- Katılım
- 22 Kas 2008
- Mesajlar
- 244
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selam.Bayağıdır bu sitedeyim ama kendimi tanıtayım.Ben 20 yaşında,Amasya Üniversitesi'nde 2 yıllık pazarlama programı okumaktayım.Motorum mondial zat150.Ehliyet sınavına 13 şubatta girdim , inşallah mart sonu gibi ehliyetim elimde olacak.Sıra geldi korumaya , yarın mont ve kask almak istiyorum.Şu iki ürünü soracaktım almalımıyım ?
1- http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_naoki_team_ceket-978-72-41.html
2-http://www.motomaxonlineshop.com/main/nzi_helix_fx2_kapali_kask_mat_siyah-309-0-72.html
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
1- http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_naoki_team_ceket-978-72-41.html
2-http://www.motomaxonlineshop.com/main/nzi_helix_fx2_kapali_kask_mat_siyah-309-0-72.html
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.