Selam bir konu hakkında yardım almak istiyorum ???

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Öncelikle selam.Bayağıdır bu sitedeyim ama kendimi tanıtayım.Ben 20 yaşında,Amasya Üniversitesi'nde 2 yıllık pazarlama programı okumaktayım.Motorum mondial zat150.Ehliyet sınavına 13 şubatta girdim , inşallah mart sonu gibi ehliyetim elimde olacak.Sıra geldi korumaya , yarın mont ve kask almak istiyorum.Şu iki ürünü soracaktım almalımıyım ?

1- http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_naoki_team_ceket-978-72-41.html



2-http://www.motomaxonlineshop.com/main/nzi_helix_fx2_kapali_kask_mat_siyah-309-0-72.html



Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sen İstanbul'damısın hala Sinan? Hele bana onu de bakayım?
Buradaysan seni bir yere yönlendireceğim..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
hala buralarda isen sırkecıye uğra bır bak derım ben canlı alışverişten yanayım
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
arkadaşım,

linkini verdiğin ürünleri kullanmadığım için, haksız yere kötülemiş olmak istemem. dikkatimi çeken noktalar:

- beğendiğin ceketin omuz, sırt, dirsek korumaları YOK, bunları koymak için cep var. korumaları ayrıca alman gerekir.
- kask kritik bir konu, yerinde olsam tüm imkanlarımı zorlar ve alabileceğim en pahalı kaskı satın alırım. kask alırken mutlaka denemek şart.
- motoru kışın kullanmam diyorsan, fileli yazlık mont al. ilkbahar ve sonbaharda içine sıkı giyinip tek montla işi çözersin.
içi çıkarılabilen montlar üç mevsim ok; fakat yazın pişiyorsun ve mutlaka yazlık monta ihtiyaç duyuyorsun.

sirkeci doğru adres... kızıltoprak ve hasanpaşa'daki mağazalara da bakmamazlık etme, indirim kampanyaları falan derken güzel fırsatlar çıkabilir. gezmek, dolaşmak, araştırmak lazım ve her şeyden önemlisi, üzerinde denemek gibisi yoktur.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
arkadaşım,

linkini verdiğin ürünleri kullanmadığım için, haksız yere kötülemiş olmak istemem. dikkatimi çeken noktalar:

- beğendiğin ceketin omuz, sırt, dirsek korumaları YOK, bunları koymak için cep var. korumaları ayrıca alman gerekir.
- kask kritik bir konu, yerinde olsam tüm imkanlarımı zorlar ve alabileceğim en pahalı kaskı satın alırım. kask alırken mutlaka denemek şart.
- motoru kışın kullanmam diyorsan, fileli yazlık mont al. ilkbahar ve sonbaharda içine sıkı giyinip tek montla işi çözersin.
içi çıkarılabilen montlar üç mevsim ok; fakat yazın pişiyorsun ve mutlaka yazlık monta ihtiyaç duyuyorsun.

sirkeci doğru adres... kızıltoprak ve hasanpaşa'daki mağazalara da bakmamazlık etme, indirim kampanyaları falan derken güzel fırsatlar çıkabilir. gezmek, dolaşmak, araştırmak lazım ve her şeyden önemlisi, üzerinde denemek gibisi yoktur.


Bilgin için teşekkür ederim.Bugun gittim sirkeci motomax'a. Dediğin gibi koruma yokmuş o montta.Bering marka bir mont aldım %20 lik indirimle 160 tl'ye.Dediğim kaskı aldım oda indirimle 48 tl'ye geldi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:25 ----------




 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bilgin için teşekkür ederim.Bugun gittim sirkeci motomax'a. Dediğin gibi koruma yokmuş o montta.Bering marka bir mont aldım %20 lik indirimle 160 tl'ye.Dediğim kaskı aldım oda indirimle 48 tl'ye geldi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:25 ----------





Hayırlı olsun yeni korumaların :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst