Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
Bugün bir kaç arkadaşıma daha danıştım 1500 ila 2000 km arasındadır düzgün bir rodaj dönemi dedi ve en az minimum 750-800 km ye kadar kesinlikle 50-60 geçme dedi ortalama 1000 km ye kadar sanırım bu şekilde kullanmaya devam edicem yanlız şu far canımı sıktı ya 87 lira istiyor fara vmaşaya ise 54 tl mi ne dedi :S hava filtresinide arkaya almadı gerek yok dedi su doluyormuş dedim öyle birşey olursa biz hallederiz dedi yokmu arkadaşlar bildiğiniz düzgün bir servis ist avrupa yakasında?
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar forumu okudum vede bu motoru almaya karar verdım..
size sorum şu olacak arkadaşlar?
bu motoru bugun 2.750 tl ye anahtar teslım verıyorlar ama sıtede TAVSİYE EDİLEN SATIŞ FİYATI - 2.262 TL (Yeni Model)
FİYATLARIMIZA KDV VE ÖTV DAHİLDİR

diyor yardımcı olursanzı sevınırım...
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
Dediğin fiyat vadeli fiyatsa vade farkı koymuş olabilirler kardeş, sitedeki fiyat peşin fiyatıdır bildiğim kadarıyla,

Ayrıca;

eğer ilgilenirsen temiz, 5.000 km'de 2006 model, 2008 çıkışlı var bu fiyatın neredeyse yarı fiyatına.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
merhaba arkadaşlar forumu okudum vede bu motoru almaya karar verdım..
size sorum şu olacak arkadaşlar?
bu motoru bugun 2.750 tl ye anahtar teslım verıyorlar ama sıtede TAVSİYE EDİLEN SATIŞ FİYATI - 2.262 TL (Yeni Model)
FİYATLARIMIZA KDV VE ÖTV DAHİLDİR

diyor yardımcı olursanzı sevınırım...

bence sıfır alma çoookk zarar edersin...piyasada 800-1000 tl arasında güzel motorlar var..bven sıfır aldığıma pişman oldum...sıfır motor satacaksan zarar edersin...
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
kardeşim bence sıfır al rodojını kendin yap zaten çin malı motor çok uzun vadede kullanamayacaksın ikinci el demek bence işe yaramayan demektir evet belki zararın olur ama sonuçta sen bunu binmek için alacaksın banada o fiyatlar dediler ama bizim eski komşumuz asya bayisi tanıdığım güvendiğim biri ben çok daha uygun fiyata aldım 0551 402 75 17 telefon numaram ara sanada yardımcı olurum ah birde servis olsa tanıdığım çok kıyak olacak :) geçen günde şaj konnektörü patlamış servis hemen evimin karşısında sağolsunlar garantiden değiştiriyorlar ama her seferinde 5tl işçilik alıyorlar :)))
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu topiği yine takip etmeye devam edicem.
Arkadaşlar Bugün İstanbula dönüyorum.Didimdeki 6-7 aylık serüvenim sonlandı.
Ama motorumu götürme gibi bi şansım olmadı.Otobüs şirketleri kabul etmedi.Karfo kutu falan dedi aşırı tuzlu..Didimde motorumu arkadaşıma emanet bırakmak zorunda kaldım.
Anca yazın gelip dolaşa dolaşa istanbula getiricem veya arkadaşa sattırıp parasını alıcam.
Ne diyelim sağlık olsun:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar motorumla pazar günü nişanlımı da alıp gezecektik.üzreimi giyindim motorun üzerini açtım bastım marşa ama motor çalışmıyor:silent: biraz daha uğraştım yokk..sinir oldum, çalışıyor ama stop ediyor bujiye falan baktım benzinde var ama motor çalışmıyor fazla uğraşıp akü bitsin istemedim birazda geç kaldığımdan dolayı bıraktım öylece...:pale: bugün sabah tekrar bindim tek marşta çalıştı :cat: ama çok sinirlendim, işime yarıyacağı zaman çalışmadı deli etti beni...yağmurda kullanmıştım bujiye su kaçtı heralde ateşleme yapmıyordu çünki...
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
3458p80hh8.jpg


Motorun bu arka kısmını sürekli bezle temizliyorum, direk hortumla su tutsam sonra da kurulasam herhangi bir arıza meydana gelir mi? Bu şekilde temizleyen var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
şans işi kardeşim komple A dan Z ye heryerine su tutanlar var hiç bişi olmuyor kimisi 2 damla su densin bozuluyor am sen her ihtimale karsı su tutma zaten motor yıkanmaz silinir
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
5
herkeze selamlar foruma yeni katıldım bende asya 150T 19A kullanıyorum motorsikleti alalı 45 günoldu modeli 2010 asyanın sitesinde fiyat olarak 2200 yazıyo fakat 2700 tl ye maloldu bana (nakit )ayrıca motorsikleti teslim aldıgım servis bana ilk etepta yokuşa fazla vurma dedi fakat ben iki kişiyle dik bir rampadaya vurdum banamısın demedi motorsiklet güçlü hız daha 90 nın üzerine çıkmadım marş da bir sorun olmadı 300 de servise gittim sadece yag degişti 20 tl kullanımı rahat tip olarakta güzel ben memnun kaldım almayı düşünenlere tavsiye ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:26 ----------

selam o sorun motorsikleti yeni almama ragmen bendede oldu ama serviste sorunu giderdiler servis adresini istersen veririm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:32 ----------

selam 2010 model harşey dahil anahtar teslim fiyayatı 2700 tl bilginize
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
5
valla bu motorsikleti almayı düşüneneler bence hiç düşünmesin hemen gidip alsın. en azından otobana çıktıgınız zaman diger araçlar sizi kaale alır.diger araçlarla birlikte gidebilirsiniz bu motorsikleti alırken özelliklerini pek araştırmadım fakat şimdi birkere daha iyiki bu motorsikleti almışım diyorum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun gece bekçisi...allah kaza bela vermesin.motorun daha yeni fazla zorlama, pek zorlamaya gelmiyor bizim motorlar...
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
5
selam teşekkürler allah hepimize kazasız kullanmayı nasip etsin.yanlız size tavsiyem kasksız trafige çıkmayın biryerde okumuştum kask kafanın kaportası yazıyodu
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
Merhabalar...

Motosiklet keyfine başlamak amaçlı 6 ay önce aldığım motorun yerine bir chopper almak istediğm için satıyorum.860 km de 2. bakımı zamanında yapılmıştır.

2 yıl muayeneden muaf ve 2 sene garanti kapsamındadır.

Temiz bir chopper ile takas olabilir.

Mtoru görmek isteyenler için ilan linki
http://www.sahibinden.com/doktordan_...XQQdisplayitem
 
Katılım
10 Mar 2010
Mesajlar
5
AMİN sagolasın hepimize inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:21 ----------

selam alix35 o dedigin sorun motorsikletim yeni olmasına ragmen bendede oldu hava filtresini çıkart kutunun içerisini temizle kapat filtreyi koyma.bende aynı sorunla servise gittim ordaki arkadaş filtreyi çıkardı herhangi bir sorun yaratırmı dedim hiçbirşey olmaz dedi.şimdi sorun yok tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst