Altın Elbiseli Adam sonunda online!

Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
abi izledim :) çok hoşuma gitti 15 litre benzinle ne kadar yol yapmış hayran kaldım ya :) ama işte trafik sorunu var birde tecrübesizim :) , uzun zamandır yoktum denizciyim ben gemideydim abi
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
İnternette Moto Test 'Altın Elbiseli Adam'

Barkın Bayoğlu(Altın Elbiseli Adam) http://altinelbiseliadam.com/ Sitesinden Motosiklet Testleri yapıp Yayınlıyor ki Ben Çok Beğendim.
Honda vtr 250,VFR 1200,CBR 100 rr,Ybr 125,BMW Gs 1200 Gs...Motorlarını test Etmiş Ve Daha Birçok Motoru Test Etmekte.
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Evet dostum eleman oldukça tecrübeli 2Teker dergisinin yazar pilotlarından. İyidir iyi...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
1200 ün ki fazla geniş kapsamlı olmasa da güzel:mrgreen:
diğerlerine nasıl ulaşabiliriz?
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Oncelikle guzel motorlari test etme sansiniz olmus cidden tebrik ederim


Eger oz elestriye acik biri degil iseniz bundan sonra yazdiklarimi okumasaniz da olur:)7

Sadece VFR 1200 videosunu izledim ve ona bakarak yorum yaptim.

1- Videolarda biraz kayit amator kalmis. Gecisler cok guzel ama sahil kenarindaki ruzgar sesinin mikrofona kacmasi dahi videonuzu amator kiliyor.

2- Motor konusunda ki yorumlar , biraz zayif. Motosikletin icinde verilen teknik ozelikler, yeni teknolojilerden daha guzel bahis edilir ise cidden hos olacak.

3- Sunumda donuk bir konusma yapmak yerine espiri yapmaniz hos. Ama metinleri bir uzman tarafindan tekrar gozden gecirir iseniz faydali olacak. Yemek yemeyen cocuk surati espirisi cidden kotu:) Videoda bosu bosuna 30 sn bir yer kapliyor.

Sahsi onerim , ulasim muhendisiligi konusunda espiri yapmayi en iyi becermis TV probrami BBC nin Top gear programi dir. Ordan biraz esinlenir iseniz cok daha hos olacak. Sonucta bu adamlarin espiri yetenegi tum ulkelerde anlasilir seviyede komik ve guzel oldugu kabul edilmis.

Ama gidilen amaca baktigimizda dogru yolda oldugunuzu gormek icten degil. Iyi bir emek ile belkide yakinda sizi ozel bir TV kanalinda programinizi sunarken gormek bile mumkun bence. Basarilarinizin devamini diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst