Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Selamlar..
Bayadır..Giremiyorum siteye ve topaça..Gçrdüğüm gibi kimsede girmiyo:cyclopsan
Bizim motorların hava filtre fiyatını bilen varmı..:silent:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Selamlar..
Bayadır..Giremiyorum siteye ve topaça..Gçrdüğüm gibi kimsede girmiyo:cyclopsan
Bizim motorların hava filtre fiyatını bilen varmı..:silent:

5-10 tl arası bişeydi..ben de yeni filtre alıcam yine su doldu, motor gaz yemiyor hava filtersi 1-2 cm su dolmuş delik açtık alttan ama hala kurumadı filtre..artık yağmurda kullanmıyorum bende...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
5-10 tl arası bişeydi..ben de yeni filtre alıcam yine su doldu, motor gaz yemiyor hava filtersi 1-2 cm su dolmuş delik açtık alttan ama hala kurumadı filtre..artık yağmurda kullanmıyorum bende...

ben 15 günde 1 filtreyi çıkarıp bi güzel kutuyu temizliyorum.Filtreyide saç kurutma makinasıyla güzelce kurutuyorum:)

Ama filtreyi arkaya aldırmam lazım böylede olmuyo..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
evet bende arka tarafa aldıracam.ustanın biri olur diyor biri olmaz diyor..:silent:
aynı motorun 2009 modelinde oluyorsa 2006 sına da uyar kasa aynı zaten...bende akşam söküp sobanın yanında kurutucam filtreyi...:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
evet bende arka tarafa aldıracam.ustanın biri olur diyor biri olmaz diyor..:silent:
aynı motorun 2009 modelinde oluyorsa 2006 sına da uyar kasa aynı zaten...bende akşam söküp sobanın yanında kurutucam filtreyi...:cat:

Bal gibi olur dikkat ettiysen arkada vida yerleri bile mevcut sadece boğazdan bi hortumla yeni kutuyu oraya takıcaklar:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
evet emrah yeri hazır sadece hortum arkaya doğru uzayacak başka bi zorluğu yok...ben alıcam kendim takmaya çalışcam takamassam götürcem ustaya..adamlar en ufak bişeye para istiorlar...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
evet emrah yeri hazır sadece hortum arkaya doğru uzayacak başka bi zorluğu yok...ben alıcam kendim takmaya çalışcam takamassam götürcem ustaya..adamlar en ufak bişeye para istiorlar...

Bende aynı şekilde düşünüyorum.Gitmiorum artık zaten ne olursa kendim yapmaya çalışıyorum:)

Yakında bende bi tamirane açicam :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Bende aynı şekilde düşünüyorum.Gitmiorum artık zaten ne olursa kendim yapmaya çalışıyorum:)

Yakında bende bi tamirane açicam :mrgreen:

aç valla bende getiririm motoru sana...katkımız olur değil mi..:queen:

2 ay önce sibop ayarı için bırakmıştım ön siperlik camının tırnaklarını kırmışlar bişey demedim...sonra baktım arka çamurluğuda çatlatmışlar..iyice sinir oldum...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
aç valla bende getiririm motoru sana...katkımız olur değil mi..:queen:

2 ay önce sibop ayarı için bırakmıştım ön siperlik camının tırnaklarını kırmışlar bişey demedim...sonra baktım arka çamurluğuda çatlatmışlar..iyice sinir oldum...

Bizim burdada öyle vallahi..Servisindeki eleman arkadaşım ve eskiden bisiklet tamircisiydi:mrgreen:
Anasını ağlatti benim motorun:pr:
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
lanet olsun ya arka stopumun sağ tarafından yaklaşık 5 sntm çapında kırıldı kaç paradır arkadşlar bilgisi olan varmı komple stopu değişmeye kalksak
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
Bende geldim :)

Merhaba arkadaşlar bugün as 150 t-19a model motosikletimi almış bulunmaktayım uzun süren bir araştırma neticesinde en doğru kararı aldığımı düşünüyorum pazartesi ruhsat işlemleri bitecek teslim alacam olumlu ve olumsuz yorumlarımı sizinle paylaşacağım yanlız şunu belirtmek isterim arka frenin kampana olması çok çoook daha iyi bu üründe disk değil diye takılmayın arka disk fren olduğu zaman bu tür scooter motorlarda klitler ve motoru savurur büyük motorlarda bile herzaman kampanadır disk frene güvenmeyin derim onun haricinde motor zaten ortada tabiki italyan motorları ile kıyaslamayada kalkmayın sakın ama türkiye şartlarında alabileceğiniz parçası ucuz yakıtı ekonomik ve gösterişli aynı zamandada fiyatı ideal olsun diyorsanız doğru ürün derim...! bu arada ürünü sıkı bir pazarlık ile 1900 tl civarında aldım almak isteyenlere yardımcı olurum...!
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
Merhaba arkadaşlar bugün as 150 t-19a model motosikletimi almış bulunmaktayım uzun süren bir araştırma neticesinde en doğru kararı aldığımı düşünüyorum pazartesi ruhsat işlemleri bitecek teslim alacam olumlu ve olumsuz yorumlarımı sizinle paylaşacağım yanlız şunu belirtmek isterim arka frenin kampana olması çok çoook daha iyi bu üründe disk değil diye takılmayın arka disk fren olduğu zaman bu tür scooter motorlarda klitler ve motoru savurur büyük motorlarda bile herzaman kampanadır disk frene güvenmeyin derim onun haricinde motor zaten ortada tabiki italyan motorları ile kıyaslamayada kalkmayın sakın ama türkiye şartlarında alabileceğiniz parçası ucuz yakıtı ekonomik ve gösterişli aynı zamandada fiyatı ideal olsun diyorsanız doğru ürün derim...! bu arada ürünü sıkı bir pazarlık ile 1900 tl civarında aldım almak isteyenlere yardımcı olurum...!

hayırlı olsun doğru seçim ben 4 bin 200 km deyim ve daha tık demedi bi kere yolda kalmadım ufak eksesuarlar dan başka sorun çıkarmadı motorun yürür kısmı hiç üzmedi beni rodaj zamanında biraz fazla yakar ve 50 ile 60 km lerde gez 2 kişi gezmemeye dikat et ani kalkış yama motoru bayıra sürme yorma 1000 km ye kadar gözün gibi bak motorun ömrünün yani insanın bebeklik zamanı motorunda rodaj kısmı önemlidir ne verirsen onu alırsın güle güle kullan bebek gibi bak kazasız sürüşler
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
sağol chopper_77 teşekkür ederim rodaj zamanını en kısa süre içinde bitirmek istiyorum 60 km bu zamandaki max hızım olacak ancak rodaj km sini bilmiyordum yarın servisten teslim alacam motorumu ozaman soracaktım yazmışsın sanırım 1000 km imiş rodaj zamanında yaksın önemli değil peki şuan ne kadar yakıyor motor km de? birde modifiye yaptırmak istiyorum ön farın üst kısmındaki rüzgarlığın altına bir xneon far koymayı düşünüyorum iç gözükmeyen kısma oldukça yakışacağını düşündüm birde ses sitemi kuracam bu konularda bildiğin bir yer varmı? birde uzun yola gittinmi hiç en fazla kaç km yapabiliriz sonuçta su soğutmalı değil hava soğutmalı gün içinde kaç km gider? bu konularda bilgi verirsen sevinirim yarın akşam inş resimlerimi ekleyeceğim bu arada geleneksel bir buluşma yapalım istanbuldakilerle TÜM AS 150T 19A KULLANICILARI İLE?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun arkadaşım....rodajını iyi yaparsan fazla da motoru zorlamadan kullanırsan sorun çıkarmaz...xenon fara gelince, akü kaldırmıyor diye biliyorum ama sen bilirsin ses sistemi içinde pek uygun biyer yok sanırsam...birde senin motorda hava filtresi arkada mı? eğer değilse su birikintilerine ve yağmurda fazla gezme hava filtersi su alıyor...şuan benim hava filtersi su dolduğu için değiştiricem motor boğuluyor.malum kış ayındayız motoru en az 5 dakika ısıtmadan yürütme...tekrar hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
sağol teşekkür ederim arkadaşım aküyü değiştirecem zaten mecbur ama modifiye çok fazla yapmam çünkü gerek yok zaten yeterince gösterişli bir kasası var ancak xneon far ve ses sitemi çok daha güzel hale getirir diye düşünüyorum hava filtresindeki o sorunu okudum hatta ilk sayfalarda 2006 yıllarında bile geçmiş tam detaylı inceleme imkanım olmadı ama önde ise eğer arkaya taktırırım bakalım heycan git gide artıyor yarın bu saatlerde motoruma kavuşmuş olacam inş :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
lanet olsun ya arka stopumun sağ tarafından yaklaşık 5 sntm çapında kırıldı kaç paradır arkadşlar bilgisi olan varmı komple stopu değişmeye kalksak

kopmle satılıyor 25 lira plakalık - sinyallar falan birleşik ama sade satan yerlerde vardır tabi oda sade kapağı 5 veya 10 liraya alırsın çünkü bir arkadasa aldık
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
11
Hayırlı olsun bolubeyli bende bugün akşam teslim aldım inş kazasız belasız kullanırız bu arada 5-6 km lik bir ısınma turları attım hemen izlenimlerimi paylaşmak istiyoruz sizlerle öncelikle motor beklediğimden çooook çoooook daha muhteşem çıktı ağarlığı oturaklığı muhteşem motoru süper ve konforu harika verdiğim paraya değecek bir motor aldığım için çok sevinçliyim :) 60km yi geçmedim ilk 1000 dede geçmeyi düşünmüyorum 15-20 arası deposu doluyor sanırım attığınız benzinin oktanına göre değişiyor yanlız aldığım servise güvenmiyor karşıda asya yakasında tanıdık bir servis var oraya gidecem biraz uzak ama idare edicez motor boşta giderken hafif bir cıslama sesi geliyor ve göstergede sağ altta kırmızı bir ışık yanıp sönüyor ara sıra o ne anlama geliyor bilmiyorum arka frende biraz zayıf gibi geldi bunları serviste dile getirecem ve hava filtresinide arkaya takdığımız zaman çok daha süper olacak ama motor gerçekten mükemmel 2tane daha arkadaşım aynısından alacak :)
 
Katılım
15 Şub 2010
Mesajlar
21
Hayırlı olsun bolubeyli bende bugün akşam teslim aldım inş kazasız belasız kullanırız bu arada 5-6 km lik bir ısınma turları attım hemen izlenimlerimi paylaşmak istiyoruz sizlerle öncelikle motor beklediğimden çooook çoooook daha muhteşem çıktı ağarlığı oturaklığı muhteşem motoru süper ve konforu harika verdiğim paraya değecek bir motor aldığım için çok sevinçliyim :) 60km yi geçmedim ilk 1000 dede geçmeyi düşünmüyorum 15-20 arası deposu doluyor sanırım attığınız benzinin oktanına göre değişiyor yanlız aldığım servise güvenmiyor karşıda asya yakasında tanıdık bir servis var oraya gidecem biraz uzak ama idare edicez motor boşta giderken hafif bir cıslama sesi geliyor ve göstergede sağ altta kırmızı bir ışık yanıp sönüyor ara sıra o ne anlama geliyor bilmiyorum arka frende biraz zayıf gibi geldi bunları serviste dile getirecem ve hava filtresinide arkaya takdığımız zaman çok daha süper olacak ama motor gerçekten mükemmel 2tane daha arkadaşım aynısından alacak :)

Sağol kardeş sana da hayırlı olsun. Bahsettiğin kırmızı ışık telefon çalınca yanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst