Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
arkadaslar 2 güne kadar jinlun marauder almaya karar wermiştim 2500km de 2500liraya tertemizdi ama bu forumda iice araştırdıktan sonra wazgeçtim şimdii niyetim kkeeway 250cc honca cbf 150 yammaha ybr 150 motorlarına bakıorum 2500 3000 lira arası bişi bakıorum gördüğüm kadarıyla keewaylerde pek sorun yok kullanıcı ve bakım önemli... ben cruiser motor sewn biriyim ama adam akıllı mototr tecrübem yok we vitesli motorla başlıcam keeway iimidir? yoksa cbf150 weya ybr 150 mi önerirsiniz?

alakkanız için şimdiden teşekkürler ve izmirde keewayin servisi nasıldır?
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
26
selam arkadaslar bende keeway 250cc supershadow buldum..tavsiylerinizi bekliyorum...17000 de temiz motor bakimlari yapilmis...kullanan arkadaslardan rica ediyorum parca sikintisi oluyormu..almalimiyim almamalimi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emar ben de 17000 de bir keeway aldım fiyat kaç ben 2000 e aldım..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
26
emar ben de 17000 de bir keeway aldım fiyat kaç ben 2000 e aldım..

ustam ben 1500 e buldum ama daha almadim..aydindaki keeway servisi olan tamitci birakmis servisini..simdi aklim karisik...fiyat cok iyi ama parca sorunu yasarmiyim..izmir aydin arasi 1 saat...ustatlarimdan bilgi istiyorum 17000 de keeway ss bakimlari yapilmis masrafsiz almalimiyim almamalimli..yoksa keeway 150 sl mi almaliyim yada sifir mondial 250 mct mi....yardimlarinizi bekliyorum..baslangic motorum olacak...ehliyet yaz a alicam...yardimlarinizi bekliyorum..
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
arkadaslar eski kullanıcıların hepsi gitmiş gördüğüm kadarıyla.. ztn ilk msjlar 2005 de başlamış. bugune bi heycanı kalmamıs kimsenin biz tekrar başlayıp deneyerek görücez yeni nesil gibi olcaz heralde
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Selamlar supershadowcular,


Keeway iyi makinadır, bakarsanız sorun çıkartmaz merak etmeyin. Ana sayfada konu başlığını gördükçe ve arasıra girerek sizleri yanlız bırakmayacağımızdan emin olabilirsiniz. Bu arada Topic, sorunların az olmasından dolayı hareketsizdir. :cat:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
yardım

arkadaşlar bende bugün bi ss kullanıcısı oldum fakat bikaç sorunum var bunların başında depo kapağı geliyo bir adet depo kapağına ve debriyaj koluna ihtiyacım var en uygun nereden bulabilirim bu parçaları bu arada izmirde oturmaktayım başka motorların kapakları ve kolları da uyarmı örneğin bisanınki falan? :silent::silent:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
arkadaşlar benim motorda orta sehpa yok aldığım kişi bunlarda yok dedi doğrumu demiş yoksa var mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------

bi sorum daha olacak bildiğiniz çok sağlam bir pas sökücü varmı (zımpara hariç) :D bole sürdüğünde gıcırdatacak bişey arıyorum
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
bu motorlarda orta sehpa yok. alan arkadaşlara hayırlı olsun.eğer motorun eski sahipleri iyi bakmışlarsa ve motoru hırpalamadan kullanmışlarsa hiçbir sorun olmaz.Bu motorlar emsallerine göre çok sağlam makinalar benim motor şu anda 23450 km de ve hala taş gibi şu ana kadar ciddi bir sorunla karılaşmadım.
kullanılmış motor alacak arkadaşlar motorun km sinden önce daha önceki sahibinin motoru nasıl kulandıkları bakımlarını zamanında yapıp yapmadıkları konusunda araştısınlar bu bilgiler km den daha önemli çünki
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
haydaaaaaa:((

:pr::pr: ya motorun kapış pompasının körüğü yırtılmış gaz verince benzin atıyo dışarı ne yapabilirim o parça da satılmıyo adamlar komple karbüratör gönderiyo nasıl iş bu yaa:salut::salut::salut::pale:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bu motora katalogda tavsiye edilen buji ngk d7ea görünüyo ama ngk nın stoklarında bu kodda bir buji yok dio adamlar iridyumun fiyatları 25 lira ile 30 lira arasıymış ama 4 lira yazan arkadaşlar var onlar kullandıkları bujinin iridyum olduklarından emin mi acaba? çünkü soledikleri fiyata sadece nngk nın normal bujileri var. bu arada topic çok ölü kimsede ses yok:silent:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Arkadaşlar sorduğunuz soruların tümünün cevapları geçmiş sayfalarda var. Eski bir Supershadow kullanıcısı olarak, zamanında tüm bu soruların cevaplarını yazmıştık. Neden "armut piş ağzıma düş" işi yapıyorsunuz? cevap yazmazsak, konu çok hareketsiz denecek. Ama cevaplar yazıyor kitap gibi burası okuyun lütfen.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
:(

Arkadaşlar sorduğunuz soruların tümünün cevapları geçmiş sayfalarda var. Eski bir Supershadow kullanıcısı olarak, zamanında tüm bu soruların cevaplarını yazmıştık. Neden "armut piş ağzıma düş" işi yapıyorsunuz? cevap yazmazsak, konu çok hareketsiz denecek. Ama cevaplar yazıyor kitap gibi burası okuyun lütfen.

116 sayfanın %80 ini okudum bundan emin olabilirsin ama benim vaktim vardı. burada yeni olanlardan 116 sayfayı okumasını beklemen de biraz insafsızlık olur cvp vermek çok zor olmasa gerek hee dersenki sizlere yardımcı olmak zoruma gidiyo uğraşın biraz ! ve bundan zevk alacaksan canın saolsun ne diim ozman tek temennim buradaki diğer kullanıcıların da senin düşüncene sahip olmaması olur...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Motorumu almadan önce 2 haftada okudum tüm sayfaları, bir çırpıda değil, parça parça, eşimin doğum yapmış olmasına, baktığımız yeni bir bebeğimiz olmasına, akşamları iş yorgunu gelip okumama rağmen, ilk okumam 2 hafta sürdü, sonra her müsait oluşumda tekrar tekrar dönüp, hızlı turlarla, sadece aradığım konunun bulunduğu sayfayı okudum. Ben başardım ve zor değildi. Zaten cevabını yazmış olan insanlardan aynı şeyi tekrar tekrar sorup, ileride karşılaşabileceğim asıl soruların cevaplarını almak için kredimi tüketmemek istedim. Bu benim düşüncemdi. Bilmem anlatabildimmi?



116 sayfanın %80 ini okudum bundan emin olabilirsin ama benim vaktim vardı. burada yeni olanlardan 116 sayfayı okumasını beklemen de biraz insafsızlık olur cvp vermek çok zor olmasa gerek hee dersenki sizlere yardımcı olmak zoruma gidiyo uğraşın biraz ! ve bundan zevk alacaksan canın saolsun ne diim ozman tek temennim buradaki diğer kullanıcıların da senin düşüncene sahip olmaması olur...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar önceki yazılıp çizilenler hiç okunmuyorcasına aynı sorular tekerrür ediyor! Bende aynı hatırlatmayı her yeni sayfada yapıyorum,kusura bakmayın :)
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
Fren sistemine yapılabilecek az masraflı hiç bir çözüm ben bulamamıştım. Yapılması gereken motosikleti iyi tanıyıp,sınırları dahilinde risk almadan kullanmak oluyor.:bounce:

cr7 hsa ngk buji her motosiklet servisinde var. 7 numara resistanslı scooter bujisi (ince uçlu) derseniz usta anlacaktır. Sorunsuz çalışır.Tanesi 4 ytl. Benzini dışarı kaçırma olayınıda sanattan anlayan usta biraz uğraşırsa çözer karburatoru komple satın almaya gerek yok.
whitehair bu motosikletin eski kullanıcılarından,saygın bir arkadaştır.Söylediği gibi parça analizleri ve yorumları tekrarlanan sıklıkla yazılmıştır.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
3
Merhabalar.Supershadow sahibiyim. 1 depo benzinle şu ana kadar en fazla 80 km gidebildim. Acaba motorumdaki problem neyden kaynaklıdır? Hava filtresini temizlettim,hava ayarı,subap ayarı yeni yapıldı,motorun gidişinde ya da çalışmasında hiçbir problem yok...çok sağlıklı çalışıyor ve gidişi çok iyi,ancak yakıt problemi neyden kaynaklıdır bir türlü çözemedim...Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Merhabalar.Supershadow sahibiyim. 1 depo benzinle şu ana kadar en fazla 80 km gidebildim. Acaba motorumdaki problem neyden kaynaklıdır? Hava filtresini temizlettim,hava ayarı,subap ayarı yeni yapıldı,motorun gidişinde ya da çalışmasında hiçbir problem yok...çok sağlıklı çalışıyor ve gidişi çok iyi,ancak yakıt problemi neyden kaynaklıdır bir türlü çözemedim...Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

Bu işte bir yanlışlık var gibi geliyor 1 depo benzin = 80 km ::156::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst