1000 TL 'm var yardmcı olun..

Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
sen babana az daha asıl hiç olmazsa 500 çıkarsın:) yada bekle 1500 tl yap onu hiç olmazsa bakımları gelmiş bir japon al masrafı olsun sana biraz ama japon olsun..85 model cg bile alsan ii bence çinlilerden..
ALMA ÇİNLİ ARKADASIM ALMA..

hemşerim öyle demek bizde çinliyle başladık:) iyi bakarsan emin ol kafa ağrıtmıyo bu çinliler ya harbi bak sen hiç çinliye bindinmi de konuşuyon:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
bence kesınlıkle çinliye bulaşma.al 1 tana yamah bws 100 taş gbi motor.km si yuksek olsa bıle gozunu korkutmasın taş gbi motorlar.yada honda activa
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
hemşerim öyle demek bizde çinliyle başladık:) iyi bakarsan emin ol kafa ağrıtmıyo bu çinliler ya harbi bak sen hiç çinliye bindinmi de konuşuyon:p

sence binmeden yorum yapar mıyım?12 ay 150 hs ye bindim..okey?sanayide beni kime sorsan tanır..kanka oldu onlarla 12 ayda..en son benzin döküp yakıyodum motoru..motomertin servisinde bakıldı..hersey tüm bakımları hiçbir km kaçırmadan..iyi kullanıldı motor..ama fıssss

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

ha kardeşim bak arkadasımızın söylediği doğru önce ehliyet filan al..sonra koruma..aynen katılıyorum..
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
çinli scooter da kullandıım çinli cup'lardan da hatta cup motorumda duruyo hala 6.bin kmde tertemiz o parayada alınacak motor cup tarzı hem pratik hem ekonomik scooter alırsan açaçağı masraf sorun fazla benzin yakar sorun temiz cup al başın ağırmasın derim ben:cat:
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
sence binmeden yorum yapar mıyım?12 ay 150 hs ye bindim..okey?sanayide beni kime sorsan tanır..kanka oldu onlarla 12 ayda..en son benzin döküp yakıyodum motoru..motomertin servisinde bakıldı..hersey tüm bakımları hiçbir km kaçırmadan..iyi kullanıldı motor..ama fıssss

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

ha kardeşim bak arkadasımızın söylediği doğru önce ehliyet filan al..sonra koruma..aynen katılıyorum..

abi motomertten alışveriş yapmamanı ve güvenmemeni öneriyorum sana.. 40tllik bir arızayı 180tlye mal ettiler bana.o gün bu gün hiç uğramadım oraya,motora da ilk başladığım zamanlardı,sonradan tanıştığım motorcu arkadaşlarda orada katakullinin çok olduğunu söylediler.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
11
Bence 1000 tl'lik bir bütçen varsa öncelikle hazırlıklarına harcamalısın. Var mı yok mu bilmiyorum ama ehliyet için bir 300-400 lira gidiyor. Kask, mont, eldiven dedin mi zaten 1000 lira zor yeter gibi görünüyor. Tabii bunlar varsa sende soru yok. Ama yoksa önce bunları bir toparla, motoru sonra alırsın.
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
Bence 1000 tl'lik bir bütçen varsa öncelikle hazırlıklarına harcamalısın. Var mı yok mu bilmiyorum ama ehliyet için bir 300-400 lira gidiyor. Kask, mont, eldiven dedin mi zaten 1000 lira zor yeter gibi görünüyor. Tabii bunlar varsa sende soru yok. Ama yoksa önce bunları bir toparla, motoru sonra alırsın.

:cat:
Yukarıdaki yoruma kesinlikle katılıyorum..
Önce ehliyet + koruma olayına gir. Hem bakarsın sen bunları yapınca baban yumuşar da destek çıkar sana..

