Bir saniye hata ve kaza...

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla keşke baştan deseymişim onu ama bazı şeyler zaman geçtikçe çok zorlaşır:cat:

Neyse bu söylediklerimi yanlış bi yere cekmeyin konuda burda kapansın artık.

Çekilecek bir tarafı yok bu yazının diğer yazdıkların da tam isabetli gayet net yazılar,çekmeye gerek yok.
Açık şekilde fikrini söyleyip millete bulaşmasaydın,hem fikrinden yararlanma imkanı olurdu bu kadar da laf salatası olmazdı.:wiinkk::cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Çekilecek bir tarafı yok bu yazının diğer yazdıkların da tam isabetli gayet net yazılar,çekmeye gerek yok.
Açık şekilde fikrini söyleyip millete bulaşmasaydın,hem fikrinden yararlanma imkanı olurdu bu kadar da laf salatası olmazdı.:wiinkk::cat:

Kimseye bulaşdığım yok tekrar söylüyorum fikrimde gidonun dönmeyeceği yönündeki bunu ilk mesajımda belirttim zaten anlamak için alim olmaya gerek yok:cat:

Ve yine tekrar ediyorum kapatalım bu tartışmayı zaten çok yapıcı olmadı devam edersekde bundan daha iyi olmayacak:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Nereye bakarsan oraya gidersin. Daldigi kesin. Ne viraj sert ne hizi yuksek.

tam ben "her kafadan yine bir sürü ses çıkacak. sürekli olarak tartışıldığı halde anlaşılmamış çiğ bir konu... "fiian diye düşünürken yine eskilerden aklıbaşında biri çıktı.

kimse kusura bakmasın ama eskiler anlatırdı biz o zaman yeniydik, okurduk, dinlerdik, anlamaya çalışırdık.
yeni üyeler gerçekten ne okuyor, ne araştırıyor ne de tartışmaya gerek görüyor( bir kaç arkadaş hariç )

ya da aklında tutmaya gerek görmüyor bile.

daha geçenlerde coq olsun, başka üstadlar olsun bas bas anlatmaya çalıştılar ama adamın aklı başka yerde :pr::pr:

biliyorsan konuş ilham alsınlar
bilmiyorsan sus, adam sansınlar

vecizesi cuk diye oturdu buraya :bounce:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
her forum topiğine mesaj yazmak gerekiyo mu gerçekten ?
topikler bilmediğini öğrenmek, bildiğini paylaşmak için var.
hayatında belli bi süratin üzerinde viraj yapmamış arkadaşlar neden bu konularda yorum yapmak zorunda hissediyolar kendilerini ???
tecrübesi olanlar yorumlarını yazsa da ortalıkta dolaşam mesaj kirliliği olmadan bişeyler alınabilse şu platformdan keşke...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her forum topiğine mesaj yazmak gerekiyo mu gerçekten ?
topikler bilmediğini öğrenmek, bildiğini paylaşmak için var.
hayatında belli bi süratin üzerinde viraj yapmamış arkadaşlar neden bu konularda yorum yapmak zorunda hissediyolar kendilerini ???
tecrübesi olanlar yorumlarını yazsa da ortalıkta dolaşam mesaj kirliliği olmadan bişeyler alınabilse şu platformdan keşke...

Nereden biliyorsun 125 cc'lik makine ile ile yapmadığını, bir tek sen mi viraja girdin.:bounce:
Bana göre de sen mesaj kirliliği yapıyorsun,hatta küçümseme ve ben ustayım edalarıyla mesaj yazmak büyüklükse sen de motorun da büyük olsun.

Viraja girerken gördüğün yere ilerlersin,yatma açısı ve gidon açısı da dümdüz olmaz. Bunları Today kullanan da 1000rr kullanan da bilir. Böbürlenip sizden mi örnek alacam demekle hakaret edersin ve cavabını alırsın.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Nereden biliyorsun 125 cc'lik makine ile ile yapmadığını, bir tek sen mi viraja girdin.:bounce:
Bana göre de sen mesaj kirliliği yapıyorsun,hatta küçümseme ve ben ustayım edalarıyla mesaj yazmak büyüklükse sen de motorun da büyük olsun.

Viraja girerken gördüğün yere ilerlersin,yatma açısı ve gidon açısı da dümdüz olmaz. Bunları Today kullanan da 1000rr kullanan da bilir. Böbürlenip sizden mi örnek alacam demekle hakaret edersin ve cavabını alırsın.

yukarıdaki mesajımı sana yönelik yazmadım arkadaşım. ayrıca ben ideal anlamda viraj yapmayı bilmiyorum, henüz pist eğitimi almadım alana ve yeterince pratik yapana kadar da biliyorum demeyeceğim.
dediğin doğrudur 125 cc ile de 50cc ile de viraja girersin, pegleri ve hatta dizini bile asfalta değdirebilirsin nitekim beraber yol yaptığımız bazı arkadaşlarımız, kullandıkları motor cc si daha küçük olsa bile öndedirler. bunun tek sebebi de daha iyi viraja girebilmeleridir.

ama bunun benim söylediğimle bi ilgisi yok. 220 km/h ile viraja girmek herhalde 120 ile girekten farklıdır bunu da yaşayan yapan bilir. ben o bilenlerden değilim ama öğrenmeye çalışıyorum öğrenirken de yapmadığım şeyin ahkamını kesmiyorum demek istediğim buydu.
biraz sakin lütfen...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herneyse kendi fikrin varsa biz yararlanalım, gelişime açık bir fikrin varsa da onun yeri burası değil. Video paylaşımı burası herkez doğru bildiğini açıklamakta serbest, ne sen,ne ben hiçkimse büyük konuşup diğerlerine sınırlama koyamayız.Saygılar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

Bence telefonu çaldı ondan düştü:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Herneyse kendi fikrin varsa biz yararlanalım, gelişime açık bir fikrin varsa da onun yeri burası değil. Video paylaşımı burası herkez doğru bildiğini açıklamakta serbest, ne sen,ne ben hiçkimse büyük konuşup diğerlerine sınırlama koyamayız.Saygılar.

elbette kimse kimseyi sınırlayamaz ama şunu belirteyim:
ben öyle eski motorcu değilim 2006 da başladım. 125 lik vitesli bi mondialim, en dandiğinden (öyle böyle değil 10-15 liralık karpuzlardan) bir kaskım vardı ve de çevremde motosikletle haşır neşir bi adam yoktu.
3-5 ucundan bucağından bişeyler öğrendiysem, Allah'a çok şükür 50 bine yakın kilometreyi kazasız belaız atlattıysam bunda MT forumunun önemi büyüktür. Donald Duck'ın yazılarıyla başladım öğrenmeye, önce korunmanın önemini anladım, her fırsatta ekipman eksikliğimi giderdim sonrasında da temel sürüş eğitim yazılarıyla kendi kendime pratik yaptım.
buradaki yazılarla motorumdaki teknik sıkıntıları hallettim, parça buldum fikir aldım.
sonrasında birazcık tecrübelenip hacim büyütünce işin renginin nasıl değiştiğini, virajların öncekine göre nasıl farklı bi şekilde hızla tükendiğini, reaksiyon süresinin ne kadar kısaldığını, durmak için hangi freni nasıl kullanmam gerektiğini yine ağırlıklı olarak bu forumdaki topiklerle öğrenmeye çalıştım.
SS kullanan kimi tecrübeli arkadaşların videolara yaptıkları yorumları takip ettim ve onların yazılarını buldukça hala takip ediyorum. ama bi çok topiği de bi çok mesajıda ilk satırından sonra okumuyorum. buna adam beğenmemek derseniz bişey demem belki de öyledir. ama herkesin vakti aynı değerde değil.

bu kadar uzun anlatmaya çalıştığım şuydu sadece : evet fikir paylaşmak serbest ama paylaşılan fikrin birilerinin işine yaraması daha önemli. değerli bilgileri laf kalabalığı arasında yitirmemek de daha bi önemli.

şahsi algılama lütfen yeri gelmişken bu konu hakkındaki düşüncemi belirttim. herkese keyifli forumlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------

[/COLOR]Bence telefonu çaldı ondan düştü:queen:

mantıklı aslında:) bi kez tlf. arka cebimdeydi ve titreştiği zaman irkilip tüm dikkatimi kaybetmiştim. boş bulunma meselesi bi anlamda.
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Yahu arkadas bu forum böyle degildi yaa. ilk üye oldugum zamanlar hatirliyorumda. ki o zamanlarda essek kadar büyük motorlar kullaniyordum ama baktimki bilgi birikimi gercekten asmis abilerimiz, arkadaslarimiz vardi boynumuz kildan inceydi, yada okumayi daha cok seviyordum. halada ayni okumayi daha cok seviyorum. ama artik tadi ciddi anlamda bozulmaya basladi. cünkü gercekten seviyesiz vede sinir bozucu muhabbetler dönmeye basladi forumda.
söyle bi göz atiyorum neler yazmislar felan diye, birileri gercekten dogru seylerden söz ediyor dili döndügünce, arkadaslarina faydali olabilmek maksatli. birileri ordan kalkiyor sacmasapan biseyler uyduruyor aksini idda ediyor felan. birisi geyik pesinde... cocuk parki burasida zaten bizde burda coluk cocukla laf yaristiriyoruz. yapmayin arkadaslar böyle seylere firsat vermeyin konusturmayin sunlari sussunlar. yada muhattabinizi iyi secin. yazarken 2 kere düsünün arkadaslar, karsida arkadas lafi belki kafasiyla degilde burnuyla anliyordur, sonra birde nezle felan olur offf diyorum o zaman salya sümük birbirine karisir. motorcu insan temiz insandir bulasmaz kimseye, saygilidir vede hosgörülüdür. gercek motorcu gibi hissedenler ne demek istedigimi gayet iyi anladilar. sevgiler
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu arkadas bu forum böyle degildi yaa. ilk üye oldugum zamanlar hatirliyorumda. ki o zamanlarda essek kadar büyük motorlar kullaniyordum ama baktimki bilgi birikimi gercekten asmis abilerimiz, arkadaslarimiz vardi boynumuz kildan inceydi, yada okumayi daha cok seviyordum. halada ayni okumayi daha cok seviyorum. ama artik tadi ciddi anlamda bozulmaya basladi. cünkü gercekten seviyesiz vede sinir bozucu muhabbetler dönmeye basladi forumda.
söyle bi göz atiyorum neler yazmislar felan diye, birileri gercekten dogru seylerden söz ediyor dili döndügünce, arkadaslarina faydali olabilmek maksatli. birileri ordan kalkiyor sacmasapan biseyler uyduruyor aksini idda ediyor felan. birisi geyik pesinde... cocuk parki burasida zaten bizde burda coluk cocukla laf yaristiriyoruz. yapmayin arkadaslar böyle seylere firsat vermeyin konusturmayin sunlari sussunlar. yada muhattabinizi iyi secin. yazarken 2 kere düsünün arkadaslar, karsida arkadas lafi belki kafasiyla degilde burnuyla anliyordur, sonra birde nezle felan olur offf diyorum o zaman salya sümük birbirine karisir. motorcu insan temiz insandir bulasmaz kimseye, saygilidir vede hosgörülüdür. gercek motorcu gibi hissedenler ne demek istedigimi gayet iyi anladilar. sevgiler

:farao::farao::farao::farao::farao::p:p:p:p:p
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
acaba aklında başka neler vardı dikkatsizlik başka birşey değil
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Nereden biliyorsun 125 cc'lik makine ile ile yapmadığını, bir tek sen mi viraja girdin.:bounce:
Bana göre de sen mesaj kirliliği yapıyorsun,hatta küçümseme ve ben ustayım edalarıyla mesaj yazmak büyüklükse sen de motorun da büyük olsun.

Viraja girerken gördüğün yere ilerlersin,yatma açısı ve gidon açısı da dümdüz olmaz. Bunları Today kullanan da 1000rr kullanan da bilir. Böbürlenip sizden mi örnek alacam demekle hakaret edersin ve cavabını alırsın.

merak ettim de, hoşgörürsün umarım;

kaç senesinden beri ehliyetin var?
kaç senesinden itibaren motosiklet kullanıyorsun?
kaç senesinden beri "apaçi motorcu DEĞİLSİN"??

en uzun kattettiğin mesafe kaç km? hangi mevsim? kaç saatte bitirdin? hangi güzergah?
maximum kaç Nm torka hakim oldun ? ( cc umurumda değil, 1100cc cruiser bile 600 lük nakeddan daha az torklu)

en yüksek kaç km hız gördün ( artçı veya rider )
artçılı en uzun mesafen?
şehir içi toplam kaç km tecrüben var?
şehir dışı toplam kaç km tecrüben var?
dağ tırmanış ve iniş kaç km tecrüben var?
asfalt/ şose kaç km tecrüben var?
senin hiç kıskançlık etmediğin oldu mu?

merak işte, cevaplarsan sevinirim. çünkü sana söylemek istediğim bir cümlem var ve cevabına göre ya nokta koyacağım ya da üç nokta!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------

Yahu arkadas bu forum böyle degildi yaa. ilk üye oldugum zamanlar hatirliyorumda. ki o zamanlarda essek kadar büyük motorlar kullaniyordum ama baktimki bilgi birikimi gercekten asmis abilerimiz, arkadaslarimiz vardi boynumuz kildan inceydi, yada okumayi daha cok seviyordum. halada ayni okumayi daha cok seviyorum. ama artik tadi ciddi anlamda bozulmaya basladi. cünkü gercekten seviyesiz vede sinir bozucu muhabbetler dönmeye basladi forumda.
söyle bi göz atiyorum neler yazmislar felan diye, birileri gercekten dogru seylerden söz ediyor dili döndügünce, arkadaslarina faydali olabilmek maksatli. birileri ordan kalkiyor sacmasapan biseyler uyduruyor aksini idda ediyor felan. birisi geyik pesinde... cocuk parki burasida zaten bizde burda coluk cocukla laf yaristiriyoruz. yapmayin arkadaslar böyle seylere firsat vermeyin konusturmayin sunlari sussunlar. yada muhattabinizi iyi secin. yazarken 2 kere düsünün arkadaslar, karsida arkadas lafi belki kafasiyla degilde burnuyla anliyordur, sonra birde nezle felan olur offf diyorum o zaman salya sümük birbirine karisir. motorcu insan temiz insandir bulasmaz kimseye, saygilidir vede hosgörülüdür. gercek motorcu gibi hissedenler ne demek istedigimi gayet iyi anladilar. sevgiler

yüreğimden yüreğine bir sıcaklık değdi mi? :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------

Gazı varmış,çıkarayım derken gaza gelmiş.

ah be ustam, gel gör beni aşk neyledi...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------

Herneyse kendi fikrin varsa biz yararlanalım, gelişime açık bir fikrin varsa da onun yeri burası değil. Video paylaşımı burası herkez doğru bildiğini açıklamakta serbest, ne sen,ne ben hiçkimse büyük konuşup diğerlerine sınırlama koyamayız.Saygılar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

Bence telefonu çaldı ondan düştü:queen:

kaliteli ve koruma ekipmanını gerçek sektörü kabul etmiş HİÇ BİR MARKADA RUHSAT CEBİ DAHİL telefon, anahtar vs cebi göremezsiniz....

bilin bakalım neden?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
merak ettim de, hoşgörürsün umarım;

kaç senesinden beri ehliyetin var?
kaç senesinden itibaren motosiklet kullanıyorsun?
kaç senesinden beri "apaçi motorcu DEĞİLSİN"??

en uzun kattettiğin mesafe kaç km? hangi mevsim? kaç saatte bitirdin? hangi güzergah?
maximum kaç Nm torka hakim oldun ? ( cc umurumda değil, 1100cc cruiser bile 600 lük nakeddan daha az torklu)

en yüksek kaç km hız gördün ( artçı veya rider )
artçılı en uzun mesafen?
şehir içi toplam kaç km tecrüben var?
şehir dışı toplam kaç km tecrüben var?
dağ tırmanış ve iniş kaç km tecrüben var?
asfalt/ şose kaç km tecrüben var?
senin hiç kıskançlık etmediğin oldu mu?

merak işte, cevaplarsan sevinirim. çünkü sana söylemek istediğim bir cümlem var ve cevabına göre ya nokta koyacağım ya da üç nokta!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------



yüreğimden yüreğine bir sıcaklık değdi mi? :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------



ah be ustam, gel gör beni aşk neyledi...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------



kaliteli ve koruma ekipmanını gerçek sektörü kabul etmiş HİÇ BİR MARKADA RUHSAT CEBİ DAHİL telefon, anahtar vs cebi göremezsiniz....

bilin bakalım neden?


degmezmi be yürekce... herkez neyin ne oldugunu biliyor zaten rahat olun:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merak ettim de, hoşgörürsün umarım;

kaç senesinden beri ehliyetin var?
kaç senesinden itibaren motosiklet kullanıyorsun?
kaç senesinden beri "apaçi motorcu DEĞİLSİN"??

en uzun kattettiğin mesafe kaç km? hangi mevsim? kaç saatte bitirdin? hangi güzergah?
maximum kaç Nm torka hakim oldun ? ( cc umurumda değil, 1100cc cruiser bile 600 lük nakeddan daha az torklu)

en yüksek kaç km hız gördün ( artçı veya rider )
artçılı en uzun mesafen?
şehir içi toplam kaç km tecrüben var?
şehir dışı toplam kaç km tecrüben var?
dağ tırmanış ve iniş kaç km tecrüben var?
asfalt/ şose kaç km tecrüben var?
senin hiç kıskançlık etmediğin oldu mu?

merak işte, cevaplarsan sevinirim. çünkü sana söylemek istediğim bir cümlem var ve cevabına göre ya nokta koyacağım ya da üç nokta!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------



yüreğimden yüreğine bir sıcaklık değdi mi? :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------



ah be ustam, gel gör beni aşk neyledi...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------



kaliteli ve koruma ekipmanını gerçek sektörü kabul etmiş HİÇ BİR MARKADA RUHSAT CEBİ DAHİL telefon, anahtar vs cebi göremezsiniz....

bilin bakalım neden?

Hiçbirini okumadım,ne kadar basit bir yazı olduğunu tahmin ediyorum.
:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst