Yamaha Bu Yamaha Ybr Alınır mı_?

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
Merhaba Motosiklet.net Üyeleri.
Uzun zamandır ybr aramaktaydım.
Bu gün Edirne'de Bir Adet:
Uzay kafa 2006 model, 2007 trafiğe çıkışlı, temiz ve ben alırsam 3. sahibi olacağım bir ybr buldum.
Motorda çok aramama rağmen nokta kadar küf bulamadım.17.500 küsür kilometrede.Ama kafama takılan bişey oldu.Ybr lerin huyunu suyunu bilmem ilk kez de gezdim zaten.Giderken çekişi falan çok güzel de boşta 8500 lerde falan biraz düzensizleşmeye başlıyor sanki çalışması.Bu normal mi? ben mi çok büyütmüşüm ybr yi gözümde? Ve fiyat olarak da 2500 isteniyor .Ederi var mı ? Kararımı daha vermedim.Sizlere güveniyorum...:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2008 Cbf 150 6000km en temizi,nokta hatasız, 3000 pazarlıklı.Karşılaştırın. Linkini özel mesajına atıyorum.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
2008 Cbf 150 6000km en temizi,nokta hatasız, 3000 pazarlıklı.Karşılaştırın. Linkini özel mesajına atıyorum.

teşekkür ederim de edirne dışına çıkamam muhtemelen.Burada da arkadaşım bana 2750 ye falan önermişti cbf sini de bu motor şimdilik oluru var .Yani bu gider mi?
Ötesi yok :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Alınmaz kafasıyla oynanmış 2006 lar yuvarlak kafa bence daha az kilometredekilere bak :cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Hayır 11.500 devire kadar güzel çıkar ybr ler 2005 den 2008 e kadar yuvarlak kafa.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ybre guzel motorda bu fıyat o modele cok arkadaşım.bıraz daha para cıkarsan daha ust model cbf alabılırsın rahatlıkla.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
bana da yüksek geliyor yaa işte.Kafama takıldı.Ve yamaha gibi motor ne bileyim sanki ayarsız ben çok daha fazlasını bekliyordum.2 lira falan olsa gene alırım bu haliyle ama nabalım.Güle güle diyecez adama o zamansa
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
2005 20o6 model ybr benım bulundugum yerde 1750 2000 aralıgında temızını bulursun.alınmayacak bı makına degıl sonuna kadar hakkını verır.yalnız alırken motora baktır burdan cogu illere kmleri dusurulmüş ybrler gıdıyor plakalara dıkkat et.servıs orjınal olup olmadıgını anlar ama sen anlayamazsın bunlara cok dıkkat et arkadasım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar,
6-7 ay önce 2008 mod. 16bin kmdeki ybrmi 2250ye sattım[2250den almıştım].herhangi bir prob. yoktu.Fiyat bence 2006 ıcın fazla.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879

bu güzelmiş aslında.Tabiki dediğiniz gibi iyice araştırmadan almam.Benim dediğim de bi tanıdıktan rastladığı için alır gibi oldum ama fiyat aşırı.En iyisi acele etmemek.Şu kırmızıyı aldım kenara.Ama sanırım Edirne dışına cıkacaz.Bu fiyatlar çok yüksek gerçekten.Yalnız kırmızı da uzay kafa, o da mı sonradan?
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
bende bi tane 2005 uzay kafa buldum henüz pazarlık asamasındayım,, sonradan takma mıdır şimdi o :silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu güzelmiş aslında.Tabiki dediğiniz gibi iyice araştırmadan almam.Benim dediğim de bi tanıdıktan rastladığı için alır gibi oldum ama fiyat aşırı.En iyisi acele etmemek.Şu kırmızıyı aldım kenara.Ama sanırım Edirne dışına cıkacaz.Bu fiyatlar çok yüksek gerçekten.Yalnız kırmızı da uzay kafa, o da mı sonradan?

Uzayını bilmem ama orjinal makine, şapkası, yuvarlak farı orjinal.:cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Arkadaşlar size küçük bir açıklama yapayım

Bu resimdeki uzay kafa diye tabir edilen ybr.




Buda yuvarlak kafa diye tabir edilen ybr yani yuvarlak kafayada siperlik konulunca uzay kafa olmuyor.Buda siperlikli yuvarlak kafa.






Uzay kafa 2004 den önceki modeller 2005 modelden 2008 e kadar ise yuvarlak kafanır 2009 da gene uzay kafa çıkmıştır.Bu sene içindede ybr 125 k modeli çıkmıştır.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Arkadaşlar size küçük bir açıklama yapayım

Bu resimdeki uzay kafa diye tabir edilen ybr.




Buda yuvarlak kafa diye tabir edilen ybr yani yuvarlak kafayada siperlik konulunca uzay kafa olmuyor.Buda siperlikli yuvarlak kafa.






Uzay kafa 2004 den önceki modeller 2005 modelden 2008 e kadar ise yuvarlak kafanır 2009 da gene uzay kafa çıkmıştır.Bu sene içindede ybr 125 k modeli çıkmıştır.


teşekkürler :rendeer:
çakma ile orjinal ayırt edilir artık :p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar size küçük bir açıklama yapayım

Bu resimdeki uzay kafa diye tabir edilen ybr.




Buda yuvarlak kafa diye tabir edilen ybr yani yuvarlak kafayada siperlik konulunca uzay kafa olmuyor.Buda siperlikli yuvarlak kafa.






Uzay kafa 2004 den önceki modeller 2005 modelden 2008 e kadar ise yuvarlak kafanır 2009 da gene uzay kafa çıkmıştır.Bu sene içindede ybr 125 k modeli çıkmıştır.

+1, 2006 modeller siperliksiz yuvarlak far(en sevdiğim Ybr 125 hali),2006-2008 siperlikli yuvarlak fardır.(diye biliyorum)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bendeki 2008 model yuvarlak kafa ona uygun bir kafalık taksak rüzgarı ne kadar keser çünkü çok dyaak yiyorum rüzgardan :p
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bendede yok kanucan valla kesermi bilmem.Benimkide 2008 ama ruhsatta 2009 olarak geçiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst