- Katılım
- 14 Ağu 2009
- Mesajlar
- 768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o da doğru ya
benim mekanım dostum kafanı takma hallediriz![]()
eyvallah abicim, dayan olm akü 1 gün daha![]()
ben sana 5 liraya veririm merak etme...![]()
Gürkan Reis .Senin yandan görünüşün hiç fena değilmiş çok tatlı duruyorsun.:queen:
günaydınlar abi bu neya ellerinde kask dizlikler felan otobüs durağında beklenir mi hiç size yakışıyormu :bounce:
Ya karşıda birisini bekliyorduk yağmur felaket ıslanmayalım diye durağa sığındık.:cyclopsan:cherry:
arkadaşlar pazar günü hava kapalı diyolar. siz nasıl yapacaksınız?
:mrgreen:
Motobüs bekliyorduk.![]()
ben sana 5 liraya veririm merak etme...![]()
kesin çok eğleneceksiniz keşke gelebilseydimale:
Islanmak iyidir.:cat:
Gelmeme nedenin ne.:silent:
Gürkan Reis .Senin yandan görünüşün hiç fena değilmiş çok tatlı duruyorsun.:queen:
Siteye yeni üyeyim organizasyondan yeni haberim oldu ve bir hafta önceden yapılmış programım varale: