- Katılım
- 25 Şub 2010
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #21
race tipi duruşu olduğu için motorda uzun süreli sürüşde her racing gibi yorar benim kanımca(ama sana bakanları gördükçe gidiyo yorgunluğun falan):bounce:. V motor oluşu tork ve uzun yolda motoru yormama adına büyük avantajdır kardeşim.
:mrgreen: evet gözler üzerindeyken pek yorgunluk kalmaz bencede :mrgreen: sen bir GT250R kullanıcısı olarak başka bilgilerin varsa ve paylaşırsan sevinirim çünkü aklım iyice bu motorda şuanda :cat: