazmak istiyorum
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar hepinizden Allah razı olsun, daha iyileri sizin olsun...

CBF 150 + Yan Ayaklık + Plaka + Koruma Demiri = 4150 TL tuttu arkadaşlar

sizin aranıza katılmaktan gurur duyuyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 ----------

ayrıca Mete_Han abi'ye de selamlarımı ve sevgilerimi yolluyorum =) teşekkürler her şey için

slm kardeş sen yenimi aldın?pendik güngör motor peşin fiyatına taksit yapıyor plaka vs 4400dedi hediye vsde verecek öneririmisiniz bu bayiyi???nisan başı alamyı düşünüyorum bende

2.el düşünmüyoum satarken para etsin istiyorum en azından 3500e satarım die düşünüyoruma slıdna nietim gt650comet almaktı peşin parayı biriktiremeyince sezonada motorla giriyim hesabı gene 150ccden devam kaliteli olsun dedim honda alıyım diorum,yağ kaçırmayı sormuştum,kt125 vardı bnm contalarından oluk gibi yağ gekliyodu 100km nin üzerine çıkınca pert oldu motor yatıyo hala satmaya claışırtum haliyle
krank kırmıycak uzun yolam gelecek yağ kaçırmadan kastettiğim 20000 30000lerden sonra başlıyomu contalardan onu sordum aralnama yapıyor mu???

hava soğutmalı almak istemyiordum gene mecbur kaldık
 
Son düzenleme:

xph

Katılım
8 Ara 2009
Mesajlar
37
Yeni motorun hayırlı olsun Erdi, kazasız belasız kullanasın inşallah.:cat:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Çok teşekkür ederim arkadaşlar, daha iyileri sizin olsun, sevgiler kucak kucak :)

slm kardeş sen yenimi aldın?pendik güngör motor peşin fiyatına taksit yapıyor plaka vs 4400dedi hediye vsde verecek öneririmisiniz bu bayiyi???nisan başı alamyı düşünüyorum bende

2.el düşünmüyoum satarken para etsin istiyorum en azından 3500e satarım die düşünüyoruma slıdna nietim gt650comet almaktı peşin parayı biriktiremeyince sezonada motorla giriyim hesabı gene 150ccden devam kaliteli olsun dedim honda alıyım diorum,yağ kaçırmayı sormuştum,kt125 vardı bnm contalarından oluk gibi yağ gekliyodu 100km nin üzerine çıkınca pert oldu motor yatıyo hala satmaya claışırtum haliyle
krank kırmıycak uzun yolam gelecek yağ kaçırmadan kastettiğim 20000 30000lerden sonra başlıyomu contalardan onu sordum aralnama yapıyor mu???

hava soğutmalı almak istemyiordum gene mecbur kaldık

Evet, yeni aldım, Güngör'ü duymuştum, iyi diye biliyorum, Ben D&B Motor'dan aldım, kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çok teşekkür ederim arkadaşlar, daha iyileri sizin olsun, sevgiler kucak kucak :)



Evet, yeni aldım, Güngör'ü duymuştum, iyi diye biliyorum, Ben D&B Motor'dan aldım, kesinlikle tavsiye ederim.

Erdi Sirkecide Motomaxe gideydin keşke...çok uygun fiyatlar var...brandayıda ordan al bence...oraya gidince bence aldıklarından daha ucuzunu görünce inşallah pişman olmazsın mont kask vs...Branda 35 lira..


http://www.motomaxonlineshop.com/main/search_results.asp?kat=0&words=branda
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ya arkadaşlar bi sorum olucak bu cbf'in gidonda çeşitli yerlerde ve on diskte bazı motorlarda sadece gidonda oluyo neden böle sanki boya sıçramış gibi boyalar var erdi daha sıfır aldı onda bile var demek bunlar fabrika:queen:çıkışı anlamadım neyin nesi bunlar bilen varmı acaba..
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
mücahit o boyaları ben incelemiştim bütün somunların üstünde var, yani sökülüp takıldığında aynı hizaya gelmeyeceği için söküldüğü belli olacak o vidanın ;) uyanıklık yani :D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mücahit o boyaları ben incelemiştim bütün somunların üstünde var, yani sökülüp takıldığında aynı hizaya gelmeyeceği için söküldüğü belli olacak o vidanın ;) uyanıklık yani :D

abi böle uyanıklık mı olur allah aşkına resim yapmaymış içinde şifreler filan olan o zman odaha bi değişik olurdu yani sırf onun içinde ne desek boş valla sanki biyer boyanmışta motorda ordayken boya damlamış gibi:queen:ilginç ya:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst