Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #21
teşekürler komşuHayırlı olsun abi Antep başkanlığın:rendeer:
buyur gel...ben varım![]()
hatta sırf mutfak kültürü için antep gezisi planlıyorum baharda...sonra catlayıp orda kalabilirm![]()
tamam olur çay dedıgın şey zahtermi..ben o fıstık ezmesinden ayrı bir kutu istiyorum ve bu konuda ciddiyim :mrgreen: antepe iş için gelmiştim grand antepte kalmıstım kac sene gecti hala tadı damagımda yemeklerinde o ezmelerinde :mrgreen: birde kekik cayı gibi bi çay vardı ama adı farklı birseydi unuttum onun :mrgreen:
yok bu hamurdan..off yaaa, akşamın bu saatinde, tam da en acıkmış halimde de bunlar gösterilmez ki... şimdi olsa burda, tepsinin bir tarafından girer, diğer tarafından çıkardım da bana mısın demezdim. tatlı olsun, çamurdan olsun...
görüşelim..İl sorumluluğuna hızlı bir başlangıç
Orada görüşürüz :wiinkk:
pazar günu görüşelim o zaman dost..abi akşam akşam gördük tatlıları şimdi nasıl beklıyeceğiz fuar gününü ya antepte askerlık yaptım tatlıların tadı hala damağımda bu arada il sorumluluğu görevınız hayırlı olsun :rendeer:
buyur gel 27 başimın üstünde yerın varorda sızlerın yanında olmak ısterdım
basarılar yenı gorevın hayırlı olsun ızmırden slm lar 27 ye sevgıler
aman bayılmaayılana gazoz bayılana tatlıo gün orda olucam
![]()
valla bendeBende cumartesi mi pazr mı gitsem diye düşünüyoduum ve aniden karar verdimordayım şu yeşil baklavaya bitiyorum
![]()
Bende c.tsi mı pazar mı diye karar veremedim pazar çok fazla yogun olur niye düşünüyorum.Resimler çok karika gözukuyor :queen::queen:
bencede..