Gaz Yağı Nerden Bulabilirim?

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
bostancıda minibüs yolunda var yakınsan eğer sana tam olarak bilgilerini aktarabilirm ben rk o ring zincirimde kullanıyorum kullandıktan sonra yıkamacıda tazzikli su ile yıkayıp yağlıyorum bir yıldır zararını görmedim.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şaft'ın gözünü seviyim :)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Şirinevler'den Kocasinan istikametine giden yol üzerinde sağ kolda 2.Bp istasyonunda pompa ile gazyağı satışı yapılmaktadır ; caddenin adını unuttum ama cadde üzerinde eski Kocasinan Vergi Dairesi , Fatih Koleji falan var.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şirinevler'den Kocasinan istikametine giden yol üzerinde sağ kolda 2.Bp istasyonunda pompa ile gazyağı satışı yapılmaktadır ; caddenin adını unuttum ama cadde üzerinde eski Kocasinan Vergi Dairesi , Fatih Koleji falan var.

Kanatçı haydar yolu üzerindekimi?
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Kanatçı haydar yolu üzerindekimi?

Kanaçı Haydar'ın yolunda evet, Mahmutbey Caddesi üzerinde ve Kocasinan İ.Ö.O.'nu biraz geçince sağdaki Bp istasyonu , Şirinevlerden değilde yukarı taraftan gelirsende Kazımkarabekir İ.Ö.O'ndan sonraki Bp.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
82
bostancıda minibüs yolunda var yakınsan eğer sana tam olarak bilgilerini aktarabilirm ben rk o ring zincirimde kullanıyorum kullandıktan sonra yıkamacıda tazzikli su ile yıkayıp yağlıyorum bir yıldır zararını görmedim.

Bostancı da minibus yolunda neresinde yada hangi benzincide bulunuyor gaz yağı *?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
petrollerde olmaz mı o ? birde gaz lambaları olurmuş eskiden , elektirik falan yokkken , onlarda olur : )
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
petrollerde olmaz mı o ? birde gaz lambaları olurmuş eskiden , elektirik falan yokkken , onlarda olur : )

Bizim evde hala var. Teknoloji bize 50 yılda şöyle bir uğrayip geçtiği için nuh devrini yaşiyoruz hala.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maalesef Eskişehir için sanayi harici hiçbir yerde yok, geçen sene 4Tl'den almıştım litresini şimdi 5Tl vardır.:p
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Üstadlar yazmış, esenyurtta ikamet ediyorum ve rahat buluyorum. Litresi benzin fiyatına yakın ama spreyden çok çok ucuz ve kullanışlı ve çocukken evde gaz lambası kullanırdık bana onu anımsatır kokusuna bayılırım. Neyse 20bin kmdir gazyağı kullanırım, bir kap bir fırça (diş fırçasıda olabilir) motoru sehpaya al temizliğe başla, mükemmel sonuç. Ve zincirlerimde hala sorun yok. WD40 ve türevleri zinciri tek seferde temizleyemiyorlar ve bitiveriyorlar. Gaz yağı ile yedire yedire yapabiliyorsun. Tortuları çözmek zaman alıyor. Dolayısıyla 3,5 liraya lt aldığın gazla, eğer 400 kmde zincir temizliyorsan sana 2.000 km gidiyor. Yani 4 defa pırıl pırıl yapabiliyorsun. Güvenli, sağlıklı, temiz bir iş gazyağı. Fabrikamızda kolayca Würth ün temizlik maddelerine ulaşabiliyorum ama yazyağını tercih ederim ve ediyorumda. Hatta koca Fabrikada CNC lerde bile gazyağı kullanıyoruz. Bilgine. Murat:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bostancı da minibus yolunda neresinde yada hangi benzincide bulunuyor gaz yağı *?

Bostancı minibüs caddesindeki Shell benzincisinin tam karşısında küçük bir dükkan var; ismi "Kirby" idi sanırım. Orada bulabilirsin.
Camda yazıyor zaten kocaman "Gazyağı bulunur" diye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özelikle kış aylarında zincir çabuk paslanıyo.Servise götürüp sprey sıktırıp temizlettiğimde 3 gün sonra yine aynı oluyodu.Ben de kendime bi tane tel fırça edindim.Bir benzinlikten de gaz yağı aldım.Motoru orta sehpada 1 nci vitese alıp hafif tekerleğin dönmesini sağlıyorum.Gaz yağını döküp tel fırçayı sabit tutarak pırıl pırıl yapıyorum zinciri.Arkasından da yağladım mı mis gibi oluyo.Ne pas ne de kir kalmıyo.Artık zincir bakımımı kendim yapıyorum.Servis bile bilmiyo zincir temizlemeyi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam konuyu 2007 yılında açmış , birileri hortlatmış.Heralde 3 senede bulmuştur gazyağını :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar:)

Gaz yağına (Kerosen) takılmayalım lütfen:) Amaç, özelliğini kaybetmiş zincir üzerinde bulunan yağı (gres) temizlemek, O ring lere zarar vermemek ve yeni Gres Yağına zemin hazırlamak değilmidir amaç?
Hidrolik Yağ en iyi çözücülerden biridir ve hele fırça ile uygulanır ise süpper iş görür:cat: Çok fazla gres artığı var ise önce az hidrolik yağ ile yağlayıp 'yumuşamasını' bekleyip, bez (üstüpü değil kalıntı bırakır...) ile tamamen silinir ve tekrardan tekrar hidrolik ile bol bol yağlanır ise (fırça ile daha güzel ve emek sarfederek...) temizlik tamamlanır. Sabaha kadar beklenip, yine fırça ile sıkıca fırçalanır, bu arada zincir ara ara çevirile çevirile...:pale: yavv, her zaman ve kolayca yapılan işler burada yazılınca amma çok zaman ve Satır Aralığı alıyor:pale:. ne ise, zincir hidrolik yağ ile süpper temizlenir, sonra da yeni gres yağı sürülür:) Özeti budur:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
MRB,

Aynı sorunu yaptıgım inceleme neticesinde aşağıdaki şekilde çözümledim.

1-gazyağı zincir dişleri arasındaki keçeyi eritmekte, zincir ömrünün kısalmasına neden olmaktadır. keçeyi görmek isteyenlerin motorun arkasına gidip dikey açıdan baktıklarında zincir lokmaları arasındaki yastıkları göreceklerdir. bunlar keçe olup, zincire can katar


2-tavsiye üzerine ipone marka zincir temizleme ve yağlama spreyleri aldım kullandım. Tek kelime: "muhtesem"
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
Adam konuyu 2007 yılında açmış , birileri hortlatmış.Heralde 3 senede bulmuştur gazyağını :queen:

arkadaşım herkezin gezerek bulmaya vakti yoktur bu platformun amacı geyik yapmak mı bilgi vs paylaşmakmı?

ben sprey kullanıyordum orada işim vardı gördüm aldım sizlerlede paylaştım isteyen bulamayan gider alır ordan gazyağı alınnırsa ben kazanmayacağım herhalde boş boş geyiğe gerek yok bence konu hortladı vs görmek istemeyen görmez mesajı.
kazasız sürüşler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:18 ----------

Ne farkeder güncel bilgi, herkesin ihtiyacı var :)

budur işte teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst