Bugün bir kaç arkadaşıma daha danıştım 1500 ila 2000 km arasındadır düzgün bir rodaj dönemi dedi ve en az minimum 750-800 km ye kadar kesinlikle 50-60 geçme dedi ortalama 1000 km ye kadar sanırım bu şekilde kullanmaya devam edicem yanlız şu far canımı sıktı ya 87 lira istiyor fara vmaşaya ise 54 tl mi ne dedi :S hava filtresinide arkaya almadı gerek yok dedi su doluyormuş dedim öyle birşey olursa biz hallederiz dedi yokmu arkadaşlar bildiğiniz düzgün bir servis ist avrupa yakasında?