Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
slm arkadaşlar uzun bir zamandır aktif olamadığım topicğimz de size bir şey danışmak istiyorum.

*Et4 ümü elden çıkarmak zorunda kaldım ve yine aynı renk bi Lx150 buldum. ancak 2006 model ve enjeksiyonlu değil. Et 4 elden çıkartma sebeplerimden biri yavaş yavaş parçasını bulmakta sıkıntı çekmemdi. acaba yeni nesil lx 150liler eskilerin pabucunu dama atar mı?

*Bide her nekadar piyasayı bilsemde ruhen rahat hissetmek adına sizce 4500 liraya 1600 de bi lx 150 uygun mu? yada kaçırılmayacak bir fırsat mı? Ne dersiniz??
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
291
2006 beverly 250 almayı düşünüyorum nasıl motordur şu an honda dylan kullanıyorum aradaki fark beverly almaya değermi
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşlar selamlar, Piaggio X9 için karbratör ayarı yapılabilmektemi?
Eğer yapılıyorsa istanbul nerede yaptırabilirim?
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Arkadaşlar Lanet Olası Arabamı Sattıktan Sonra Neden Lanet Okuyorsunuz Diceksiniz 2000 Model Golf Comfortline Vardı yavaş gidersin çok yakar,hızlı gidersin daha çok yakar,motor çalışmaz yine yakar, arabada benzin yoktur yakar, benzin icad olmamıştır o yine yakar, aylık en az 500 lira benzin parası veriyorum aklınıza ticari taksi mi bu diye gelmesin değil hususi arabam ama arkadaşlarımm eş dost sarı taksi olarak görüyordu. masraflarını saymadım geçenlerde serviste eksperte soktum borçlu çıktım adamlara 3 bin lira masraf çıkarttılar kaskosu sigortası vergisi servisi derken baktım bayağa büyüyor sattım hemen ve 125 lik scooterimle gidip gelmeye başladım işe oda işkenceye dönüşmeye başladı otoyolda panikatak oldum kamyoncular yüzünden en sağ şeritten gidiyorum adam sellektör yapiyor arkamdan yol vereyim diye emliyet şeridine atiyorum kendimi baktım böyle olmayacak maxi scooter almaya karar verdim Burgmanmı Majesty mi Kymco mu Derken En Sonunda Gilera Nexus 500 e karar verdim kısmetse Önmüzüdeki Aylarda Almayı Planlıyorum Günlük ortalama 30 km yol yapiyorum ve işe otoyoldan gidip geliyorum devamlı, enjeksiyonlu olması önde cift teker disk yol biligisayarı olması beni cezbetti.servisleri yedek parçaları çok koymaz diye düşünüyorum arabadan sonra ama bana zırt pırt masraf çıkarırmı sürüş kolaylığı olsun kullanımı olsun daha önce 125 liğin üstünü kullanmadım 80 nin üstüne çıkmak nasıl bir duygu çok merak ediyorum


500lük scooter çok doğru bir seçim. küçük cc li motorla otoyol trafiğinde ilerlemek kadar acı bir deneyim yoktur. Sakın daha küçük cc lere bakmayın. Bende hergün 80km kadar yol yapıyorum. 120 den sonra bile gazı açtığımda makineinin hızlanması ve tabi güvenle sarsılmadan da durması altımda spor araba sürüyorum izlenimi veriyor.

250cc lik modellere hiç bakmayın eğer biraz daha konfor isterseniz x9 500 yada beverly 500 önerebilirim. Nexus ile güçleri aynı ancak daha rahat edebileceğiniz motorlardır. B500'ün artı tarafı jantının biraz daha büyük olması ve viraj avantajı diyebilirim. Yeni açılan Ferco serviste bakım fiyatlarıda oldukça uygun. Yakıt ise otoyol trafiğinde max 4.2lt / 100 kadar. Başka merak ettiğiniz bir kısım varsa memnuniyetle yanıtlarım.
 
Katılım
28 Ağu 2004
Mesajlar
162
anahtarı aradım durdum bu sabah 1 saat boyunca...cumartesi fuardan döndüm ya cebimde olur yaa masa üzerinde...motorun üzerinde bırakmam garaja inip baktım ama...

hiçbir yerden çıkmadı... :(

vespa GTS...yedek çıkartmam gerekiyor...Fercp 55 TL ham anahtar dedi...ben anahtarı yaptırsam bile orjinal anahtar nerededir...şu an beynim fokur fokur kaynıyor...

çok yoruldum aramaktan çoook :pr:
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
133
Piaggio X8 400 2008 model.. arkadaşım almayı düşünüyo bilgisi olan varmıdır nedir nasıldır...?
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
Piaggio X8 400 2008 model.. arkadaşım almayı düşünüyo bilgisi olan varmıdır nedir nasıldır...?

400 lüğü bilmem ama bende 250 premium var süper motor inanılmaz rahat kullanıma sahip 90 km den 130 km ye hızlanışı çok iyi.400 lük dahada iyidir tabiki. kesinlikle pişman olmaz...
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
500lük scooter çok doğru bir seçim. küçük cc li motorla otoyol trafiğinde ilerlemek kadar acı bir deneyim yoktur. Sakın daha küçük cc lere bakmayın. Bende hergün 80km kadar yol yapıyorum. 120 den sonra bile gazı açtığımda makineinin hızlanması ve tabi güvenle sarsılmadan da durması altımda spor araba sürüyorum izlenimi veriyor.

250cc lik modellere hiç bakmayın eğer biraz daha konfor isterseniz x9 500 yada beverly 500 önerebilirim. Nexus ile güçleri aynı ancak daha rahat edebileceğiniz motorlardır. B500'ün artı tarafı jantının biraz daha büyük olması ve viraj avantajı diyebilirim. Yeni açılan Ferco serviste bakım fiyatlarıda oldukça uygun. Yakıt ise otoyol trafiğinde max 4.2lt / 100 kadar. Başka merak ettiğiniz bir kısım varsa memnuniyetle yanıtlarım.

Deryali hocam test merkezindeki bv500 yazını zevkle okudum ve hatta yorumda yaptım yazınız için :) nexustan tamamiyle vazgeçtim beverly de cok güzel scooter ama benim bacaklar biraz uzun olduğu için ayaklarımı uzatamam diye düşünüyorum o yüzden komfor olarak x9 u seçtim şehir içinde kullanacağim 125 cc bir scooterim var iyi kötü her işimi görüyor şehirler arası ve otoyollar için işimi çok vazlası ile görecektir 500 lük diye düşünüyorum 500 lük scooterde en çok istediğim şey 130 140 tan sonra 170 180 ne kadar ivmelenme :) ( tabi bu güvenli düz bir otoyolda )
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar sitenizde yeniyim motorsiklettede çok eski sayılmam 2005 ten beri skutır kullanıyorum. şu an 2004 23000 km de X9 500ie almak istiyorum 5500 tl diyor sizce ben bu motoru almalımıyım yoksa 2 sene daha bekleyip kendimi toparlayıp nexus 500 mü alayım.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Deryali hocam test merkezindeki bv500 yazını zevkle okudum ve hatta yorumda yaptım yazınız için :) nexustan tamamiyle vazgeçtim beverly de cok güzel scooter ama benim bacaklar biraz uzun olduğu için ayaklarımı uzatamam diye düşünüyorum o yüzden komfor olarak x9 u seçtim şehir içinde kullanacağim 125 cc bir scooterim var iyi kötü her işimi görüyor şehirler arası ve otoyollar için işimi çok vazlası ile görecektir 500 lük diye düşünüyorum 500 lük scooterde en çok istediğim şey 130 140 tan sonra 170 180 ne kadar ivmelenme :) ( tabi bu güvenli düz bir otoyolda )


Hayırlı olsun, piaggo hakketen çok kaliteli bir motor X9500'de de B500 ile aynı motor var sadece kasa farklı. Kullanım amacına göre iki motorda çok güzeldir. Güzel günlerde binin. ;)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
Cem 1958,
yetkili servis mi istiyorsunuz özel servis mi?

olci_3575,
x9 ile nexus farklı karakterdeki motosikletlerdir. seçiminizi mümkün oldugunca kendinize gore yapın. zevk (sadece yazın haftasonları gezmek) için mi bineceksiniz yoksa ihtiyaç (ulaşım) için mi ?

cakirca,
hoşgeldiniz mustafa bey. umarım forumda aktif olursunuz.
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
65
Yeni aldigim 2. el 1000 km de Carnaby motorumu uzun yola cikmadan once bir gostermek ve eksikliklerini tespit etmek istiyorum. Kadikoy yakasinda tavsiye edebileceginiz ALAKALI bir servis tavsiye edebilirseniz memnun olacagim. tskler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst