Selamlar..
Bayadır..Giremiyorum siteye ve topaça..Gçrdüğüm gibi kimsede girmiyo:cyclopsan
Bizim motorların hava filtre fiyatını bilen varmı..:silent:
5-10 tl arası bişeydi..ben de yeni filtre alıcam yine su doldu, motor gaz yemiyor hava filtersi 1-2 cm su dolmuş delik açtık alttan ama hala kurumadı filtre..artık yağmurda kullanmıyorum bende...
evet bende arka tarafa aldıracam.ustanın biri olur diyor biri olmaz diyor..:silent:
aynı motorun 2009 modelinde oluyorsa 2006 sına da uyar kasa aynı zaten...bende akşam söküp sobanın yanında kurutucam filtreyi...:cat:
evet emrah yeri hazır sadece hortum arkaya doğru uzayacak başka bi zorluğu yok...ben alıcam kendim takmaya çalışcam takamassam götürcem ustaya..adamlar en ufak bişeye para istiorlar...
Bende aynı şekilde düşünüyorum.Gitmiorum artık zaten ne olursa kendim yapmaya çalışıyorum
Yakında bende bi tamirane açicam :mrgreen:
aç valla bende getiririm motoru sana...katkımız olur değil mi..:queen:
2 ay önce sibop ayarı için bırakmıştım ön siperlik camının tırnaklarını kırmışlar bişey demedim...sonra baktım arka çamurluğuda çatlatmışlar..iyice sinir oldum...
Merhaba arkadaşlar bugün as 150 t-19a model motosikletimi almış bulunmaktayım uzun süren bir araştırma neticesinde en doğru kararı aldığımı düşünüyorum pazartesi ruhsat işlemleri bitecek teslim alacam olumlu ve olumsuz yorumlarımı sizinle paylaşacağım yanlız şunu belirtmek isterim arka frenin kampana olması çok çoook daha iyi bu üründe disk değil diye takılmayın arka disk fren olduğu zaman bu tür scooter motorlarda klitler ve motoru savurur büyük motorlarda bile herzaman kampanadır disk frene güvenmeyin derim onun haricinde motor zaten ortada tabiki italyan motorları ile kıyaslamayada kalkmayın sakın ama türkiye şartlarında alabileceğiniz parçası ucuz yakıtı ekonomik ve gösterişli aynı zamandada fiyatı ideal olsun diyorsanız doğru ürün derim...! bu arada ürünü sıkı bir pazarlık ile 1900 tl civarında aldım almak isteyenlere yardımcı olurum...!
lanet olsun ya arka stopumun sağ tarafından yaklaşık 5 sntm çapında kırıldı kaç paradır arkadşlar bilgisi olan varmı komple stopu değişmeye kalksak
Hayırlı olsun bolubeyli bende bugün akşam teslim aldım inş kazasız belasız kullanırız bu arada 5-6 km lik bir ısınma turları attım hemen izlenimlerimi paylaşmak istiyoruz sizlerle öncelikle motor beklediğimden çooook çoooook daha muhteşem çıktı ağarlığı oturaklığı muhteşem motoru süper ve konforu harika verdiğim paraya değecek bir motor aldığım için çok sevinçliyim60km yi geçmedim ilk 1000 dede geçmeyi düşünmüyorum 15-20 arası deposu doluyor sanırım attığınız benzinin oktanına göre değişiyor yanlız aldığım servise güvenmiyor karşıda asya yakasında tanıdık bir servis var oraya gidecem biraz uzak ama idare edicez motor boşta giderken hafif bir cıslama sesi geliyor ve göstergede sağ altta kırmızı bir ışık yanıp sönüyor ara sıra o ne anlama geliyor bilmiyorum arka frende biraz zayıf gibi geldi bunları serviste dile getirecem ve hava filtresinide arkaya takdığımız zaman çok daha süper olacak ama motor gerçekten mükemmel 2tane daha arkadaşım aynısından alacak
![]()