Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Hoca burda yok.. Galiba başka forumları karıştırıyor.. Allah onlarada yardımcı olsun![]()
En son sana suluk dedi, ama kendine hakaret olarak algıladı.:queen:
Sevdim ben hocayı, değişik biri.:queen: