Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
çamur at izi kalsın .alıntı deyip kanyak göstermeden kaçarsan terbiyesizlik yapmiş olursn .adam okadar emek vermiş. !!! neye dayanarak soyluyosun bunu?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Emeğiniz için teşekkür ederim...
Paylaşımınız için de ...
Kendi adıma ...
Tasarımcılık hiç kolay değilmiş ... Diyorum nedenide .
Bir toplu iğneyi dahi tasarlayabilmek hakikaten zor iş....
Sadece yapan bilir ...

Emekleriniz size geri dönüyorsa sorun yoktur... :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Onu bunu bilmem ister alıntı olsun ister paylaşım olarak çok güzel ve benim gibi amatörler için çok faydalı. rsimlerin alıntı olup olmadığını anlamak çok kolay eğer kardeşimiz bu motor benim diyorsa tek bir şey sorarım ona olur biter
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
benim facebook'ta BOBBER TÜRKİYE diye bir sayfam var... Alp bey'de orda yönetici;yazılarını,görsellerini bizlerle paylaşıyor... üstelik kendi arkadşlarıda bize üye,yani hayran... facebokta arladaşım,fotoğraflarıda mevcut...

demem şu ki...

o motor alp bey'in ve o yaptı...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Tey tey hadi yapilan isten anlamiyosun onu gectim birader niye camur atiyosun yani sen beceriksizsin diye herkez mi oyle olcak adam dokturuyor iste aslan gibide yapmis istedigi yere koyar fotosunu erhannnnn baskasinin yaptigi isi elestirmeden once kendi yaptiklarini bi dusun.

Illa inanmam diyen olursa yakinda yanina gidecegim Allah izin verirse boy boy foto koyarim heryere zaten.:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
yanlız kurt ve erhann o motorun nasıl yapıldığını nerede yapıldığını ve kimin tarafından yapıldığını bütün dünya kabul etti ,
boşuna bok atmak için zaman harcamayalım ve el emeğine saygı gösterelim
elinden gelen,imkanı olan,parası olan,zamanı olan,tasarım bilgisi olan,zevki olan varsa imaletsin ve
dünyada kabul görmüş internet sitelerinde yayınlatsın o kişilerden saygı görsün
ondan sonra bakalım ve gurur duyalım hep beraber,
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
neys arkadaslar biri bi denyoluk yapıp gitmiş ..motosikletin güzelligini gölgelenmesin ..

angel spear ..motosikletin sol tarafindan resim talebi var ona göre :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------

varmiş ya burada ekledim..
whip1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------

bi sol kroşe daha :)
whip7.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------

aküyü göremedim bu arada
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
angel bana bak sol die kasmışlar aman diim çekerken fotoğraf makinasının tarihini görünür duruma getirde soranlara KAPAK olsun
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
hocam kim ne derse desin eline bileğine yüreğine sağlık. gerçekten ama gerçekten tebrik ediyorum. BRAVO ! ! ! :cat:

NOT: YAZILARI OKUMAYIP SADECE FOTOLARA BAKIP BU MOTORU SEN YAPMADIN DEMELERİ NORMAL.ÇÜNKÜ YAZILARDA MOTORUN NERDE NASIL YAPILDIĞI BİR BİR ANLATIYOR.SİZLERE SESLENİYORUM BU ADAM BUNLARI Bİ TARAFINDAN UYDURUP TA YAYINLAMADI HERHALDE... :farao:
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
yanlız kurt ve erhann o motorun nasıl yapıldığını nerede yapıldığını ve kimin tarafından yapıldığını bütün dünya kabul etti ,
boşuna bok atmak için zaman harcamayalım ve el emeğine saygı gösterelim
elinden gelen,imkanı olan,parası olan,zamanı olan,tasarım bilgisi olan,zevki olan varsa imaletsin ve
dünyada kabul görmüş internet sitelerinde yayınlatsın o kişilerden saygı görsün
ondan sonra bakalım ve gurur duyalım hep beraber,

Onu bunu bilmem ister alıntı olsun ister paylaşım olarak çok güzel ve benim gibi amatörler için çok faydalı. rsimlerin alıntı olup olmadığını anlamak çok kolay eğer kardeşimiz bu motor benim diyorsa tek bir şey sorarım ona olur biter... DEMİŞİM

Ama sen ucuz avukatlık yapıp boklu falan konuşuyosun çok ayıp sen bilmişyosun ama ben biliyorum motor motoplus yarışmasınada katıldı ilk 6 nın içindeydi fakat motorun fura getirilmesi istendiğinde yurt dışında olduğu için fuara getirilemedi ve o yüzdende dereceye giremedi bilmem anlatabildimmi? biz kimsenin emeğini hor görmeyiz heleki böyle bir güzelliğin orataya çıkarıldığı emeği aslaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst