Bu gece (00:30 civarı) 1.köprüden geçişimde KGS min "yetersiz bakiye" uyarısıyla hemen oracıkta bir U dönüşü yapıp motoru sola çektim. (Trafiğin normal akışına göre sağ taraf.) Motorun önünü karşıdan gelen araçlara doğru verip beklemeye başladım. Yaklaşık 10 - 15 dk içinde oradan geçmekte olan benimki gibi siyah AN 125' li arkadaş şayet aramızdan birisiyse ona teşekkür etmek isterim

. Gişelerden çıkıp sağa sinyal vererek bekledim, parasını ödeyecektimki korna çalıp el sallayarak uzaklaştı...

Hakkını helal etsin, yolu açık olsun...