Ehliyetsiz yakalanırsan bin küsür lira cezası var..
İş durumun nedir bilmiyorum ama ehliyetin de olursa motorla dağıtım yapan pizzacı/kebapçı gibi yerlerde part-time çalışıp para da kazanabilir, istediğin motor için para biriktirebilirsin..
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
43
KARDESİM BEN MOTORUMU SATIORUM ÇÜNKİ ARABA ALDIM ALMAK İSTERSEN 1100 DÜ 1000 E BIRAKIRIM MSNİMİ EKLE [email protected] motoru sıfır aldım 3 yıl muayne sigortası herseyi var 2006 ama 2009 12 ay trafige cıkıslı daha 200 kmde alarmI VAR ÇİN deil biras kalıtelisi markası gomoto NOT. 2006NIN SEBEBİ AMCAM MOTORCUYDU BAYİLİGİ BIRAKTI ONDAN DÜKKANDA DURUODU POSETLİYDİ BEN ALDIM HERSEYİNE BAKILDI KONTROL EDİLDİ BİR SEY YOK TEK MARSTA ALIR MSNİMİ EKLE RESİMLERİ GÖNDERİRİM.. AYRI YETTEN KASK VE BAGAJDA VAR
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
bi süre internete giremedim özür diliyorum.. Korumaları babam alıcak o yönden sorun yok bws filanda temiz bulmam çok zor yani çinliye mecburum arkadaşlar :/ ilgilendiğiniz için teşekkür ediyorum mondial alıcam galiba bakmaya başladım..
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
abi motomertten alışveriş yapmamanı ve güvenmemeni öneriyorum sana.. 40tllik bir arızayı 180tlye mal ettiler bana.o gün bu gün hiç uğramadım oraya,motora da ilk başladığım zamanlardı,sonradan tanıştığım motorcu arkadaşlarda orada katakullinin çok olduğunu söylediler.

katılıyorum :cat::cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:34 ----------

bi süre internete giremedim özür diliyorum.. Korumaları babam alıcak o yönden sorun yok bws filanda temiz bulmam çok zor yani çinliye mecburum arkadaşlar :/ ilgilendiğiniz için teşekkür ediyorum mondial alıcam galiba bakmaya başladım..

bvs benzini içer zaten tamam kalite ama benzininde litresi 3700 küsür düşünmek lazım. ukh ler 100 km de yaklaşık 2 lt yaktığı söyleniyor yani çok ekonomik günümüz şartlarına uygundur bakımını yaptıktan sonra sorun çıkartacağını sanmıyorum.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
387
1800 tl desen 1900 km deki 2008 model mondial 150 zatımı satardım :) allah gönlüne göre versin kardeşim
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
abi motomertten alışveriş yapmamanı ve güvenmemeni öneriyorum sana.. 40tllik bir arızayı 180tlye mal ettiler bana.o gün bu gün hiç uğramadım oraya,motora da ilk başladığım zamanlardı,sonradan tanıştığım motorcu arkadaşlarda orada katakullinin çok olduğunu söylediler.

bana bişiy yapamadilar..ama denediler..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
arkadaşlar çok saoLun ilgilendiğiniz için cup motor almam lazım debriyajlı olmuyor yani.. bakınıyorum bizim buralarda hayırlısı neyse artk tekrar teşekkürler...
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
Arkadaşlar kolay gelsin.. Siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve kendime göre bir motor arıyorum.. babam 1000 tl yardmda bulunabilceğini söylemişti ama şimdi kendin al diyor ve benim 1000 tlden bir kuruş fazlam yok :queen: şimdi çinli minli 2. el önerebilceğiniz bu fiyata kadar olan motorları bekliyorum..

ucuzun iyisi diye bir tanım varsa xD lütfen onu göz önünde bulundurun..:queen:

şimdiden teşekkürler..



bu motorsiklet çok güzel sana %100 tavsiye edebilirim

http://www.sahibinden.com/17_000_km...ogutmali_-17WQQaXQQ11295309WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
teklifiniz içn teşekkürler

teşekkürler ama malesef debriajlı olmuyor cup veya küçük scooterlardn olması gerek..
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
108
bende 150 tiger aldım 650 tl ye toplam ruhsat kask ıvırı zıvırı 1100 e geldı ona göre 1000 tl motor alıp ortada kalma .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst