İlk Organızasyon ve Tatli Partısi Tüm Mt Davetlıdır

Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
yok öyle canın sagolsun eli boş gelirsen bak yolarım seni :mrgreen: birazcık parasıyla ısmarladık birazda hediye getirtisek tamamdır ben 100 kg olurum heralde :queen: antep fıstıklı her tatlı türü kabulümdür hediyemi isterim :queen: dur ya diger topicleri bi dolasıyım diger illerden kimler gelio bi bakiim he ilden bişi getirtiyim :queen: çingeneligim tuttu iyi mi :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
sevmem mi yaaa en güzel fıstıların ezmesini hemde :queen: ama ben kendim eziyorum :queen: gürkan abi korkut çölde susuz kalsa su yok ona :queen:

Öylemiiiii!!!!!Kız bende ıssız adaya düşsem yanıma üç şey olarak ne alırdım diye düşünüyordum.Şansını kaybettin.:p:queen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
tamm benim polisim de burda :p:p

onun her tarafı polis olsa kaç yazar :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

Öylemiiiii!!!!!Kız bende ıssız adaya düşsem yanıma üç şey olarak ne alırdım diye düşünüyordum.Şansını kaybettin.:p:queen:

çok üzüldüm anlatamam beni al beni al diye yalvarıyordum :queen: buldum yengeyi al beni al caglayı al :queen::queen: caglayla benimde ikinci isimlerimiz yengeyle aynı :queen: 3 tane bas belası 3 ü de adaş :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
onun her tarafı polis olsa kaç yazar :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------



çok üzüldüm anlatamam beni al beni al diye yalvarıyordum :queen: buldum yengeyi al beni al caglayı al :queen::queen: caglayla benimde ikinci isimlerimiz yengeyle aynı :queen: 3 tane bas belası 3 ü de adaş :queen:

Vaz geçtiiiiiiim Kimseyi almıyoruuuum.:p:queen:
Gürkan abiyi,Cem abiyi,Kycd Kadiri alacağım:p:queen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Kaçırdım yaw :( Ben anca 27 sinde öğleden sonra gidebileceğim.. Sağlık olsun.. Yiyeceklere afiyet olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
off fıstık sarma diil mi o , benim yerime de yiyin bol bol : ) yanında da portakal suyu yada sütlü dondurma mutlaka , süper oluyor ...ama kalorisi çok yüksek , duvara tırmanmayın sonra : )
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
off fıstık sarma diil mi o , benim yerime de yiyin bol bol : ) yanında da portakal suyu yada sütlü dondurma mutlaka , süper oluyor ...ama kalorisi çok yüksek , duvara tırmanmayın sonra : )

Tavsiye etmem Kapalı ve kalabalık bi ortamda o kadar kalori Allah korusun şeytan doldurur.:mrgreen:

Benim gelip gelmiyiceğim daha tam belli değil ama gelemessem herkeşe afiyet olsun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tavsiye etmem Kapalı ve kalabalık bi ortamda o kadar kalori Allah korusun şeytan doldurur.:mrgreen:


boşver böle şeler yazma burda , cıvık çok ... şimdi bu lafını alırlar döndürür dolaştırır her türlü saçma sapan bel altı espiriyi yaparlar : )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
fıstık sarma tepsisinde iki tane eksik var :mrgreen: olmaz amaa :queen: üçünü besini hepsini ben yicem :queen:

6888baklava.jpg


Baklavada 17 tane eksik var:p
Aydemir abi resimlerdekiyle aynı şekil değil demi full koruma gelicek eksiksiz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst