- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
Bilgi için teşekkürler aykan.
Peki burayı neyle yağlamalıyız?
WD40 iş görürmü, yoksa daha kalın olan gres vs. tarzı bir yağmı gerekir?
En mantılı olan, mili çıkartmak aslında bende 2005 honda wave var, geçenlerde arka salıncağı komple dağıtıp gresledim aynı yeri, açınca kuruduğunu gördüm baya bir pasda yapmış servis burayı es geçmiş hep fabrika çıkışında burası greslenmiş biçimde zaten, ancak zamanla su ve nem aldıkça paslanma ve gıcırtı yapabilir gresle yağlamak 20 30 binde bir dağıtıp toplamak yerinde olur bence, WD 40 bu bölgede pek işe yaramaz ince olduğundan...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 ----------
Aykan biliyosun bu işleri...
Abi hem merak hemde mekanik işim olduğundan seviyorum bu konuları..
Son düzenleme: